Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Forberedelser??
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 17:56

Da jeg skal til stævne d.27-28. Oktober, er jeg begyndt at øve mig da det ikke gik så godt sidst. Men hvad synes i? Er det for tidligt at begynde? Jeg kunne bare godt tænke mig at få over 55% i en LB2B, så... Men hvad synes i??

Michael Jackson, love forever <3 Hvis der er en gud på jorden, er det Michael!" Love you forever Michael..

0
0
Svar på denne tråd

stævne...
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 17:58

det er da aldrig for tidligt at øve sig... men pas på at hesten ikke når at kører træt.. husk at lave lidt sjovt også...

I' m me.... and I'm perfect...

Farvel min prinsesse... du vil altid være i mit hjerte, mine minder og i mit sind... vi havde noget helt særligt sammen os to...

0
0
Svar på denne tråd

Vi laver
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 18:06

Skam også noget sjovt.. i går var vi ude at ride tur, vil bare så gerne ha' at det går godt.

Michael Jackson, love forever <3 Hvis der er en gud på jorden, er det Michael!" Love you forever Michael..

0
0
Svar på denne tråd

øv måske
Forfatter: 
Dato:  25-09-2007 18:09

programmet 1-2 gange nu. Npr du nærmer dig datoen øv igen i 1-2 gange. Det ville jeg gøre. Rid evt. tur eller spring dagen fæør stævnet, så hyppen ikke lige har redet programmet.

Nanna

Brugbar trense str. full. Sort med en lille reperation på kædepandebåndet. Dette kan næsten ikke ses. 150 kr. Trensen er med tilbagetræk, og er meget velholdt. 24614888

0
0
Svar på denne tråd

Nanna...
Forfatter: 
Dato:  26-09-2007 22:14

Okay, tja... Jeg plejer altid at gi' ham fri dagen før stævnet, da jeg har så meget der skal ordnes, han er jo hvid, og han er MEGET svær at få ren...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider