Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Tina og Charlotte lund
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 21:47

Hej alle hn'er

ja, jeg vil gerne høre jeres mening om Tina og Charlotte lund. Grunden til det, er at jeg har hørt forskellige ting om dem, så kunne godt tænke mig at høre jeres mening om dem.

Jeg vil især gerne i kontakt med folk som har arbejdet for dem, da jeg jo søger arbejde, og har overvejet at arbejde for dem. Så er det jo altid godt at høre andres mening om dem.

Håber I kan hjælpe mig, og vi kan føre debatten i en sober tone :-)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 21:59

Hvad med at du i første omgang dannede dit eget indtryk af de to piger? der er sikkert delte meninger om tina og charlotte lund, men du er vel voksen nok til selv at kunne danne din egen mening.

Det vil du sikkert kommere længere med end at skulle søge efter erfaringer så hellere lav dine egne.

Men held og lykke med det.

/Camille

0
0
Svar på denne tråd

Det har du helt ret i.
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 22:04

Hej

Det har du helt ret i, og det er også det jeg vil.

Synes det kunne være sjovt at høre andres mening om dem. Jeg ved godt at de er meget delte (og jeg vil ihvertfald danne mig min egen om dem.)

Jeg vilisær gerne høre, om hvordan en arbejds dag forløber hos dem, vis der er nogen som ved det.

Dette indlæg skulle ikke misforståes sådan, at jeg ikke vil danne mit eget intryk af dem, men jeg vil bare meget gerne høre fra nogen som enten arbejder for dem/har arbejdet eller været i praktik hos dem.

Line

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider