Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hvor er han
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 17:40

hmmm har sku snart mistet troen på at ham jeg skal dele resten af mit liv med findes - synes bare jeg løber panden i mod muren gang på gang med de der mænd.enten er de ikke klar til noget seriøst men vil gerne have noget uforpligtende ellers er de optaget..Synesj eg er kommet dertil i mit liv hvor jeg gerne vil finde en og dele det med..er det virkelig så svært???

4års hannoveraner vallak sælges

hej det er bare mig
0
0
Svar på denne tråd

Mindst venter det
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 17:51

Når det aller mindst venter det så dukker han op bare rolig.

0
0
Svar på denne tråd

Efterlysning...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 17:51

var jeg ved at skrive tidligere...

Jeg efterlyser sgu også en dejlig kæreste...

Skal lige slikke sårene fra den sidste, men så går "jagten" ind igen...

Så hvis her er en hestemand, ledig selvfølgelig, så er der allerede to interesserede...

Spændende om tråden kommer ind på "efterlysning"?

0
0
Svar på denne tråd

Tro mig...
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 19:09

den rigitige dukker op når du mindst venter det. I KNOW!!!

Paints er bedst i Quarter forklædning

Breeding stocks for life

Elsket eller hadet, intet midt i mellem

Til dd 10 okt 2007 med hjemmesiden www.123hjemmeside.dk/ qanticopainthorse

0
0
Svar på denne tråd

Vil også gerne melde mig ind her..
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 19:31

Jeg efterlyser også..

Eller det vil sige jeg har fundet en som jeg syntes er rigtig sød, men jeg kan ikke finde ud af om det er gengældt

0
0
Svar på denne tråd

Også mig
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 19:46

Jeg vil også melde mig ind i "klubben"... jeg kender det kun alt for godt... og er ved at være træt af alle de kommentar som følger med når man har rundet de 27... synes det er utroligt at det kan være så svært at finde en sød fyr at dele livet med ... min mor er sikker på at det er hestens skyld at de ikke hænger på... men det er mener jeg er noget pjat... det er sundt at have en hobby... og så har man da en man kan forkæle...

0
0
Svar på denne tråd

alloo girls
Forfatter: 
Dato:  22-09-2007 23:53

JEG LOVER også han dukker op når i allermindst venter det :)

Da jeg var kommet til en god forståelse med mig selv om, at det ku sgu da også gøre ligemeget, jeg fandt ham aldig. OG jeg døde med sikkerhed som gammel enlig dame med 30 fede katte i huset og 4 enormt forkælede ponyer i stalden...

Ja, så stod drømme prinsen der.. han er også vokset op på landet, er ikke en helt spade med værktøj, ikke bange for dyr og vil også se sine børn vokse op på landet :)

Så hav tålmod piger, der er en til alle :)

ps. husk og nyd jeres single tid, kærester vil gerne være sammen, så hestetiden har måttet skæres lidt ned.

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

0
0
Svar på denne tråd

Han er der..
Forfatter: 
Dato:  23-09-2007 07:36

et sted...bare rolig...

Jeg havde det super fint med mit singleliv, og havde ikke forventet at finde en mand/kæreste jeg kunne dele resten af mit liv med. Var sikker på det ikke skete.

Så var han der pludselig ud af det blå...

Ja, og det bedste...han er hestefyr. En af dem der går op i det med liv og sjæl, og han blev i februar formand for vores dejlige ridecenter, så han er ved at tilbringe mere tid der end jeg.

Hvor heldig har man lov at være.?

Her er der bestemt ingen hestetid der er skåret ned.

vh Helle

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider