|
|
| HN på en Saturday night... |
|
|
Er der andre end mig, der sidder her mere af nød end af lyst lige nu?? Jeg havde egentlig besluttet, at jeg ville chille i aften og få læst op på noget hjemmearbejde, se en film og gå i seng tidligt. Meeen - jeg kan ikke koncentrere mig om at se film, overhovedet. Får ondt i hovedet af at læse lige nu. Og er nu totalt rastløs, fordi min kæreste ringede og snakkede i 1½ time (langdistance) om den fest han var til i går og bla bla bla - Øøøøv, os' mig!!! Jeg er SÅ frisk på at lave et eller andet lige nu, men det er jo en smule for sent at samle veninderne... (er afprøvet, ingen svarer - fulderikker, tsk tsk). Keder du dig også en smule?
Mange hilsner fra Sine stud.ling. ved AAU Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne Havanna & Aslan Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs. Evt. til udlån
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hn nu... |
| Forfatter:  |
Heidi (Heidi) |
| Dato:  |
22-09-2007 22:33 |
|
Jeg sidder alene og nyder freden Kæresten er ikke hjemme og hundene er endelig faldet til ro efter den har kørt i højeste gear hele dagen  Men jo, keder mig alligevel lidt...
Misbrug ikke din vens venlighed og loyalitet - på den måde bevares venskabet - Heidi - Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| på nettet |
smukke-ped |
22-09-2007 22:33 |
|
Vi skulle have været til svendegilde...men jeg har vist fået noget influenza bræk syge noget...så jeg skulle ingen steder...og så ville manden ikke at jeg skulle være alene... Så derfor har jeg god tid på hn.
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
ped@pedogmo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| HJold da oww. |
|
|
Keder mig ikke sønderlig - jeg slapper bare stille og roligt af efter en hård arbejdsdag og lidt hygge med hesten tidligere  - Om lidt vil jeg passe min seng - kan hører min dyne kalder rimelig højt på mig efterhånden  - Men kender det med man gerne vil i byen eller ud og lave lidt - men der intet sker omkring, eller pengemangel - eller at veninderne evt ikke lige er med på den (selvom det MEGET få gange )
Det Er Så Svært At Skilles Ad, Så Svært At Gå Sin Vej. Men Alle Mine Tanker, Vil Altid Følge Dig :'(-<3' Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jeps jeg keder mig.. Har weekendvagt og skal derfor tidligt op imorgen Det var egentlig meningen jeg skulle have ryddet op og så tidligt i seng, men er ikke rigtig kommet videre i programmet.. Så ser air force one for 117 gang, spiser "lidt" slik og surfer rundt på nettet!!
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr! Kender I Shannons fortid? Købt af tidligere ejer i Nordsjælland, men ved hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for bille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kedsomhed.. |
|
|
Jeg kan bare ikke tage mig sammen til at finde sengen - muligvis fordi jeg først skal lægge rent sengetøj på, og ordne det ene og andet først, så derfor hænger jeg her lidt endnu, indtil jeg får sparket mig selv igang 
Min religion er kærlighedens godhed dalai lama Bellapigen 1979-2005 elsket og savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg sidder |
|
|
ski snart og sover og skulle egentlig på nuværende tidspunkt ha set dyner for en time siden... Men HN trækker lidt*GG* Meeen har haft hovedpine hele dagen og de dumme piller vil ikk få den til at forsvinde- så måske det snart skulle være... hmm hader at gå i seng uden mansen men han er ikk hjemme ednu.. Måske lidt natmad hjælper... Uhm pizza
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg har kun |
|
|
lyst til to ting - at min kæreste skal være her (piv piv - 16 dage til vi ses igen) eller at tage ned i Gaden med tøserne  Men hmmm... Det bliver nok dynen og en bog lige om lidt, før jeg driver mig selv til vanvid.
Mange hilsner fra Sine stud.ling. ved AAU "At rejse er at leve" kloge ord fra gode gamle HC Andersen Interesseret i en ung haflinger til lån/køb? Skriv til mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Og nu har jeg |
|
|
ændret min signatur uden egentlig årsag - så ved man man har god tid 
Mange hilsner fra Sine stud.ling. ved AAU "At rejse er at leve" kloge ord fra gode gamle HC Andersen Interesseret i en ung haflinger til lån/køb? Skriv til mig!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også jeg... |
|
|
Jeg keder mig sørme også... Jeg er dog ikke i festhumør, jeg har festet længe nok nu og savner en fast kæreste.. Troede lykken var gjort sidste lørdag ved denne tid da jeg opsøgte en god ven jeg havde flirtet lidt med.. Vi lå og så film og hyggede hele natten, og havde håber jeg skulle se ham igen denne weekend, men suk.. Her sidder jeg alene og kan ikk få ham ud af hoved..  Jeg har sgu lidt ondt af mig selv..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Anne-K... |
|
|
Øv Det er så træls at sidde og tænke på en fyr uden at kunne gøre en pind ved det. Jeg har også kæmpe ondt af mig selv, men det er fordi jeg savner. Det er også til at få pip og selvmedlidenheds-flip af.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Stute... |
|
|
Ikke friste, ikke friste!! Jeg prøver at holde en slankekur her midt i al min hjertesorg og indebrændte energi - rimeligt dårlig kombination i øvrigt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Stine... |
|
|
Jaah det ikke spor sjovt.. Jeg ved bar slet ikke hvad der er gået galt, for vi havde det bar så godt sammen (følte jeg i hvert fald).. Og han havde sagt alt muligt dejligt med at han synes jeg var skøøøn og at han godt kunne forstille sig at jeg var hans og bla bla.. Hvordan kan man sige alt det, uden at mene det? Jeg burde gå i seng, men har lige noget matematik teori, en dansk stil OG proces der skal laves færdig  Lorteliv 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Åhr Anne |
|
|
Din stakkel Det er sgu da også unfair at han siger sådan noget uden at følge op på det Mænd er mærkelige sommetider...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Sine Det er simpelhen til at få spat af, at sætte herhjemme. Nu er jeg gået på www.komogvind.dk for at spille nogle forskellige spil. For der er jo ingen der gider med i byen 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lørdag aften |
|
|
Jeg vil nu heller ikke just påstå at min lørdag aften er noget at prale af. I korte træk har min aften stået på arbejde (fik fri kl. 20.15), tøjvask, brusebad, aftensmad, et mislykket forsøg på at arbejde på mit studieprojekt og et ret så underholdende gensyn med Ghostbusters  Jeg har mildt sagt set bedre lørdag aftener end denne og nu tror jeg også snart, jeg vil finde min dyne og en dvd-film.
Hilsen fra Tine og hafferne Flicka & Frigg
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Persilla... |
|
|
Oh yeah Men nu er kl. næsten 23.30, så jeg vil i seng og så tidligt op - kuren for min energiladethed (flot hjemmelavet ord ) må være at lave noget aktivt fra morgenstunden i morgen i stedet. Øv, hvor jeg savner at bo sammen med mine tre veninder som jeg gjorde et halvt år i foråret - der var knagme altid flere liter vin i køleskabet og gang i den uanset om det var lørdag aften eller søndag kl.16 Skrabe mennesker sammen var nul problem. Good times!! Over now  Nat med jer, tøser - tomorrow there will be a brand new day!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja... |
Sanne |
22-09-2007 23:28 |
|
sidder også bare her og glaner... Burde lave lektier, men nej orker dte bare kke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sine.. |
|
|
Jaaah det kan vi godt blive enige om.. Jeg forstår det virkelig ikke, han var bare så dejlig.. Jeg har skrevet en minus liste over ham, som jeg kigger på hver gang jeg savner ham, men deyt hjælper ikke rigtig.. Øv gik lige ud på badeværelset og så at en af mine nye produkter havde været åbent og lå nu ud og hele toiletasken! Og da jeg kom tilbage havde jeg fået en sms om at den klassefest jeg havde glædet mig næste fredag er aflyst.. Det bar OVERHOVED ikk min dag idag.. Suuutt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|