Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Eurosport
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 08:57

Så skete det igen

Man sætter sig ned sammen med kæresten, for at se ridebanespringning. Vi glædede os begge til at se den direkte udsendelse fra Athen, da vi begge rider og kæresten tjener sine penge på den måde..

Men ak... Endnu engang skal man døjes med en latterlig kommentator, der tilsyneladende ikke ved ret meget om heste..

Eksempler:

- Hesten tager et stort spring over den lange oxer (En lang oxer er en bred oxer, ifølge hende)

- Hesten griber over springet.. (hvad f"#¤ betyder det?)

- Hesten slår med halen over springet, da den bruger ryggen (det var den eneste hest, der gjorde det.. Bruger de andre heste så ikke ryggen??)

- Banebyggeren er den svenske Oluf Petterson (ved ikke om det staves sådan) (men pointen er at han er tysk og har bygget baner før til OL osv.. Men hun rettede det da også selv til at han er tysk)

- de stigbøjler de rider med, er sikkerhedsbøjler. De mangler den udvendige side, så man hurtigere kan få foden væk, hvis man falder af

(hun glemte bare lige at fortælle man klikker dem på, ligesom cykelryttere gør)

- Hesten siger boing når den springer (her begyndte vi at synge Nik og Jay )

Jeg forstår ikke, hvorfor en seriøs kanal som Eurosport sætter sådan en person til at kommentere.. Hun ved ikke ret meget, om det hun siger og virker i det hele dybt uproffesionel.. Det er virkelig skandaløst.. De kunne lige så godt få lille Sofie nede fra ponystalden til at kommentere, hun ville nok endda være bedre at høre på

0
0
Svar på denne tråd

Synes jeg..
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 10:51

..kan mindes, at der var en lignende tråd for ikke så længe siden!

Jeg synes da, at du skulle skrive en mail til Eurosport istedet for.

Situation ændrer sig nok ikke ved at folk brokker sig herinde.

-Helle (der sikkert også kunne komme til at sige noget sludder, hvis hun var kommentator på TV)

"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry"

Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 10:55

Der var også sådan en tråd, fordi jeg også brokkede mig sidste gang

Har fundet mail adresse til Eurosport nu. Men er lige midt i at skulle lave en rapport færdig, som skal afleveres onsdag. Men efter onsdag bliver det "skrive mail til Eurosport"-dag..

0
0
Svar på denne tråd

enig...
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 11:20

jeg er enig, ærgerligt de ikke har en mere kompetent person til det. Men har efterhånden vænnet mig til det. Så længe hun oplyser hestens navn, gerne alder og race, og vigtigst: afstamning, så er det OK til mig.

Der har været 2 tråde før, om samme emne, den ene havde jeg oprettet i sin tid. Send evt. i din mail, linksene med herinde fra. Tror desværre bare ikke, de får gjort noget ved det.

m.v.h. JumpingGirl

Nu med signatur:

Michael Rasmussen er, stadig, den eneste vinder - af årets Tour!

0
0
Svar på denne tråd

også enig
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 19:02

Jeg er også enig. Jeg savner også bedre/mere oplysning om hestene. Og hvis ikke kommentatoren kan det, er det vigtigste for mig også : Hestens alder,race,afstamning. Det burde da også være enhver kommentators job at vide/fortælle det, synes jeg. Det er trods alt nogle af verdens allerbedste- og kommende springheste vi ser.

mamai

0
0
Svar på denne tråd

heheheh
Forfatter: 
Dato:  08-10-2007 20:27

hehe ja hun er desværre nok ikke så klog indenfor ridebane springning

lidt underligt de har sat hende til at kommentere det! sidder faktisk lidt og hygger mig med at høre hvad hun siger, det er ret underholdene engang imellem

KNUZ jagtrytteren METTE
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 07:35

Hun er meget underholdende med de ting, hun får sagt..

Men at hun kan tage så grueligt fejl med nationaliteten af en olympisk banebygger... Siger det ikke alt??

BLONDIE!!!

0
0
Svar på denne tråd

Sidste gang
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 09:58

Sidste gang jeg så eurosport var for nogle uger siden. Jeg fik nok, da hun nåede til "Meredith Michaels-Beerbaum, gift med Ludger Beerbaumers bror ARTHUR Beerbaumer." Nej, trunte. MARKUS! Er det skidesvært at huske? Og så må hun snart lære, at efternavnet ikke er Beerbaumer, men bare Beerbaum.

Jeg ser ikke eurosport mere. Jeg kan til NØDS leve med udtalefejl og latterlige kommentarer, men hun må i det mindste kunne kende forskel på navnene Markus og Arthur (og hvem fanden er Arthur Beerbaum? Jeg kan slet ikke komme på hvor fanden hun finder navnet Arthur henne!)

/Anna

0
0
Svar på denne tråd

Parabol
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 10:09

Det skal man have...

Jeg kan heldigvis ændre sproget der kommenteres på til fx svensk med parabolen.

Den svenske kommentator er bare SÅ meget bedre, jeg kan nemlig heller ikke holde ud at høre på hende den danske, så hellere lade være med at se det...

Rie

0
0
Svar på denne tråd

jeg stod af...
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 11:30

da hun begyndte at ævle om at en af rytterne havde giftet sig med en med penge - så derfor havde han nu bedre heste.. Altså helt ærligt kunne vi få noget brugbar info om teknik, træningsmetoder, kommentarer (brugbare) omk. konkurrencen og springene, afstamning mv istedet for det pjat. =)

vh Helena - som sikkert også ævler - DERFOR har jeg IKKE et job som kommentator på Eurosport =)

Tjek min hjemmeside; www.team-graungaard.dk
0
0
Svar på denne tråd

Kommentator
Forfatter: 
Dato:  09-10-2007 11:39

Jeg hører det altid på engelsk, og det er en super kommentator de har på, som også fortæller noget omkring de trenser (bid og næsebånd) hestene går med, forskelle og ulemper ved de forskellige. Elsker at se ridesport, og er glad for vi har den engelske i stedet for Fr. Helle Alexandra (Går ud fra det stadig er hende der er på for DK??)

MVH Tine Vejlstrup

Gravid med termin 5/4 2008

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider