Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Det var så det venskab...
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 21:08

Er lige kommet hjem efter at have flyttet mine heste fra det sted hvor de stod opstaldet, og hjem til den gård vi flytter på engang i løbet af de næste måneder.

Det var bare overhovedet ikke planen at de skulle flyttes nu, vi har ikke boksene klar, og det føles bare forkert at det nu bliver en løsning med midlertidige bokse i stedet for den stald vi havde planlagt.

Og det gør det jo ikke bedre at det var en flytning der skulle ske her og nu pga forskellige meninger om de at have hest og en masse fnidder-fnadder.

Jeg håber da bare at de er glade for at de nu har deres stald for sig selv, for jeg er - selvom det er lidt skuffende det der er sket - lettet og glad for at det er slut nu.

Det ærger mig at de skulle koste et venskab, men mine heste er mit ansvar, og skal behandles ordentligt! Hvad de gør med deres heste er deres problem.

Desuden gør det mig ked af det at andre rider mine heste uden at jeg ved noget om det, og især når det er min kun lige ryttervante "svensker".

Så fred være med det, jeg har lige valgt hestene frem for en veninde.

Mette

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 21:18

lyder trist... men ud fra hvad du skriver kan jeg godt forstå din beslutning

fra

HNielsen

0
0
Svar på denne tråd

Jeg kan godt
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 21:28

forstå dig.

Et venskab kan også blive for dyrekøbt og der skal jo gerne være balance i tingene så det er til glæde for alle. Desværre er det ikke alle der respekterer individuelle forskelle og holdninger.

Bull terrierhvalpe forventes i begyndelsen af oktober. DKK stambog.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

veninde???
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 21:37

Du skriver at du har valgt hestene frem for en veninde - jamen det er vel ikke en veninde, hvis hun rider dine heste uden at få lov! Sådan ville mine veninder i hvert fald ikke gøre.

Så jeg kan kun sige at dit tab ikke er så stort - hun var alligevel ikke en veninde.

Ærgerligt at hestene skal ind i en halvfærdig stald, men det overlever det nu nok.

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning
HUSK:
De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

Hejsa.
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 22:09

En veninde siger du?

Den type der skal du holde dig fra. De er kun ens ven når man kigger! Kender kun den type alt for godt.

Jo så er de ens ven når de selv har brug for det

.

.

Heldig ejer af Snarfari fra Tøndborg og Narnia fra Lille Nørregård

0
0
Svar på denne tråd

Veninde?!?!
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 22:28

Som de andre vil jeg sige at hun da vist ikke var nogen rigtig veninde... Hestene skal nu nok klare det, og tror kun det er godt for dig at du nu kender "venindens" sande ansigt. Sådan en "veninde" er ikke værd at samle på.

Glæd dig over at du nu selv bestemmer alt vedrørende dine heste, nyd at have dem hjemme og glæd dig over at du nu ikke har en sådan "veninde" mere.

Linda.

Mosegaards El Diablo
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd

Veninde
Forfatter: 
Dato:  27-09-2007 23:01

Tak for bekræftelsen af at jeg har gjort det rigtige.

Hestene skal såmen nok overleve, og stalden skal nok blive færdig engang. Det er jeg ikke i tvivl om! Og jeg vil nyde at have mine heste for mig selv, og kunne ride med min datter uden indblanding.

Jeg er bare så skuffet og ked af det. Har brugt meget tid og såmen også penge på at hjælpe, og det er surt at føle sig naiv og dum. Men den sidste håndsrækning er givet til lige netop den person.

Det er dejligt at Masja ville bruge sin tid på akut at hente mine heste og transportere dem hjem. Håber at jeg kan gengælde den tjeneste en dag.

Og jeg håber aldrig at jeg skal opleve sådan et "venskab" igen! Men det er vel en af de oplevelser hvor man skal sige "af skade bliver man klog" ha ha

Mette

0
0
Svar på denne tråd

tomlen op for dig..
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 00:09

Du har klart gjort det rigtige.. TOMLEN OP FOR DIG ;o) du har gjort hvad du følte var vigtigst.. jeg kender din situation ALT for godt, fik næsten et dejavu da jeg læste din tråd.. og det er virkelig sårende at opdage at ens hjælp, tid og venskab ikke var mere værd.. Så klap dig selv på skulderen og vær glad for du slap derfra, så skid være med det kostede dig en veninde, for det var hun jo ikke alligevel..

Livet byder på små mirakler, jeg har 3..

Frederikke 16-02-98

Benedicte 18-01-03

Alberthe 15-06-07

Tøj & Dirv. sælges på min hjemmeside

www.123hjemmeside.dk/stald-damsbo

Sommergræs 2008, tjek profil/annonce

0
0
Svar på denne tråd

Hmmnneee
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 02:34

Jamen det kender jeg desv. kun alt for godt...

Og tro mig, du har taget det helt rette valg...både for dine muler's skyld og for din egen sjælefreds skyld...

Men ja det er dæleme trist at det kommer så vidt nogle gange, og man kan desv. ikke se sig fri for at have en sur smag i munden bagefter...

Det eneste du kan og bør tænke på og gøre nu - er at se fremad og lægge de dårlige ting bag dig, dine muler har det godt og trykt nu, og det er helt sikkert det vigtigste - no matter what !!!

Held og lykke med dit nye sted..;o)

Mvh.

OPDATERET PRÆS. - OX Fuldblodsaraberheste m. UNIK int. Multi Champion afstamning sælges/udlånes! TOP kvalitet Fra KUN 10.ooo kr.!!!

Bedækning tilbydes v/5 Hingste pt.

0
0
Svar på denne tråd

Jamen det er heller
Forfatter: 
Dato:  28-09-2007 09:07

Ikke et svært valg.

Illum

.

Jeg undskylder IKKE for stavefejl, manglende tegn eller tegnsætning.

Deal with it !!!!!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider