Ja det var nu ikke mig der fandt den, men den der fandt mig - Og dum som jeg er gav jeg det stakkels dyr noget mad, i 2 uger har jeg ikke kunne komme i nærheden af den, den står bare og venter på maden bliver serveret, pludselig idag ville den meget gerne kæles for og den blev aet bag ørene og kikket i ørene efter mærkning men niksen.
Det er en smuk lille 3 farvet sag
Men men den er gravid, ellers er den temmeligt pænt oppustet, maven er stor og hård - den åd som en sindsyg kastede sig over maden, idag har den fået morgenmad, resten af dagen har den ligget og slikket sol, og fået aftensmad.
Jeg skal ha sat en seddel i brugsen så den stakkel ikke skal føde sine små killinger i denne kulde
Hvis ingen henvender sig vil jeg se om jeg kan få den ind, den går IKKE ind heller ikke selvom døren står åben og den kan hører jeg rasler med kattemads dåsen.
Føler lidt ansvaret nu er mit, da jeg har fodret den, så den får lov at føde sine killinger her, hvis ingen henvender sig, og bliver bagefter til en intetkøn...
Mitten er ikke ret gammel, den er ihvertfald ikke ret stor, og kan ikke miaue, den er om ikke andet så ret hæs at høre på..haha Ellers ser den faktisk pæn ud i pelsen og sån, så mon ikke nogen savner den.