Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At være A-kunde
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 20:49

At være A-kunde så man får rabat kan være en god ting !

Faktisk rigtig dejligt...

MEN når det er ved en låsesmed er det altså nederen...

2 gange på en uge har smarte her låst sig ude, 2 gange - GRRR

Vil lige sige jeg fik rabat anden gang han var her - "juhu"

Andre der lider af uheld ? ( eller dumhed )

0
0
Svar på denne tråd

Ja jeg
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 21:54

låste mig ude, uden bilnøgler 5 min før jeg skulle køre til lufthavnen og hente min familie kl. 23 fredag aften

Synes selv det var ret nedern... ringede til min mormor og morfar og hørte om de sys jeg skulle prøve at ringe til en låsesmed eller smadre en rude... så siger min mormor hud hjælpende... "jeg synes bestemt du skal smadre en rude, det lyder mest spændende"

Godt så.. jeg ringer til en låsemed mormor hehe

Men dog ikke helt så uheldig som dig.. for jeg har kun gjort det en gang

Tina

Smart Kat I vallak på 9 år sælges. www.heste-nettet.dk/lodge/16739/ hest/105689/

0
0
Svar på denne tråd

OK jo da
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 22:12

Det har jeg også prøvet... i sommers blev mine katte så syge at de blev indlagt og var hos Dr. dyr i en hel uge, senere stødte der desværre komplikationer til at jeg blev nødsaget til at aflive den ene kat pga sygdommen ikke havde sluppet sit tag i ham Da jeg fik regningerne fik jeg pænt oplyst af veterinærsygeplejesken at jeg havde fået klækkelig rabat pga de gentagne besøg etc.

Jeg tror jeg brugte ca. 10000 kr. på 1 måned i forb. med deres sygdom (2 stk katte) samt 1500 kr. på aflivning og kremering (plus hjembringelse af urne, som står i stuen nu).

Vil nok blive ved med at få rabat der, vi har fortsat en kat der skranter (nok pga alderdom og savn af den kat der er blevet aflivet) samt en nyindkøbt kat, som skal tjekkes og vaccineres.

Beagle.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider