|
|
| hjelm?? |
| Forfatter:  |
kim ♥eng♥ |
| Dato:  |
20-09-2007 08:40 |
|
har i husket hjellem i dag ?? eller er i dem der ikke kan tåle og have den på??
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hvilken hjelm |
|
|
ridehjelm, beskyttelseshjelm, ridehjelm eller?
Hø sælges 10 kr pr. balle Sydsjælland
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nåhr der |
|
|
kom ridehjelm 2 gange ' Mente cykelhjelm
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Behøver |
Illum |
20-09-2007 09:06 |
|
Jeg ikke at huske på, bruger den ikke.
Illum ,pastasalat dansker de LUXE  . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Mobil en selvfølge, hybermobil en kilde til fornøjelse...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Cykelhjelm |
|
|
Nej, jeg bruger ikke cykelhjelm, når jeg cykler  Cykler ikke så stærkt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej ... |
Jasper |
20-09-2007 10:44 |
|
Syntes altså bare det ser så fjollet ud, når jeg holder der i bilen med hjelm på...folk glor sådan 
Pia Glæd dig over hverdagen - dem er der flest af Man enten elsker eller hader det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Må også indrømme |
Jasper |
20-09-2007 11:33 |
|
At jeg efter otte timer på kontoret, får hovedpine hvis jeg har hjelm på.
Pia Glæd dig over hverdagen - dem er der flest af Man enten elsker eller hader det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Lene Dodensig |
20-09-2007 11:44 |
|
Jeg rider godt nok altid med hjelm  Ude i vores klub har vi den regl at ALLE SKAL ride med hjelm. Uanset alder!!! Vores berider rider også med hjelm når han rider!
WOW! 3.G på HTX, 2 heste, undervisning 2-4 gange om ugen, stævner næsten hver weekend. Det hele kan sgu lade sig gøre  Saltum Hestetransport
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehjelm |
|
|
Nææ jeg har ikke glemt min ridehjelm nogen steder
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja sider |
|
|
foran computeren med den på i tilfælde af jeg falder ned af stolen
AYLA FORE EVER ZENTA FORE EVER ANIMALS FORE EVER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hjelm hjelm |
|
|
Jeg har hjelm på når jeg cykler (For man ved aldrig hvornår en spade ikke overholder vigepligten, eller som jeg gjorde for 3 uger siden - overvurderer mine evner til at svinge 90% på en smal cykelsti med 40 km i timen...), jeg har hjelm på når jeg rider (For selv den roligste hest kan hoppe til siden mens man skridter af.. bump), og jeg har hjelm på når jeg klatrer mm. Fordi jeg kun har et hoved  /Lene
Derfor beder jeg med tårer Led den ind i mine årer Så for dig kun hjertet banker Så kun du i mine tanker, er den dybe sammenhæng.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rigtige piger |
Kira V |
20-09-2007 13:59 |
|
rider da ALTID med ridehjelm, også western-pigerne..  Kira
Praktik-/øveheste søges af massørelev - Se præsentation.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhm... |
|
|
Altså jeg sad da på TUlle uden hjelm igår
Tine & Tulle Det klinger!  I think I need sunrise - I'm tired of the sunset...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hjelmen |
smukke-ped |
20-09-2007 14:03 |
|
Nej jeg har den ikke på nu...men hvis jeg når at komme ud og ride senere,så kan det da godt være jeg tager den på.
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
ped@pedogmo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ridehjelm |
Cathrine ♥Don Magic♥ |
20-09-2007 14:12 |
|
På mit ridested er der en regl om at man SKAL ride med ridehjelm når man er under 18 år. Så det gør jeg også.
MvH. Cathrine Trainers, Mariel Dressursadel sælges, se præsentation.
Landsfinalerne 2008 - Her kommer vi Nutid, Datid Don Magic for altid
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| frit land |
|
|
Så vidt jeg ved er det et frit land vi lever i... Og indtil videre er der ikke lavet nogen lovgivning om hvorvidt man skal bære hjelm når man rider eller cykler... Hvis jeg blev tvunget til at cykle med hjelm, ville jeg aldrig cykle mere... Men selvfølgelig hvis der blev opfundet en super smart cykelhjelm, var det måske noget andet... hehe... F.eks. en ridehjelm kan da være rigtig smart!!! Der findes da nogen der er flotte...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift... |
HeleneJ |
20-09-2007 20:22 |
|
Jeg har altid ridehjelm på når jeg rider...! Jeg cykler faktisk aldrig med cykelhjelm, kun hvis jeg cykler rigtig langt.
Det siribirske dværghamster Speedy gon charles Marsvinet Martha +9/5 2007 hunden Mie
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
nej der er ikke så meget at miste, men husker næsten altid at få hesten med når jeg rider. men husker selvfølgelig altid selen. den er bare så træls at sætte fast på hesten
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Uha jeg syntes det er fristende at ride uden hjælm. I sær da jeg rider på en utrolig rolig hest. Jeg føler mig også mere sikker i min westernsadel. Så hvad skulle kunne ske. Ja altså bortset fra vores styrt for et par uger siden. Der skete heldigvis ikke noget. Men jeg blev igen bekræftiget i hvor hurtigt der kan ske noget.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|