Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

tænke på fremtiden har i fået den besked
Forfatter: 
Dato:  06-10-2007 20:55

hej allesammen

nu står jeg i den situation at jeg har fået besked på at tænke over framtiden både af mit arbejde og lægen...

så det er jo overhovedet ikke forvirende at få den besked...

fra arbejdets side, vil de gerne have mig fremad i min karriere (staves) og det er jo dejligt, det indebære bare at jeg i løbet af et par år skal skifte afdeling og måske et nyt varehus (er i en slagter afd. i et varehus)så der er noget at tænke over..

så døjer jeg lidt med ryggen, og min læge har beordret en fys. som skal hælpe mig, og hvis ikke hun/han kan hjælpe mig og undersøgelser jeg skal til ikke giver noget svar, skal jeg tænke over min fremtid hva arbejde angår..

har i stået i en ligende situation??? og hva gjorde i??

synes det er rigtig svært, da jeg er kanon glad for mit arbejd, men ved godt at jeg skal tænke på mig selv...

mhv. helle

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 04:44

Ja selvfølgelig har jeg tænkt over fremtiden. Det er jo mig selv der skal forme den.

Jeg syntes du skal tænke meget over hvad du vil. Og husk, dit helbred kommer først

Hej fra

Irene

www.ladylama.dk

Ses vi på www.ekvinde.dk

0
0
Svar på denne tråd

hvis og hvis
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 07:47

Gå du nu til den fys. og se så hvad der sker, ingen grund til at tage sorgerne på forskud - den dag du er sikker/kan mærke at din ryg ikke vil mere, hvis den dag kommer, er du jo slet ikke i tvivl om hvad du skal med din fremtid..

Held og lykke med de gode muligheder dit arbejde gir dig og god bedring med din ryg

Mvh Marianne

0
0
Svar på denne tråd

karriere
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 08:51

Den karrierefremgang dit arbejde planlægger for dig, vil det på sigt belaste din ryg mere eller mindre? Vil du kunne "cirkulere" så meget at du måske kan ende i en anden stilling samme sted, som passer din fysik bedre, eller handler det kun om slagterarbejde?

Hvis du vælger at satse på noget som er hårdt for ryggen, så er det vigtigt at du helhjertet går ind for fysioterapien, dvs. ikke blot går til behandlinger og massage men målrettet arbejder på at træne din ryg op og laver øvelser HVER dag, også når du har det godt.

I princippet ville dette være en god ide uanset hvilken karriere du beslutter dig for.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

jeps min
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 09:07

fremtid blev ændret for små 2½ år siden, da jeg fik en skulderskade... jeg blev færdig som pædagog i februar 07, men ved allerede nu, at jeg skal videreuddanne mig, da min skulder i længden ikke kan holde til at arbejde som pædagog... derfor er min plan b at uddanne mig videre til talepædagog i løbet af en femårs tid

så jo jeg kender godt det med at måtte tage ens fremtid op til revision... jeg var halvvejs i min udd. da jeg fik min skade, men jeg valgte at færdiggøre den, da jeg vidste, at der er muligheder for videre uddannelse...

har du overvejet evt. at skrifte fag?? ved godt at det kan være svært, hvis man er glad for det, man laver, men omvendt så skal ens helbred jo helt holde en hel livstid...

Knus Nanna

som kan beholde Brian dyret indtil videre :-/

mor til Sarah Amalie 120804 og moster til Oliver 180807

Sejr R.I.P 4/1 2007 (den dejligste fjordhest nogensinde)

0
0
Svar på denne tråd

Jeps...
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 16:43

For 5 år siden fik jeg besked på, at min skulder ikke kunne holde til mit job som restaurantchef. Jeg tog derfor konsekvensen og sagde op og startede som ejendomsmæglerelev.

Det var godt nok en midlertidig nedgang i løn, men skiftet har gjort at jeg for nylig for første gang i 5 år har været hos kiropraktor.

Jeg havde ikke lyst til at skulle hele det ofentlige system igennem, så jeg valgte at tage lønnedgangen og så det som en investering i min fremtid:-)

Held og Lykke

Mvh. Lisbeth

0
0
Svar på denne tråd

tak for svarerne
Forfatter: 
Dato:  07-10-2007 20:52

Pjemm: den karriere de tilbyder vil lette min ryg en del i fremtiden, men vi snakker først om 2-5 år alt efter hvornår jeg føler mig klar... så hvis fyssen. kan holde mig kørene vil det jo være perfekt...

ved godt jeg skal gi fyssen en chance og ikke tage sorgerne på forskud, men man kan ikke lade være at tænke lidt alligevel..

Lisbeth: synes det er stærkt gået at skifte på den måde... har tænkt på at skifte fag, men ved bare ikke til hvad...

mvh. helle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider