når der er noget man virkelig ønsker?
Jeg arbejder lige pt i Føtex hvor jeg sidder i kassen, og undskyld jeg fatter virkelig ikke hvordan folk kan arbejde i kassen i flere år...?
Jeg hader det absolut, det er så kedeligt og man får ondt i hovedet af den indelukkethed, og den samme arbejdsstilling baaah, det er røvsygt
respekt for dem der kan...
Også den lavsige løn, jeg sidder der 30 timer om ugen for lidt over 6000 kr om måneden.. sikke noget bæææ...
Så jeg har søgt efter andet arbejde, skal til samtale to steder på tirsdag på deloit som piccoline, og på en handicapskole tror jeg det må hedde som læreassistent -hvilket begge er spændende og med en god løn.
Men så igår fandt jeg jeg Holte Rideklubs annonce omkring staldmedhjælper på fuld tid fra 6.30 til 14.30 hvilket er drømme tider for mig, elsker at stå tidligt op og få noget ud af dagen, og lønnen er også rigtig god.
Og kender i det at det bare er ønske jobbet af alle, og jeg ønsker det så meget at jeg er ved at gå til af at vente...
Jeg er vild utålmodig..
Hva skal jeg gøre, ringede til dem for at høre om de har modtaget min mail med ansøgningen og det havde de ikke så måtte sende den igen, men har næsten lyst til at ringe og høre om de nu har modtaget den og om jeg kan komme til samtale, og he he ønsker det bare så meget at jeg tror jeg bliver for irriterende at de ikke vil have mig...
Så hva skal jeg gøre, det er bare det perfekte job af alle, frisk luft, bruge ens krop, man starter tidligt og går tidligt og ja så er det med heste, kan det overhovedet blive bedre?? 
Hva kan jeg gøre for at få jobbet unden at blive en irriterende en...?
Jeg gider ikke sidde i føtex længere...