|
|
| Aftensmadstråd |
| Forfatter:  |
smukke-ped |
| Dato:  |
26-09-2007 14:35 |
|
Hvad skal i andre HN'er have til aften i dag? Vi skal have tarteletter...med høns i asparges.
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
ped@pedogmo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lyder fint |
Lene ♣Granat♣ |
26-09-2007 14:36 |
|
-så kommer jeg bare og spiser med ikke?
Med venlig hilsen Lene Hvis du ofte føler dig trådt over tæerne, så er det på tide at skifte sko.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejsa. |
|
|
Rønnebjerggård... Smuk hoppe 3½ år, 156 cm sælges... Frieserhoppe 5 år sælges...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Rikke Fejrskov - Life was like a box of chocolate. You never know what you're gonna get
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her står den på |
|
|
syntetisk hopmis med braset kartofler og så har jeg afprøvet mine bagekundskaber med en pæretærte så den skal vi måske have til dessert hvis den ser spiselig ud...
Går gennem ild og vand for mine heste 09-12-07
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| rester - lyngrøget kalkun |
|
|
Vi skal have rester fra i går hvor vi fik lyngrøget kalkunbryst med små kogte kartofler med skræl til, whiskeysauce fra Karoline og lidt chiliturds som tilbehør. Hov - der var da også marinerede rødbeder til. De var ualmindelig lækre. 
mvh PiaR quantum in me fuit
Havefest - bryllup? Lej en grill med god plads weberudlejning.dk
Svar venligst i tråden og ikke via besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PiaR... |
|
|
Nogen der kan banne Pia?  Hm... anyway, jeg skal have... du ved... pasta med kødsovs 
Tine & Tulle Det klinger!  I think I need sunrise - I'm tired of the sunset...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmadstråd |
smukke-ped |
26-09-2007 15:10 |
|
PiaR..hvad er chilliturds?...er det det der er pakket ind i bacon??
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
ped@pedogmo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Chiliturds |
|
|
er i dette tilfælde en jalapeñochili der er udhulet og fyldt med krydderflødeost og en cocktailpølse og så omvundet med bacon og grillet. De smager HIMMELSK.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi skal have wok mad, med div grøntsager og sådan nogle "kinesiske" nudler - MUMS!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Jeg skal have flæskesteg med kartofler - ovnbagte grøntsager - rødkål og sovs.. PiaR: Hvad er opskriften på de marinerede rødbeder,de ser rigtig gode ud??
Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Marinerede rødbede |
|
|
Jeg skrællede rødbederne, skar dem i både og kogte dem til de var lige knap møre. Marinaden var 1 del akaciehonning, 1 del olie og 2 dele rød balsamico, lidt peber og salt. De stadig varme rødbeder blev vendt i marinaden og trak en times tid inden vi spiste. Jeg tror at en god feta drysset med rund hånd ville være super godt til.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dejligt.. |
|
|
Uhmm det lyder godt,det må jeg prøve.. Mange tak for opskriften.. 
Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| De der chiliturds... |
|
|
... lyder lækre (ud over navnet) Det kunne være det skulle prøves - med nogen af de få chilier der er vokset på planterne i år.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Aftensmad |
|
|
Idag skal vi have Blæksprutter med Hvidløgs dressing, blandet salat og ovnbagte kartoffelbåde. Igår fik vi Hjorte steaks med kantareller kartofler med rødvins sovs. Nams mette
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Uhhhmmm |
Kristina König |
26-09-2007 17:00 |
|
Pia: Dem skal jeg helt sikkert prøve! Nok bare ikke Jalapeños. Hvor køber du i øvrigt dem? Vi skal have frikadeller m. blomkålsgratin Uhhhmmm. Kristina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da wow. |
|
|
Rubbrød  Kedelig, kedeligt  Laver sikkert noget pasta.
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Manden min |
|
|
er på job, og må nøjes med resterne fra i går, og jeg skal ha pasta med fars og grøntsager - og hvidløgsdressing..Lidt kedeligt men nemt , og her skal det altså være nemt..
TINKER METTE & MISS I´WILL
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bummelum |
|
|
Risengrød.. MUMS. Det har jeg bare haft lyst til så længe.
Venlig hilsen Cathrine - Savner Zeppelin
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Budding |
|
|
Vanillebudding - lavet på pulver, rørsukker og soyamælk, - så kan jeg jo altid bilde mig ind at det er sundt 
Min religion er kærlighedens godhed dalai lama Bellapigen 1979-2005 elsket og savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| så langt |
Tine85 |
26-09-2007 18:48 |
|
er jeg slet ikke kommet endnu måske det bare bliver en pizza...
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ved ikke |
Kiki |
26-09-2007 19:22 |
|
Har en pakke hakket oksekød. Men gider ikke rigtig lave mad i dag. Men måske lasange eller fuldkornspasta med kødsauce. Eller måske hakkebøffer, med rodfrugter i fad, krydder fritter og sauce. Må hellere tøffe i køkkenet og se på det. Selv om det ville være skønt at få leveret et eller andet. Men det er jo lidt dyrt, når jeg allerede har ganske fin mad der kan laves.
Mvh. Kiki Med misserne Oscar og Maddox
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jalapeños |
|
|
Dem køber jeg i det lokale SuperBest supermarked.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Æv bæv |
Lene ♣Granat♣ |
26-09-2007 19:25 |
|
Smukke-ped var åbenbart ikke med på at dele ud af sine tarteletter, så her står den på hakkebøf med løg, pomfritter og bearnaise..
Med venlig hilsen Lene Hvis du ofte føler dig trådt over tæerne, så er det på tide at skifte sko.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| aftensmad |
smukke-ped |
26-09-2007 20:08 |
|
Lene ♣Granat♣ ...hov...nu har jeg spist dem...manden kommer snart hjem og skal spise...jeg tror han vil glo lidt hvis der sidder en fremmed dame på hans plads og spiser hans mad.
ped@pedogmo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Let løsning... |
Tine (Ib) |
26-09-2007 20:16 |
|
... kæresten er ikke hjemme, så jeg skal have en færdigret fra slagteren. Tror de kaldte det italiensk bøf, det smagte okay.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| her har den |
Hjaldet Charlotte |
26-09-2007 20:16 |
|
stået på spaghetti carbonara. gad ikke det store, da jeg er alene hjemme. Men gad nu godt at få den tallerken Pia viser der serveret. Mh Charlotte
Digte & Festsange skrives Se Præsentation HJALDET Alt kommer til den der kan vente
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Aftensmad |
Lilar |
26-09-2007 21:34 |
|
Jeg har fået aspargessuppe. Linda.
Mosegaards El Diablo *** Verdens smukkeste hest
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Min kæreste har fået lavet øjenoperation (laser for et bedre syn), og hans øjne er sindsygt lysfølsomme efter operationen, så vi har spist i MØRKE Og vi fik kinamad fra en restaurant. MUMS 
Kristina og Mademoiselle Du kan også hjælpe: www.wspa.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|