|
|
| Parfumer |
|
|
Hey derude Jeg tænkte på om der var nogen som havde lidt forstand på parfumer? Jeg er meget glad for Estee Lauders Beyond Paradise og tænkte på om der var nogen der kunne anbefale mig nogle andre der evt. mindede om den. Er glad for søde (men ikke kvalmende) blomster agtige dufte. Lidt lige som Beyond Paradise.. Glæder mig til at høre nogle forslag 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er . . |
|
|
ret glad for min Versace Bright Crystal  og D&G uha, hva er det nu den hedder ? den der lyseblå. . og dem fra Clarins er godt nok mine farvoritter. . 
Mia Livet er konsekvensen af en række tilfældighederI'm not scared of dying, I just don't want to
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
| Forfatter:  |
mknudsen |
| Dato:  |
08-10-2007 21:48 |
|
er rigtig glad for DKNY red delicius (staves), det røde æble. Det grønne (kan ikke huske navnet) er også god.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parfumer... |
Petzi ♥First-Donna♥ |
08-10-2007 21:50 |
|
Den lyseblå fra D&G hedder LightBlue, har den nemlig også selv.. Elsker den  Og så er Gucci Envy Me og Lacoste Touch Of Pink også nogle af mine favorittet 
Hilsen Malene Petz »-(¯`v´¯)-» * Med First-Donna af Hvarre *
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| spændende |
|
|
Lyder spændende.. Hvordan ville i beskrive duftene på dem i nævner? Skarpe? Søde? Milde?...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| red delicius |
tralle-trold *Tone* |
08-10-2007 22:24 |
|
er sødagtig og mild. Bruger den selv.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
chiqvocats |
08-10-2007 22:25 |
|
Vild med GucciII.. Det ver en dejlig duft.. Kan ikk rigtig beskrive den.. men mange har sagt uopfordret at jeg duftede godt.. så den falder i manges smag.. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej... |
|
|
Syntes den "nye" fra Chanel, Chanel Change er rigtig god! skal jeg ud og have fat i når jeg får løn!!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| gucci !!! |
|
|
hej jeg er bare helt vild med gucci rush og pleasures fra estee lauder hilsen hanne
NYE BILLEDER!!! af salgs-heste på min præsentation: Oldenborg hoppeføl og 1 årig, super ædle rideheste modeller og paint hoppeføl, se annoncer føl/plag
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| parfumer |
|
|
Gucci Rush, Narcisse, Ultra Violet. De er gode.
You can´t get away from the trouble, ´cause there ain´t no place that far
R.I.P Karst
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En gl. |
Illum |
09-10-2007 08:10 |
|
Fra først i 90érne. SAMSARA, liljer og vanilje, for evigt en yndlingsduft. Har litervis af den, ikke en mormor duft, men lækker varm duft.
Illum . Jeg undskylder IKKE for stavefejl, manglende tegn eller tegnsætning. Deal with it !!! . Hemmelig medlem af de frelstes klub..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummmelum |
|
|
Calvin Klein "ONE" - summer edition Puma - Jamaica (Dejlig billig, og nøj den dufter dejligt)
*Anne*
~ Hestens fejl er rytterens fejl ~
Læderridestøvler str41/47/37 + diverse stævneudstyr sælges. Billder på min præsentation. Søger part i Odense og omegn - skriv gerne en PB
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Den grønne |
Tine (Bimboe) |
09-10-2007 11:59 |
|
fra DKNY hedder Be Delicious, D&G Light Blue, Ralph fra Ralph Lauren. Tine
*La Luna de Primavera * Madame Freja * Surprice * Ticco*
-En rigtig hest er en oldenborg- -Rigtige kvinder har horn på sadlen-
-Der hvor volden går ind, går forstanden ud-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
Anja90 |
09-10-2007 12:26 |
|
Er super glad for Gucci Rush, Gucci Envy Me,(ikke mere i ) Versace Bright Crystal og GucciII. Og så har jeg sådan en NOA NOA, tror det er det den hedder spray. De dufter bare deligt. Alle Gucci har jeg fået af min kære mor, hun er også vild med dem. Og så skulle jeg self. også ha dem. 
Anja <3Muggi´Joe & Hector<3 <3Elsker min lille jyde og min dejlige shire<3 Muggi´Joe & Hector Power!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hugo Boss.. |
|
|
- feminine .. den har jeg fået af min søde kæreste og den er jeg rigtig glad for.. Eller har jeg tidligere brugt en fra Jackpot, ved ikke hvad den hedder - den er lidt friskere.
Nath, Sisse og Fønix
Der findes lige så mange holdninger som mennesker 
I am not in the middle of nowhere, but I can certainly see it from here!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg eeelsker |
|
|
D&G the one, og prada den hvide æske med baice skrift, den er ufattelig god. Men de er begge hammer dyre, og pradaen er svær at opdrive fordi folk ikke vil betale så meget for den. Desværre. Men man dufter som en million.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er... |
Hurricane ♥fleur♥ |
09-10-2007 14:30 |
|
meget glad for Estee Lauders White Linen, Kenzo Dète,JLO Glow. Ehmmm der er dejlige og ikke kvalmene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gammel med ikke støvet |
Askepot |
09-10-2007 16:01 |
|
Det er efterhånden en gammel sag - men jeg elsker den stadig. Den dufter af blomster, uden at være tyk, sød eller kvalmende: Anis Anis fra Cacharel 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uhaaa |
|
|
Mine favoritter, er helt klart ULTRA VIOLET, PARIS HILTON. (den første hun lavede) D&G (lightblue) K.A.O.S (den hvide og blå) ESCADA (dejlig sød sommerduft) ARMANI (dejlig duft) GUCCI, CHANEL...
Lykkelig indehaver a en PINTO 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| I Love Love |
|
|
Min yndlings er helt klart 'I Love Love' fra Moschino Den dufter sådan lidt sødligt, hen ad en fersken agtig duft! Bare fantastisk... Be delicious (DKNY), Ralph (Ralph Lauren) og Tommy Girl (Tommy Hilfiger) er også at finde på min hylde, men det er ligesom om de ikke dufter helt optimalt på mig 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| flere forskellige |
|
|
Be delicious fra DKNY er helt fantastisk, -har lige haft en pause fra den det sidste halve år, da jeg ikke længere selv kunne lugte den mere, men nu er jeg bare klar igen. i mellemtiden har jeg så fundet et par at suplere op med, så jeg ikke går med den samme hver gang, så at jeg ikke kan lugte dem til sidst. Så på hylden står der også den lyseblå fra DG -dejlig sød/frisk som jeg også er blevet helt glad for. den sidste om er gået rent hjem er pure poison far DIOR -den er i øvrigt ved at være tom, så den må skrives på ønskesedlen til jul/fødselsdag sammen med den nye mørke udgave af den samme duft. Men alle sådan let søde på en frisk måde uden at det bliver/virker tungt. Lykke med Linepigen og Sille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hej... |
|
|
Jeg kan også lide søde, ikke for kvalmende og friske parfumer. Om sommeren bruger jeg Flowers af Kenzo. Ellers bruger jeg Feminine af D&G og Amor Amor af Cacharel. Men jeg vil nok anbefale dig, at gå ind i en parfumeforretning og bede om nogle duftprøver. For parfume dufter andeledes, når først den kommer på huden. Det, der virker forfriskende på den ene, kan være vammelt på den anden.
Med venlig hilsen Sanne "Kuku" Proud member of HN Elite Guards in the World of Warcraft
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|