Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Endelig op på hesten!!
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 23:57

Hurra hurra hurra, er helt oppe på den lyserøde sky i dag!!!

Har været oppe på min fjordbasse for første gang

Var endelig helt oppe at side uden at han tog sig noget som helst af det.

Med hjælp fra min kære søster fik vi en rigtig god oplevelse ud af det. Jeg kan slet ikke stoppe med at smile

Asterix er 5 år og jeg købte ham i maj i år, hvor han ikke havde haft hverken sadel, trense eller rytter på - men han er bare SÅ lærenem!!

Ikke mindst fordi han superhurtigt har knyttet sig til mig og virker som om han stoler rigtig meget på mig...

Har dog haft en uheldig oplevelse med ham... Min smed havde rådet mig til, at komme op på ryggen af ham så hurtigt så muligt. Det råd tog jeg imod!

Og min mor endte i ambulance efter jeg havde ligget hen over ryggen på den lille hest mens hun holdte ham og han blev bange, vendte rundt og bukkede - og ramte min mor i panden!!!

6 sting og et par klogere mennesker, der derefter skulle genvinde tilliden til den skræmte hest...

Nu tager vi små skridt ad gangen i et tempo både Asterix og jeg kan følge - og er det lige en dejlig fornemmelse at tage de store skridt i harmoni med hinanden og ikke bare hurtigst muligt fordi én eller anden har haft succes med det!

Jeg er flov over min første måde at gøre det på, ved hverken at lytte til min hest eller mig selv.

Men stolt over, at vi nu er nået dét skridt videre sammen!!!

0
0
Svar på denne tråd

kjhddashcnjldksai
Forfatter: 
Dato:  23-09-2007 12:08

hejsa. det lyder da som en dejlig ting, men puha en grim oplevelse med din mor.. håber hun har det bedre! ja det er en skøn fornemmelse, jeg hr også prøvet at sidde på en islænder som INGEN andre kunne bare komme i nærheden af :) så det er dejligt.

0
0
Svar på denne tråd

12345678
Forfatter: 
Dato:  23-09-2007 14:38

Min mor har det heldigvis godt - hun slap meget heldigt uden hjernerystelse eller det der er værre, "bare" flængen i panden som ellers så ret voldsom ud (krævede da også de 6 sting)!

Min søster har mere erfaring med heste, så nu er det hende der hjælper mig med træningen. Min mor nøjes med at ride de ældre heste

Men når der så sker fremskridt, så glemmer man bare ALLE de dårlige oplevelser!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider