Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kængu er død!... vræl/jubii?
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 09:27

Ja, i foregårs da jeg skulle ned og give kaninen Kængu det daglige brød (læs: kaninmad), blev jeg mødt af en sværm af fluer. Først troede jeg at Kængu måske havde skidt en ordentlig én, som kun Lassie kunne være stolt af, men ak. Da jeg løftede taget til hendes udendørs bur, ligger hun i bunden (hvor ellers) i den mest makabre stilling jeg nogensinde har set en kanin ligge i! I et nanosekund prøvede jeg at bilde mig selv ind at Kængu bare sov tungt. Og det må man sige at hun gjorde. Hun var stiv som et bræt, og helt fri for liv. Snøft og hulk.

Med det sagt, så har jeg i snart et år forbandet den kanin langt væk. Arj hvor ville jeg bare gerne snart af med hende, men et ansvar er et ansvar, så selvfølgelig fik hun mad, vand, rent bur og kærlighed hver dag - med undtagelse af buret godt nok, det var så en gang om ugen. Kløerne blev tilset og det samme med tænderne. Men jeg var jo så smart at forære Franciska dette kræ i fødselsdagsgave for 1½ år siden. Og det var jo megagenialt at give et 2 årigt barn et dyr (jeg var dog lissom godt klar over at hun ikke skulle passe det). Kængu var sjov i en uge, og efter det faldt hun bare ind i hverdagen. Men for pokker, nogle mennesker ligger det til at de har overskud til fjorten børn, toogtres heste og et halvt marsvin samtidig med alt det huslige og et fuldtidsarbejde der ligger totalt plat i dagstimerne. Ærlig talt gik Kængu desværre hen og blev en halvsur pligt for mig. Hun var sød og nuttet, og hun blev kælet med og vi gik tur med hende en gang imellem, men det var sgu ikke sådan at jeg sprang ned til løbegården med julelys i øjnene for at stopfodre kræet med glaserede gulerødder.

Alligevel har jeg en voldsomt dårlig samvittighed over at hun nu har fået englevinger. Nu savner jeg hende helt vildt meget og hvor gad jeg dog godt lave alt muligt kanin-gejl med hende nu... På den anden side ville jeg jo nok sætte mig ned og lade snotten løbe hvis der kom en og fortalte mig at hun slet ikke var død alligevel... (Især fordi vi har begravet hende nu!)

Nå hvad jeg vil med dette, aner jeg ikke... Jeg kan ikke helt finde ud af hvor ked af det jeg er på en skala fra et til ti... Men det undrer mig meget - hvorfor døde hun? Da jeg tog emnet op med min kæreste om aftenen, sagde han 'fik hun overhovedet mad?'... Dér kunne jeg have myrdet ham. Jeg fik så slået fast med meget bestemte ord, at der er dælme ingen dyr der dør hos mig, grundet vanrøgt, mishandling eller andet i den dur! Så nu står vi på bar bund... Bud er velkomne...

Her er så et billede af den omtalte tøsepige... Men hun var da godt nok en smuk lille én!

Mvh Bonnie

Don't be sad that the world lost Steve Irwin. Be sad that the animals did

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

Errare humanum est - men der må da være grænser

Uha du sidder tæt på skærmen nu!

0
0
Svar på denne tråd

hvor gammel
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 09:34

det var da ærgelig at hun døe - trods at du jo gerne ville af med hende...

ja man skal jo passe på med hvad men ønsker sig

hvor gammel var hun og hvor har i fået hende fra?

<3 med katten Bella <3
Blå stævne jakke sælges.

Str. 38, meget velholdt! Kom med et bud.

0
0
Svar på denne tråd

lalala
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 09:34

Arw det var synd :(

jeg havde også engang en fugl (eller mest min lillebrors. men tsk hvem stod for at passe dem..)

Vi have lige kigget til dem og så ligepludselig lå min brors fugl nede i bunden. Stendød. omkring 2år. Ikke pga de manglede mad eller noget. Den lå der bare. død. min bror blev godt npook ked. det gjorde jeg også men ikke helt lige så meget. Men min fugl som boede i samme bur fik helt rent bur og buret blev gjort grundigt rent for hvis den havde haft en sygdom og min blev syg :(

*** Engang Pony pige altid pony pige ***

~~~~

Cocktail, er dejlig pony.

~~~~

Drømmen om en pony varer evigt <3

0
0
Svar på denne tråd

Det var da vist kun godt...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 09:40

at hun fik fred ...det kan da ikke være optimalt at være kanin et sted hvor man er uønsket.

Til en anden gang skulle du vist have givet hende til et hjem hvor hun ville være ønsket og elsket...det havde hun da fortjent.

Når du beskriver at hun lå grimt...ja så har hun sikkert ikke fået den bedste død , da det tyder på at hun har vredet sig.

Havde hun hvide larver(spyfluelarver) i sig?... de kommer hvis man ikke holder buret rent, så gnaver de sig ind det levende dyr, og det dør langsomt og pinefuldt.(derfor fjerner vi hjørnet hvor de affører hver eneste dag).

Vil ikke anbefale dig at få ny kanin...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 09:41

Tak for jeres svar!

Nanna - Ja, man skal sgu passe på! ;) Jeg købte hende i den lokale dyrehandel da hun var omkring 3 mdr gammel...

Vrinsk2 - Ja det kan da godt være at det var en sygdom af en art, men jeg har absolut no clue!

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

der er kaninpest
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 09:43

Der er kaninpest på sjælland, læste jeg i avisen igår, så måske er det den er død af.

Mistede for flere år side hele min kaninbesætning af kaninpest

mvh

Julle

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 09:45

Lene - Det var skrevet med et glimt af humor.. ;) Selvfølgelig var hun ønsket, jeg havde jo selv købt hende.

Nej der var ingen larver eller andet end en flok fluer. Jeg var nede aftenen før og rense hendes bur og der havde hun det fint. Som skrevet så blev hun passet med alt, som kaniner og andre dyr nu engang skal. Så at hentyde (sådan læser jeg dit indlæg) at hun ikke havde det godt, den må du længere ud på landet med... ;)

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 09:45

Julle - Hvordan smitter det? Det var da sørgeligt. Det må jeg da lige læse lidt om... :(

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

ikke ondt ment...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 09:52

bare et lille vink om at alle levende dyr har krav på et superliv

De der flueæg bliver lagt i kaninkugler af fluer og bliver så til hvide larver...og disse bæster kan gå igennem sår eller enda endetarms åbningen på dyret.

Og så æder de den op indefra hvilket giver en pinefuld død for dyret.

Jeg opdagede i sommers at allerede efter 2 dage uden udrensning i buret...var der larver i hjørnet hvor vores dyr har toilet.

Og når dyret så er derhenne sætter de dig ind hvor det kan komme til...ækelt og det vil vi ikke risikere.

Jeg har hørt om 2 tilfælde hvor kaninen døde pga dette...bare iår.

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 10:00

Puha føj, det lyder godt nok slemt. Men som sagt var der ingen larver... Det er da forfærdeligt. Det sker ret hurtigt eller hvordan? Jeg gik buret igennem igår, for evt at finde en årsag, men der var ikke andet end spåner og et par puha'er!

Og forresten er det at du lige smider en løftet pegefinger, hvis du mener at kunne fornemme at noget skulle være galt med en evt dyreejers måde at passe dyr på... Men det er ikke mig!

Jeg tror jeg skal google lidt idag på kaninsygdomme og pludselige dødsfald... For det var godt nok et chok at hun pludselig bare lå dér!

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

Dvægkaniner
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 10:01

Allerførst er jeg da ked af at lille kængu er død.

Men nu bliver dvægkaniner ikke særlig gamle.

De er faktisk rigtig gamle hvis de er meget mere end 2-3 år,og de bliver syge/dør,uden varsel..

Så du må endelig ikke føle skyld.

Men de er nogle super søde dyr,har selv haft nogle stykker.

Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 10:04

smlmea - Tusind tak for en opkvikker.. Det læner jeg mig op ad, indtil jeg har fundet ud af om det virkelig 'bare' var alderdom... Jeg har bare altid hørt at kaniner blev omkring 4 år gamle.. Min gamle Nunno blev da 6 år før han sagde farvel og tak...

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

De bliver ikke så gamle
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 10:10

gennemsnitligt - det er rigtigt.

Jakobs marsvin er lige død og hun blev TUSSEgammel, henad ti år. Han er 13 nu og fik hende da han var 3 eller 4...

Johans kanin er 5-6 år nu og derfor også gammel, men det er sjældent de bliver mere end 2-3 år- dværgkaniner.

Eva

Hjemmeside: http://www.topshoej-stutteri.dk

Opstaldning tilbydes, ridehus og optimal fodring.

Sælges :
*yndig dansende lipizzanerplag
*stor, sød varmblodsplag e. H. Happy Hero og M +mor
0
0
Svar på denne tråd

Må jeg...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 10:18

kondolere...

Din historie minder mig om en anden jeg engang har hørt, jeg prøver at gøre den kort.

Familien har en angorakanin, de skal på ferie og dagen før afrejsen, afgår det kære kræ ved døden.

Familien begraver dyret i haven, tudene børn, trækors og hvad dertil hører.

Da de efter en uge kommer hjem og vil fjerne buret, venter der dem en overraskelse...

Kaninen ligger igen i buret!! Stadig stendød, men alligevel!?

Den lidt makabre overraskelse er stor, men den bliver ikke mindre af at kaninens lange pels er skinnende ren og friseret, hvilket jo er ret underligt da den blev lagt direkte i jorden under begravelsen og at haspen på buret er forsvarlig lukket

Nå, men forfra... Kaninen måtte endnu engang begraves, stortudende børn, flaget på halv mm.

Familien vælger at spørge naboen om de i ugen havde lagt mærke til noget usædvanligt medens de var væk.

Naboen må herefter gå til bekendelse;

Deres hund var kommet slæbende med den døde kanin, senere samme dag som familien var rejst.

Da naboerne skulle ha´passet kaninen for familien og ingenting havde hørt om dødsfaldet (det havde familien glemt, i sorgens stund), gik de ud fra at det måtte være hunden der havde dræbt kaninen.

For ikke at ødelægge det gode naboskab, havde de givet den døde kanin en gang "vask, føn og frisering" da den var godt beskidt efter, troede de, hundens bestialske drab og lagt den forsigtigt tilbage i buret.

Hunden havde naturligvis bare gravet kaninen op af jorden og taget den med hjem.

Naboerne var efter sigende stadig gode venner efter denne pinlige episode

Mette

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 10:20

Jamen så passer det vel meget godt? For hun manglede jo som sagt ingenting, og det er da ikke mere end 1 måned siden hun var til et sundhedstjek hos dr. dyr...

Det lyder da vildt med Jakobs marsvin, hold da op! Nå, men ok, alle de andre dyr jeg har haft har også afgået ved døden grundet alderdom, men jeg har da aldrig oplevet noget lignende... Især fordi vi har haft kanin før, og den blev noget ældre, men det var jo så heller ikke en dværgkanin som Kængu...

Tak for svar Eva!

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 10:21

Godt at der ikke var larver...så er den da ikke død af dette.

Kaniner er sarte og kan selvfølgelig godt dø af sygdom som alle andre individer og kaniner dør hurtigt hvis de bliver syge.

Kaniner bliver i følge min dyrlæge 5-6 år også dværgarter...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 10:22

Mette - Det er uden tvivl noget af det sjoveste og mest sørgelige jeg nogensinde har hørt! Hold op hvor har det været mystisk for alle! *LOL* Stakkels kanin, men tænk at blive krædset om selv efter man er død! ;)

Mvh Bonnie

www.bjfoto.ridesiden.dk
MOLO dreng købes!

0
0
Svar på denne tråd

Duracell-kaniner
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 10:24

Jeg bliver ved med at høre at dværgkaniner ikke bliver særligt gamle. Og så er det jeg bliver bekymret for om jeg måske har zombie-kaniner . De er efterhånden ved at være 10 år gamle, og lever i bedste velgående (sprinter rundt i buret og driver hunden til vanvid ved at drille den med at sætte sig heelt tæt op af nettet for derefter af sprinte om bag halvvæggen de har til at gemme sig bag)..

Gad vide hvem der skifter batterier på mine duracell-kaniner - for de bliver bare ved og ved og ved og ved og...

mvh

kirstenj

(som egentligt godt kan lide kaninerne selvom jeg tit ønsker dem ind til naboen )

0
0
Svar på denne tråd

Har også zombie-kaniner !
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 11:45

Vi har også den såkaldte "zombie-race" i den fritidsklub hvor jeg arbejder. Vi har ca. 40 kaniner de yngste er knapt et år og de ældste (ca. en fjerdedel er mellem 6 og 8 år). Så de kan altså holde længe, også selvom de bliver godt "brugt" .

Din kanin kan godt være død af kaninpest, men inden de dør bliver de synligt syge, med flåd fra næse og øjne og de går fra foderet.

Den kan også være død af coccidiose. Det er en bakterie der lever i tarmen hos alle kaniner, men man holder den nede ved at sørge for at kaninen får masser af hø og halm og at den kommer så lidt som muligt i kontakt med frisk afføring, altså muger ud og dækker frisk afføring til med halm hver dag.

Unge dyr kan dø af coccidiose uden forudgående symptomer, mens gamle kaniner der har været hårdt anbrebet, men har overlevet vil se karakteristiske ud, med store maver og tynde omkring ryggen.

Selvom din hygiejne har været i top kan kaninen godt være angrebet af coccidiose fra før du fik den, symptomerne viser sig bl.a. ved at dens afføring ikke er kugler men bløde "klatter".

Ved godt du ikke påtænker ny kanin, men inden man evt. sætter en ny kanin ind i et coccidioseramt bur skal den vaskes grundigt af med rodalon.

Coccidiose kan behandles med medicin fra dyrlægen.

Venlig hilsen Lone

Løvemor, ponymor, plejemor, faktisk ret meget mor !
0
0
Svar på denne tråd

Mor til ♣Franciska♣
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 12:37

Din kanin er ikke død af alderdom! Dværgkaniner kan blive 10 år gamle, det mest normale ligger omkring 6-7 år. Hvis det skulle være kaninpest hun er død af, så ville hun have været synligt syg, det starter med øjenbetændelse, dyret er dårligt og har feber. Hvis det er det ( hvad det jo ikke lyder til ) har du anmelderpligt til fødevarestyrelsen.

Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 13:24

stod den udenfor? og var der nattefrost? så har man nemlig ikke sin kanin så længe...

0
0
Svar på denne tråd

Bonnie din historie er jo ikke ...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 13:40

... spor usædvanlig, det usædvanlige er, at du vælger at være helt ærlig og fortælle den åbenlys

Så kan andre tænke om dig lige hvad de vil

Mvh. Lisbeth

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Kaniner kaniner
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 14:18

Ja det er ikke usædvanligt. Det der med at man får et fælles dyr i familien, og så er det mor der passer den.

Jeg lod mig sidste år overtale til 1 kanin.. og derefter til en mere. Vi havde i forvejen 5 marsvin (som er mit projekt) så det var ikke noget problem. Men ting gik galt og nu har vi 4 kaniner. Datteren som skulle passe dem er taget på efterskole, og den store søn gider dem ikke.

Så nu har jeg 4 kaniner jeg heller ikke gider have. Men de bliver passet! Vi er dog nået dertil at de skal væk hvis nogen vil have dem. Så hvis nogen ønsker en kanin - evt med stort udendørs bur - så send en besked :-)

Ellers må jeg jo passe dem de næste 5-6 år

Ville dog være dejligt hvis de kom ud til nogen der havde lyst til at kæle og nusse dem noget mere end de bliver nu.

Mor til ♣Franciska♣: Jeg kan ihvertfald levende sætte mig ind i din lettelse over dødsfaldet - selvom man også er trist når et dyr dør..

Mvh

-Helle

Hjælp os med at finde Blackies far Samson fra Thyregod/Brande området! Se efterlysningen her!

** der findes 10 slags mennesker - dem der forstår binært og dem der ikke gør **

0
0
Svar på denne tråd

Pjat...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 15:42

Jeg har i alle år haft kaniner uden for i frost ;)

... i øvrigt er der da ikke nattefrost endnu ;D

Kondolerer mht. kaninen, håber ikke den havde en træls død. Vores første kaniner var også sådan nogle vi små fik, og så passede far dem det meste af tiden. Arh, de var da tamme, kunne løbe frit rundt på marken und so...så de havde skam et hæderligt liv, men tror det var en lettelse for alle da de langsomt kradsede af.

Siden fik vi en løve...altså løvekanin ;D Det var en meget mere overvejet beslutning, og han var elsket HØJT til det sidste. Af hele familien, og han levede kongeligt, kan jeg love dig :) Det var Simba... vi havde også My, som var ligeså knuselskelig.. Nu har vi Rafiki, og min lillesøster (han bor jo hjemme på øen) er så god til at passe dem (ham..simba døde jo). Hun er så også...12 ;D Anyway (gud hvor jeg vrøvler), han bliver passet, løftet, kælet, motioneret osv hver eneste dag

Tine & Tulle
Det klinger! :D

I think I need sunrise - I'm tired of the sunset...

0
0
Svar på denne tråd

NEEEJ.. :(
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 15:51

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLL!...!!!

IN HEAVEN SHE IS NOW

Lucas and Prinsessa

Knuzzer mig

0
0
Svar på denne tråd

little-horsie
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 17:16

Så er det da godt nok underligt at mine stadig lever - På 7. år bor mine kaniner ude sommer og vinter, som de er skabt til. Kaniner har det faktisk bedre i frost end ( sommer )varme!

Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf

0
0
Svar på denne tråd

Hvor er
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 17:36

hun bare kær :-) Synd hun døde så tidligt, men lyder jo til hun har haft et skønt liv, så hun må have været død lykkeligt..

Har også haft en kanin, mulle! Den var også meget sjov de første par måneder, men så var det også min mor som måtte passe den.. Den boede også i et kæmpe bur ude i haven. Den blevet givet væk til en bekendt som avlede kaniner.. Men tvivler på den lever endnu, så er den nok 10 år.. :-)

- HeidiZ
The trust between horse and rider creates a unique partnership
0
0
Svar på denne tråd

Min dværg kanin
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 17:51

Jeg vil bare sige vor herre vist glemte min i nogle år,

Han blev nemlig 13 år, dens bror blev 6 år og hver vinter forventede vi Snehvide døde.. Men nej...

Den var faktisk døbt "Snevide", Jeg var ikke så gammel, da jeg fik den, så det var det jeg skrev på buret..

Desuden var han købt til at være en pige, men en dag kom min søster ind og sagde enten er Snehvide en han ellers har hun regnorm...

Heste massage tilbydes.

Mere end 15km fra 9600 Aars koster det 2kr pr km.

Selve massagen er meget billigt frem til min eksamen.

0
0
Svar på denne tråd

sørgeligt...
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 19:08

at den lille kanin er død - men nu skal du ikk længere kæmpe dig gennem fodringsritualet hver dag

Det er jo meget typisk, at man anskaffer et dyr til barnet og selv hænger på det.

Vi har også en flok kaniner - det startede med at knægten fik to kaniner...de var jo vældig søde. Året efter fik vi en hun og der kommer unger og unger. Nogen blev solgt - andre blev. På et tidspunkt blev det dog for mange og vi fik ikk gjort dem tamme. Vi kunne derfor heller ikke komme af med dem. Vi valgte derfor at aflive dem der var i "overskud" frem for at de skulle gå uden man gad interessere sig for dem. Vi havde dem på det tidspunkt løs i haven og derfor blev de ikke tamme.

Den ene af de første har vi dog beholdt - han er super tam. Vi har så bygget bure og har nu 5 belgiske kæmper som er noget så søde. Men aj hvor de kræver. Men skille os af med dem vil vi nu ikke.

Og jo - de kan sagtens være udenfor. Rigtig mange kaniner bor udenfor. De skal jo bare ikke sættes fra stuen ud i kulden i november måned. De skal ud når det er varmt og så vænne sig til årstiden som den skifter. Vores var da begravet i snedriver sidste år - og overlevede. De gravede sig da bare ud.

Men Bonnie - forstår godt din følelse...skal du være ked af det eller lettet over at slippe af med "kræet"

Springsadel sælges, Kieffer Aachen, rigtig pæn og velholdt.

Kaninunger sælges - belgiske kæmper. Der er stamtavle på forældrene.

0
0
Svar på denne tråd

Latterlig lav gennemsnitsalder
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 21:20

Hvor har i den fra

Jeg har avlet dværgkaniner og deres gennemsnitsalder var ikke så lav som den der bliver informeret om her.

De har et følsomt mave/tarmsystem, hvor man skal være meget påpasselig med foderet.

Endvidere så er kaniner hos en dyrehandler tit taget fra moderen for tidligt, for at dyrehandleren kan nå, at sælge dem inden de bliver for store, for hvor mange vil købe en stor kanin Det giver syge kaniner med traumer og stress og det er igen lig med et dårligt immumforsvar

Mvh

Charlotte, der accepterer at andre har deres egen mening.

0
0
Svar på denne tråd

kaniner
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 22:19

Vil også godt lige hoppe på vognen og sige, at dværgkaniner bliver en del ældre end 3-4 år. Det er ikke normalt længere. Det er meget normalt at de bliver en 6-8 år, alt efter kaninen (som med mennesker), og selvfølgelig hvordan den er blevet behandlet.. Jeg hopper med mine 4 dyr, og i "vores" verden er kaninen vel gammel når den kommer omkring de 5-6 år. Alt afhængig af kaninen. Og frost - tjah, ved at stort set alle kaninhoppere har deres dyr stående udendørs, muligvis i en stald, men stadig udenfor, hvor der er koldere. Det har ingen betydning på alderen.

Kaninpest ville du nok også have set, som andre siger

Men underligt, og ubehageligt for dig.. Det er aldrig sjovt at miste et dyr, uanset hvilken situation man står i.

0
0
Svar på denne tråd

Nattefrost?
Forfatter: 
Dato:  29-09-2007 22:08

Det kan da ikke være sandt at en kanin ikke kan tåle frost. Den bog har mine dræber-ninja-kaniner ikke læst

De har i en alder af 5 og 6 år formået at lave bagholdsangreb på en kat, men det er en anden historie

Mai & Mustang Sally

Medlem af NWR

~Natural Western Riders~

Med et overforbrug af smileyer ;)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider