Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hund/ kanin og lopper
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 16:00

Ja min hund har altså fået lopper,hun er vasket og sprødet, men jeg kan ikke rigtig finde noget til omgivelsern,

altså hundeseng og tæpper.

problemet er at jeg også har fundet lopper på min kaniner, jeg har to og den store kan jeg ikke finde noget på, men den lille fandt jeg to på i går hvad kan jeg gøre ved det den store kunne jeg måske vaske,men det tager jo kun dem der lige er på ham, den lille er kun 8 uger så hende tør jeg næsten ikke gøre noget ved, men der var på hende jeg fandt lopper

er der nogne her der ved hvad man kan gøre..

Alice og Marco

0
0
Svar på denne tråd

lopper
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 16:09

Hvis du bruger frontline alm til din hund, og bare vasker det tæppe han normalt ligger på, så er det idag ikke nødvendigt at behandle "huset", det findes vist stadig i byggemarkeder, men frontline og især bayvantic virker så godt at det ikke er nødvendigt. Jeg vil da foreslå dig at forebygge mod dem i fremtiden. Til kaninerne kan du ihvertfald bruge noget der hedder Dericik som er pulver som skal drysses i pelsen (fås hos dyrlægen-uden recept). Kaninburene ville jeg nok sørge for at gøre hovedrengørring i ifbm de bliver behandlet...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider