Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

hjemmeplejen/hjemmehjælperne
Forfatter: 
Dato:  20-09-2007 19:03

ja nu er jeg godt nok begyndt at overveje, om jeg skal finde andet arbejde eller ej?! jeg er uddannet social og sundhedshjælper og arbejder jo så til dagligt i hjemmeplejen.

jeg er glad for mit arbejde, selvom lønnen er lige lovlig lav!!

men nu er det så at jeg er ved at blive temmelig pist for af en eller anden grund så bliver vi ikke regnet for noget som helst!!

jeg har efterhånden tit hørt navnet: kommunal røvvasker!

jo tak kan godt være at i kalder os det, men helt ærlig hvem f*** skulle ellers hjælpe din gamle bedstemor, mor, kone på toilettet?? hjælpe hende i bad osv??

ja spørger bare...

jeg mangler ærlig talt at nogen værdsætter vores arbejde.

konstant står vi på standby.

ja gu' får vi da vores spisepauser betalt, hvilket nu også er blevet et problem for folk. men helt ærligt skal de måske lige pludselig smide deres mad fra sig fordi, at gamle fru jensen er faldet og muligvis har fået hoftebrud?? næ nej det skal de ikke, men have ondt i røven over at vi får vores pause betalt, det kan de!!

trængte lige til at få lidt luft.

men ærlig talt. er jeg den eneste der føler, at vores arbejde ikke bliver værdsat??

mvh

sanne

Søndermarks Myandor, Speedy Conzales og Millemusen

søger nedlagt landbrug til leje i omegnen af aabenraa.

0
0
Svar på denne tråd

bum bum
Forfatter: 
Dato:  20-09-2007 19:10

Giver dig fuldstændig ret Sanne

jeg selv arbejder i et vikarburear som kører for hjemmeplejen - så jeg selv er nu i systemet og synes også at det er for meget at der er brok over den betalte pause - folk fatter ikke hvor hårdt et job det til tider kan være ??

for søren da - på en arbejdsdag har vi kun denne ENE pause på 29 min ??