Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

kontakt til de døde?
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 20:54

Kan man få kontakt til de døde??

- og hvis ja, hvordan og hvem...

eller er det fup som får os der sørger til at ødsle penge ud?

Jeg mistede min hest på tragisk vis i sommerferien .. og vil nok altid have følelsen af ikke at have fået sagt farvel - men kan man opnå det eller er løbet kørt??

må jeg høre nogle erfaringer fra folk som har prøvet det??!! gode som dårlige...

...

Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived..

Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
Født 4.6.1997 - R.I.P. 11.7.2007....
0
0
Svar på denne tråd

Meditation
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 21:07

En veninde til mig så i en meditation en ældre hest og et føl hun havde mistet. De kendte ikke hinanden, men de gik sammen på en mark. Hun græd bagefter. Ja der må være noget mellem himmel og jord. Der er desværre mange platugler i den alternative verden, men forsøg med Marion, når hun kommer til Danmark. Der kan du få en privat sittings, måske kan hun fortælle dig noget.Hvad skete der med hesten?

0
0
Svar på denne tråd

bummelum
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 21:44

nej det er ikke fis og humbug, problemmet med dyr er bare at de ikke taler samme sprog. jeg har talt med flere afdøde under min udd. som clairvoynt. og bla mødt min egen afdøde hest, hvilket jeg også syntes var helt vildt.

men det er med at side som person og en anden kontakter din afdøde hest, ved jeg ikke om du får meget ud af. hvis jeg giver clairvo på dyr, så er det ud fra deres føleser/sindstæmninger, og billeder de giver en...men jeg syntes ikke rigtigt du kan bruge det til noget med mindre du tror 100% på det, da heste jo ikke kan "tale" og derfor ikke kan navngive personer eller ting som afdøde mennesker kan.

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 22:17

hvad nu hvis man gerne vil have kontakt med afdøde mennesker. mistede min mor af en pludselig blodprop d 12 sept og fik aldrig sagt farvel..

Mvh.

Anita og Lulle :-P

Mor til prinsessen Anna 18-04-06

se www.anna.dyndns.dk for billeder af hende og vores dyr

En stjerne fødes på himlen, men vil hellere ha dig hos mig mor

12 sept 2007 sov godt

0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 22:36

Heej.. hvor gammelt skal et menneske mindst være når det dør, hvis man gerne vil i kontakt med personen??

Har nemlig mange kriser og problemer i mit liv, men tror måske at dette kunne få mig vidre

0
0
Svar på denne tråd

prøv at læs her
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 22:41

til mennesker tror jeg hende her er go - hun virker proff på hjemmesiden i hvertfald www.clairvoyant-medie.dk/

...

Nu med en ny heste-ven... Thorleif Gøgholm has arrived..

Libero-Lucky - den største stjerne på himlen!
Født 4.6.1997 - R.I.P. 11.7.2007....
0
0
Svar på denne tråd

xxx
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 22:45

kigger lige :D

0
0
Svar på denne tråd

øv...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 22:58

hvad med nogle tættere på mig... vil gerne køre efter det men kastrup er for langt væk

Mvh.

Anita og Lulle :-P

Mor til prinsessen Anna 18-04-06

se www.anna.dyndns.dk for billeder af hende og vores dyr

En stjerne fødes på himlen, men vil hellere ha dig hos mig mor

12 sept 2007 sov godt

0
0
Svar på denne tråd

Heidi-B
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 23:12

Heidi-B har også en profil herinde på hestenettet. Prøv at kigge på den. Hun er knald hamrende dygtig.

Hun har vist pt. ferie.

Håber det kan hjælpe dig lidt.

Kram Persilla

Welsh Mountain efterlyses

Marco

Født: 19.05-1996

Kassia

Født: 22.05-1994

Handler altid hos Vejle Ridesport

www.123hjemmeside.dk/Persilla

0
0
Svar på denne tråd

behandlere
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 23:19

jeg kender flere jeg kan stå inde for, men om de lige laver afdøde kontakt ved jeg ikke.

jeg laver ikke selv afdøde kontakt, da det ikke har min interesse.

men prøv en af disse (vælg med hjertet og ikke med penge pungen, så vil man oftere møde den rette behandler for lige netop en. da vi alle er forskellige kræver vi også forskellige behandlere)

http://www.feelingforhealing.dk/

http://www.izitra.dk/

http://www.happyaura.dk/

www.clairvoyant-vejleder.dk/ main.php

http://www.den-du-er.dk/

http://www.joy-foundation.dk/ den skole hvor jeg har taget min udd. men der fungere underviserne også som behandlere

dette er alle folk jeg kender og har haft fantastiske oplevelser med inden for clairvoyance

www.clairvoyantforeningen.dk/ er normalt en side, hvor man kan finde uddannet clairvoyante, som alle har taget en GODKENDT clairvoyance uddannelse...siden var desvære nede sidst jeg prøvede, men den kommer vel op og køre igen

i må gerne hade mig, men had mig venligst for hvem jeg er,

og ikke hvem jeg ikke er!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider