|
|
| Tid til Gulerødder??? |
|
|
Hej er der nogen her inde som ved hvornår det er tid til gullerødder har ringet rundt til de forskellige rideudstyrs forretninger men de har ingen. er der nogen her inde som ved det og hvis det er tid hvor køber i dem så henne jeg bor i Ishøj så er der nogen der ved hvor man kan købe det i nærheden?? købte dem sidste i horse house men syndes godt nok det er langt at køre for kun ca 2 sække
Vibeke Johansen Og Jack Brown for altid elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Vi har haft hele året 
Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus. Støtte medlem af Hestenshaab.dk - Det skulle du også prøve.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da wow. |
|
|
Kan købes i Rødovre - www.maxsø.dk. Koster vidst kun 25-30 kr.
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Julemand |
|
|
Ved at nogle på vores gård (i Ishøj) får dem leveret til 40 kr. pr. sæk og har fået gjort det i 2-3 uger.
Mvh. Rikke snart uden Escape Dance
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi har haft gulerødder i ca. 1½ måned. Men dette er oppe i nordsjælland. Kan I ikke slå jer sammen på opstaldningsstedet og købe flere ind samtidig?
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr! Kender I Shannons fortid? Købt af tidligere ejer i Nordsjælland, men ved hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for bille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg kan heller |
|
|
Når jeg ringer så siger de at de ikke er kommet endnu men det er lige på trapperne fordi de ikke kan få dem høstet mærkeligt når i allerede kan købe
Vibeke Johansen Og Jack Brown for altid elsker dig
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rødderne |
|
|
Jeg har kunne købe dem i de sidste 2 uger. Jeg giver 20 kr. pr. sæk. Det er på Djursland.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaaa ... |
|
|
Engstrupgård i Karlslunde Køge korn
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være Bitches have more fun Gelenegle laves - jeg kører også ud..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Vi plejede |
|
|
få hjem i paller, men stalden ligger også lige ved siden af Rosenfeldt Men det kan man desværre ikke længere 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gulerødder |
|
|
Vi har gulerødder fra næste uge på Hedeboegaard i Tune/Roskilde. Hvis I selv henter koster de 35 pr sæk og hvis vi skal leverer (dog min. 5 sække og kun i nær-området) koster de 40 kr. pr sæk. Se vores adresse på www.hedeboegaard.dk Hilsen Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Edeka købmanden |
| Forfatter:  |
inger christensen |
| Dato:  |
29-09-2007 21:46 |
|
som ligger midt i str. merløse. har dem i en rigtig god kvalitet til kun 20 kr pr sæk.
MOBBEN IMC. mobber NEJ. men er bare så bund ærlig i mine meninger.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Søris... |
|
|
i Sperrestrup mlm Slangerup og Ølstykke, har gode økologiske fodergulerødder hele året Prisen varierer lidt efter årstid - men pt. 25 kr for 17 kilo. Vores hestes gulerodssæson er startet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| MBN... |
Xmille *Lion King* |
30-09-2007 00:23 |
|
mener du ikke rissø??? dem der også sælger til netto
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jaah såå |
Stutteri Skovly *Phillip* |
30-09-2007 01:20 |
|
Vi køre op til almmefjorden og henter en trailerfuld (1000 kg) for 300 kr. og deler med nogle venner :S
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Jeg har da kunne få gulerødder hele året...I Netto  Ej jeg er begyndt at hente dem i Dyr i Centrum i Roskilde, 39 kr for 20 kg ca, mener jeg det er...og de er bare super flotte indtil nu.. Men hun nævnte godt de havde haft problemer med at få nogen hjem til ordentlig pris, pga de var druknet i år mange steder 
Lykkelig ejer af Smukke Mule, den skønneste fuldblod ..  Lev livet og nyd det, for du får kun dette ene 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| søris er det nu |
Anni Andersen |
30-09-2007 02:07 |
|
der leverer til netto... og jo det er dem der sælger direkte fra lager i Sperrestrup mlm Slangerup og Ølstykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| hmm altså |
Xmille *Lion King* |
30-09-2007 23:51 |