Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Altså! Mig og storcentre!
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 21:03

Idag var dagen hvor min veninde Gry (Gry *Cosmos*) og jeg skulle ind og tatoveres :-@ Det var Grys 3. tatorvering og min 1. så jeg havde det da lidt stramt medsituationen. Men jeg var dog sikker i min sag, og det gør det nok lidt lettere.

Jeg var den første på briksen, og efter lidt snakken frem og tilbage med den søde tatovørdame om hvor den helt præcist skulle være, var jeg klar til den der stygge nål. UF! Og jeg der hader nåle i forvejen.

Men overraskende nok, gjorde det ikke det mindste ondt og 30 minutter senere, havde jeg 3 snørklede bogstaver, flettet ind i hinanden på indersiden af min underarm Her skal den så sidde de næste 70 år :-D Syret!!

Nå - Gry i stolen og efter 10 meget korte minutter, havde hun en pote med en stjerne udenom, beskyttet af englevenner på foden lige under den yderste knyst. Meget flot!

Nå, men to shoppegale veninder er jo ikke på eventyr på Strøget bare for en lille tusch tegning, så afsted afsted til storcentrene. Og så var det, at jeg fandt ud af HVORFOR jeg shopper online normalt.

For det første, er der bare alt for mange mennesker! Og de er der KUN for at gå i vejen - det er jeg sikker på.

For det andet, er der ikke nogle knapper der tager mig over i frakke afdelingen - og heller ingen knapper der beder mig vælge hvilke størrelser jeg skal bruge. Næh, jeg var såmænd nødt til at selv at gå rundt i den enorme butik og lede i stativerne. BAH!

Efter at have støvet en jakke og lidt undertøj sammen, måtte jeg lige se nærmere på de der lækre sweatpants der hang på stativet ved siden af mig. Irriteret over en eller anden tøs, der gik tættere og tættere på mig, fortsatte jeg ufortrødent fremad og ... BANG! Et styks spejl, ondt i panden, næsen og venstre hånd. Tøsen der gik tættere og tættere på mig var formentlig mig selv, men jeg bliver bare så forvirret over de her kæmpe centre. Øv!

Efter at have forsøgt mig med at købe en lækker lækker dame parfume, der senere viste sig at være en mandeparfume, var jeg simpelthen klar til at gå hjem. Mine fødder var hævede pga mine høje støvler, og pigerne i Top-Shop må have synes det var lidt ærgeligt at jeg humpende fløj ind i butikken, for at flå disse støvler af og trække et par mindre belastende gummisko på. Gry's gummisko by the way. De lugtede ikke godt da jeg senere returnerede dem - og de var endda spritnye

Så nej! Mig og storcentre, hænger bare ikke særlig godt sammen. Men sikke en dejlig dag, trods alt :-)

Vickie

Tidligere Vickie (Zheena)

Med smuk Connemara :-D

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 21:17

Lige præcis derfor er jeg multi-allergisk overfor storcentre.

Jeg HADER shopping

KH Pia

• SALG/UDLÅN/BYTTE: 2 stk. 2-års shetter-blandinger, vallakker.
    Evt. bytte m. stævneskab, dressursadel eller skriv hvad du har!
0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 21:32

Jeg ELSKER shopping

Og jeg shopper næsten aldrig online. Man har ikke mulighed for at prøve, og føle på tøjet

Rikke Fejrskov
- Life was like a box of chocolate. You never know what you're gonna get

0
0
Svar på denne tråd

Hahaha...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 21:38

Dette er jo også lige netop mig i en nøddeskal

Jeg synes, du klarede det FLOT!...

Og tillykke med den nye tatovering! Må man spørge hvad du måtte give for sådan én?

0
0
Svar på denne tråd

Online shopping
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 21:51

Uha, jeg synes online shopping er helt genialt ;-D Passer det ikke er det bare at sende det retur :-D

Sissan: Tak for rosen

Jeg gav 600 kr for min tatovering - ret billigt synes jeg, og damen var SÅÅÅ sød og dygtig. Kan varmt anbefales! (y)

Vickie

Tidligere Vickie (Zheena)

Med smuk Connemara :-D

0
0
Svar på denne tråd

ahahaha
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 22:03

total griner der vickie sikke da en shopping tur...kan normalt godt li at shoppe og gerne med veninderne...men egentlig kan jeg bedst lide at shoppe alene hvis jeg går efter nogle bestemte ting, for så skal jeg ikke slæbes alle mulige "unødvendige" steder hen og så kan fusserne også holde til det

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Bummelum...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 22:05

Hihi... Kan lige se situationen for mig, hvor du går ind i spejlet. Simpelthen for morsomt Kunne have fundet på det selv :-P

Jeg hader nu ikke at shoppe, men jeg skal være i humør til det. Ellers ender jeg også bare med at stresse og blive irriteret over alle menneskene, køerne til prøverummene og de rodede tøjstavtiver.

Mvh
Cavan
Stifter og formand:AHNA
Hvad man ikke dør af bliver man stærk af
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider