Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

TANDPINE
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 17:31

I fredags kom min hoppe til at smække et forben i hovdet på mig så jeg har brækket en fli af kæben, men værst af alt har hun ramt min bagerste kindtand som min tandlæge gerne vil ha revet ud fordi den ikke har det godt ja tak det kan jeg godt mærke nu at den ikke har, den sidder lige ved nerven og er blevet så irreteret efter slaget at den bare gør så ondt nu og ingen piller virker.

Min tandlæge den dumme g.. er blevet ved med at sige vi kan ikke før i morgen selv om jeg har sagt til hende at jeg virkelig har smærter. Det s... hun på.

Hvad gør jeg?

findes der nogle tandlæger som tar nogle ind akut?

Jeg bor i nordsjælland

Maria

0
0
Svar på denne tråd

tandlægevagt
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 17:39

Der findes de fleste steder en tandlægevagt, men det er vildt dyrt. Prøv og ring til vagtlægen de kan give dig nummeret på jeres tandlægevagt.

Der er ikke noget så slemt som tandpine, føler med dig.

God bedring.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 17:44

Du ringer til lægevagten, så henviser de dig til tandlægevagten, som ligger på en skole i Hillerød.

Startpris 1000kr plus det du får lavet.

Hilsen fra Pony-mor.

Livet er for kort til telefonsælgere, sadelproblemer og foderautomater.

0
0
Svar på denne tråd

Lad være med tandlægevagten
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 18:08

Ring til lægevagten og spørg om de kan henvise dig til skadestuen.

På skadestuen tager det 2 min. så får du nogle piller,

som kan tage smerterne.

For 1 mdr. siden havde jeg samme problem, ingen af de piller jeg havde i huset kunne tage smerten, så ringede vi til lægevagten, som så hurtigt lavede en henvisning på skadestuen.

Din stakkel. Der er ikke noget værre end tandpine

Håber du får noget, som kan tage smerterne hurtigst muligt

***2 springponyer på MA niveau sælges. Send PB for mere info***

********KØBES: Aluminiums springbøjler med "rivejern"********
0
0
Svar på denne tråd

Tja...
Forfatter: 
Dato:  03-10-2007 19:47

...ring til din læge og sig at du vil have nogle piller der hedder "voltaren rapid".

Tro mig, de virker!

Mvh Nina Nielsen

* Funder Nørhedes Rasmine KNN 2249

& Holbæks Shiloh KNN *

*Fjordhoppe 9 år sælges* heste.dyregalleri.dk/html/ mar_vis.asp?MarID=58631

*Fjordhoppen Munkhavens Cilla efterlyses !

0
0
Svar på denne tråd

hvis hun ikke kan
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 08:07

så kan hun ikke. Det er ca. hveranden patient med smerter, som BARE VIL til NU. Men prøv da at ringe rundt til andre.. Det gør de utilfredse patienter :)

Lone

Massage, healing hest/rytter

Nu med hjemmeside.. Igen :)

0
0
Svar på denne tråd

En anden gang
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 11:41

så ringer du bare til lægevagten og får nogle smertestillende, hvis ikke du har noget i huset. Sidst jeg havde tandpine og var løbet tør for Mandolgin (som jeg har fået i 3 måneder) fik jeg af lægevagten besked på at tage 3 stk alm Ipren (200 mg) og 2 Panodil/Pinex - og det virker rimeligt ok.

Linda.

Mosegaards El Diablo
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd

ellers få fat i
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 12:29

ibumetin eller ibuprofen (600 mg) - de tager ssmerten.

De fik i hvert fald mig til at overleve en betændelse i en visdomstand. Betændelsen gjorde jeg ikke kunne åbne munden, og derfor kunne tanden ikke rives ud.

Så indtil pencillinen havde taget det værste af betændelsen, levede jeg på de to slags piller

Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 20:56

Tak for de mange svar. ;)

Dejó *Kilinga*: Jeg var hos tandlægen idag og fik af vide jeg havde en kraftig betændelse os pga en visdoms tand Så jeg har fået noget pencilin som jeg er begyndt at ta, de vil ikke rive tanden ud før min kæbe er blvet okay efter der flækket en fli af

Og mig som er så bange for tandlæger ( SNØFT )

Maria

0
0
Svar på denne tråd

RIGTIG godt råd
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 23:14

Kog noget vand,

Hæld det i en balje,

Tag en vaskeklud og skyl den op,

Hold den på kinden,

Sørg hele tiden for at vandet er VARMT. (Kog evt nyt vand)

Efter noget tid op til en time) holder smerten op.

Sidste år havde jeg en tandpine hvor jeg virkelig ikke kunne holde det ud, piller hjalp IKKE, men det gjorde varmen!

Tro mig, det hjælper.

Hilsen Kanoagaard

med

Madelaine af Nord-Als

& Kanoa.

0
0
Svar på denne tråd

Årh... Stakkel..
Forfatter: 
Dato:  04-10-2007 23:32

Årh, din stakkel.. Føler virkeligt med dig. Jeg hader virkeligt også at have tandpine... Og hader at gå til tandlægen..

Hvis du boede i Midtjylland skulle jeg nok tage med dig og holde dig i hånden, når du sku til tandlæge.

Men jeg kan fortælle dig at mange smerter er psykiske, altså indbildske, de sidder i ens hoved. Jeg siger ikke du ikke har ondt, har prøvet tandpine, VED det gør ondt!!!

Men hvis du tager nogle smertestillende (tager selv en ibuprofen og en ipren når noget er helt slemt), og så kommer til at slappe lidt af, så hjlper det også på smerten.. Prøv evt at meditere...

Stella aka tandlægeskræk herself

At ride er at leve
.
**Lækker 1'er pintovallak til salg, super springpony! ** **Se præsentation**
.
.
Undervisning tilbydes i Midtjylland! Se præsentation!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider