|
|
| Er det bøsset...? |
| Forfatter:  |
Espenhain ♥Honningblomst♥ |
| Dato:  |
18-09-2007 23:00 |
|
Nu bliver jeg nød til at spørge jer andre herinde.. Er det bøsset når mænd sidder med krydset ben?? Der er mange der mener det er bøsset.. Hvad er jeres mening?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lidt... |
Heidi (Heidi) |
18-09-2007 23:03 |
|
Jeg synes altså det er lidt svanset Ber´ som regel min kæreste om at lade være 
Misbrug ikke din vens venlighed og loyalitet - på den måde bevares venskabet - Heidi - Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øhh... |
Netja |
18-09-2007 23:04 |
|
Det er virkelig ikke noget jeg har brudt mit hoved med nogensinde 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lidt svanset |
|
|
ja, må også indrømme at jeg syns´det er lidt svanset 
MVH Didde Danske oldenborgheste kan og vil... oldenborgheste sælges, se præs.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Det har jeg |
|
|
sgi aldrig tænkt på - og gider sørme heller ikke bruge tid og energi på at begynde på det.
mvh PiaR quantum in me fuit
Havefest - bryllup? Lej en grill med god plads weberudlejning.dk
Svar venligst i tråden og ikke via besked
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| JA... |
|
|
Det er... Jeg tænker altid, at de ikke har noget mellem benene så...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
|
|
Det gjorde min ekskæreste meget Jeg synes det er lidt løst-håndleds-agtigt, men altså 
Tine & Tulle Det klinger!  I think I need sunrise - I'm tired of the sunset...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm.. |
fjordejer |
18-09-2007 23:12 |
|
det har aldrig tænkt på og gider heller ikke begynde
Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda EN RIGTIG HEST ER EN FJORDHEST
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hahaha |
|
|
Det har jeg sgu aldrig tænkt over  Men min kæreste gør det ikke - ikke så jeg har lagt mærke til det ihvertfald. Og han er ellers ikke den mest maskuline i verden 
Mange hilsner fra Sine stud.ling. ved AAU Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne Havanna & Aslan Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs. Evt. til udlån
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bøsset... |
smukke-ped |
18-09-2007 23:19 |
|
Øhh...ja nu du spørg,så er det lidt gayish...
BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives
ped@pedogmo.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja!!! |
|
|
Det er very gay! Synes jeg. Lidt ligesom hvis de sidder ned og tisser  Min kæreste er ultimativ homofob, så han holder sig laaangt væk fra al den slags 
Vickie Tidligere Vickie (Zheena) Med smuk Connemara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
nogle mænd sidder mere bøsset end andre med benene over kors men tjaa lidt er det vel, min mand gør det faktisk nogle gange nu når jeg tænker mig om og han gør det selvfølgelig meget maskulint. har faktisk ikke tænkt over det før
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Kæresten har jeg aldrig set med benene over kors. Jeg syntes ikke at det er specielt "bøsset" hvis mænd sidder tilbagelænet i en kontorstol med benene over kors, til gengæld ser det ekstremt bøsset ud hvis de sidder med rank ryg i en alm. stol med benene over kors! Mænd har faktisk bedre af at sidde ned og tisse. De får tømt blæren helt og nedsætter risikoen for prostata-problemer - har jeg hørt et sted. Min eksmand og min 10-årige søn sidder ned og tisser, kæresten kunne aldrig drømme om det; "det er kun bøsser og kvinder, der sidder ned og tisser".
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ghtyuhhjkph |
Gitte C (Gila) |
19-09-2007 07:29 |
|
Da min mand som 35-36 årig, besvimede og væltede bagover midt i sin stående morgen-tisning, sagde hans læge at det faktisk ofte sker for mænd i den alder - noget med manglende ilt til hjernen + koncentration lige når de er stået op... - heller ikke dér kan de multitaske!!  Så nu har jeg en siddende tisse-mand!! - og så slipper jeg for det der klamme sprøjteri, så ingen klager herfra!
Gitte C 1-hestes-, 2-hestes og autotrailer udlejes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Mening fra en fyr |
Anders ♣Frida♣ |
19-09-2007 11:56 |
|
Ved ikke lige om det er det mest bøsset jeg kan komme på, syntes der er ting som er værre. Mænd der feks sidder ned og tisser ja, mænd der bruger makeup, mænd der mener at herretrusser er mere behagelige end boxere eller tigts, mænd der som 35 årig bor hjemme hos mor endnu og har en pappilion hund der hedder vimse, og som byder en på pinia colada når man er i byen lover en guld og grønne skove og lover at ringe dagen efter og ikke gør det, selv om de ved man sidder ved telefonen og venter på deres berusende blide stemme og tænker på aftenen før og måden hvor på han...( Bare glem det ) ... det er måske lidt mere bøsset for mig . At mænd sidder med ben over kors med rank ryg tjaa lidt måske, men må så tilstå at det ikke kan genere mig... Rigtige mæmd rider 17"... *LOL*
Unge der løj´ter a´ hæjst, de løj´ter it´a´ hash.... So thank God im´ a Contryboy *S*
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej da... |
Tullermus |
19-09-2007 16:20 |
|
Nej det er da ej. Det er derimod et bevis på at de er uddannede mænd, der har lært at sidde mange timer til forelæsning. Det er nemlig den stilling, man kan sidde længst i uden at skulle flytte på sig, har man undersøgt.  Og det er ikke engang løgn. /Anna
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Næhhh ... |
anjasm (Gipsy) |
19-09-2007 16:39 |
|
Jeg synes nu heller ikke det er bøsset at sidde med benene over kors, jeg har heller aldrig tænkt på, at det skulle være bøsset, hvis mænd sætter sig ned på wc'et når de lader vandet. Jeg må indrømme, at jeg er lidt ligeglad med, hvordan mænd sidder, ja og kvinder for den sags skyld også ... så længe de sidder og ikke ligger på stolen, og så forøvrigt undlader at prutte, bøvse og pille bussemænd ... Det er måske mere mandigt? Men så foretrækker jeg bøssede krydsben ...
There´s a crack in everything, that´s where the light gets in´ (Leonard Cohan)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sidde eller sidde |
|
|
Er det bøsset at en mand sidder med benene over kors? Er det billigt at en pige sidder med knæene ud til siden? Helt ærligt! Vi sidder vel sådan som kroppen nu engang lige finder det mest behageligt...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| Hehe, det |
HeidiZ |
19-09-2007 17:27 |
|
skal jeg fortælle min gamle morfar på 86 - han sidder nemlig tit sådan  Ellers tænker jeg faktisk ikke over det..
- HeidiZ *** The trust between horse and rider creates a unique partnership
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| overskrift |
HN-bruger 147856 ♥Brunett♥ |
19-09-2007 18:29 |
|
ja det er sgu homoagtigt min kæreste får ikke lov 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| PiaR... |
HN-bruger 147856 ♥Brunett♥ |
19-09-2007 18:30 |
|
Ok, men du gider godt bruge din tid på at svare? HAHA...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Gider I lige... |
|
|
Arjjj gider I lige? Det må altså ikke være let at være mand nu om dage! De skal være ihh så bløde og forstående overfor vores tøse-ting (veninde-fnidder, altoverskyggende dyrehold, daglige tudeture, præ-mens etc. find selv på flere). Men så skal de eddermame osse være maskuline samtidig, og hvis de ikke selv ved hvad det vil sige skal vi nok finde på nogen ting de kan lave om: Det er bøsset at sidde med krydsede ben? Right, sådan sad min far egentlig altid og han var ikke just bøsset. Håndværker hele livet, blev sammen med min mor til han døde, og var generelt nok også lettere homofobisk. Min kæreste kan vist også godt finde på at sidde sådan - han er i øvrigt en af de før nævnte der har gået meget i skole og til forelæsninger. Jeg synes det er hensynsfuldt og dannet at en mand sætter sig ned for at tisse, i stedet for at oversprinkle det hele når han er træt og ikke helt sikker på at kunne ramme. En rigtig mand slår i øvrigt ikke bare det nederste toiletbræt ned, men HELE låget efter at have skrubbet prutstregerne af og kommet toiletrens i kummen. At søster lagkage her så er så fatsvag at sætte sig ovenpå det kolde låg om natten, er så en helt anden ting  Det er øvrigt heller ikke bøsset at mænd laver mad, gør rent, rydder op, passer børn, passer dyr eller andre ting vi egentlig så gerne vil have de hjælper med. Så lad lige være med at kalde dem for bøsser, så snart de kan og gør andet end at drik' baj´re, sparke til kadettens fordæk og klø sig i r'vsprækken...
"It's not why you're weak, but what will make you strong" U2
Søger rytter til vores ponyer Gamle lakerede træmøbler købes
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| kkk |
Rytter-Rikke |
19-09-2007 20:31 |
|
Min kæreste smækker da til tider hans store føder over hinanden også op på sofa bordet og det syntes jeg overhovedet ikke ser bøsset ud og entlig gider ejg ikke bryde min hjerne med den slags! Hvis han er sød og dejlig hvad så om han sidder med benene over kors?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det må |
|
|
jeg indrømme at jeg synes.. Mænd der sidder med benene over kors er noget jeg ligger mærke til.. Og det ser altså lidt bøsset ud... En siddetissende mand kan jeg ikke se problemer i
Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være Bitches have more fun Gelenegle laves - jeg kører også ud..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hehe... |
Stald Kolind |
20-09-2007 11:32 |
|
...beklager, men jeg synes, det ser noget tøset ud at sidde med benene over kors. Noget helt andet er det, hvis man bare har benene krydset sådan slappe-af-agtigt. Altså hvis man sidder og hænger eller smækker dem op på bordet. Tina(Spirits): Tror altså også der er adskillige ting ved os kvinder, som mændende ikke kan tage og som de synes er for maskulint eller trucker-agtigt. Og det er da en ganske harmløs tråd, denne her!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Har jeg vist heller |
cruella76 |
20-09-2007 11:45 |
|
aldrig tænkt over...Af samme grund aner jeg ikke om min egen mand gør det? Men jeg tror det faktisk ikke.. Han står i hvert fald op og tisser (SÅ meget ved jeg da)
Christel Babylegetøj samt bøger til kommende forældre sælges - se præs. Skal du fra Sjælland til Sindal (Jylland)? og kan du tage en del baby udstyr med?:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Kan også bare betyde han ikke har så meget mellem benene at det genere hehe.. Ej syns det er gay agtigt hvis det er sådan krydset ligesom vi tøser gør det.. men hvis det er forden hvilene på det andet knæ syns jeg ik det er helt så slemt.. :P
Ejer af den sødeste og dejligste hest <3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| synes ikke |
|
|
det virker bøsset. Det virker seriøst. Mange politikere sidder da på den måde, når man ser debatprogrammer. Jeg synes dog det er imponerende at de kan uden at få ondt i bollerne.
~ Greven og Luke ~
Man skal aldrig sige nej til en fristelse. Man ved jo aldrig hvornår den kommer igen. - Garfield.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
Line Rønn |
20-09-2007 12:37 |
|
Jo det synes jeg det er, ville nok kigge lidt hvis min kæreste sad sådan en dag 
Line Rønn ejer af Norddalens Ronaldo og Norddalens Woodstock En rigtig hest er en pinto 
Lækker unghest sælges - 25-30.000 kr. Skriv for mere info.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er |
PernilleKrake |
20-09-2007 13:04 |
|
meget bøsset. Jeg er også en af dem der ligger mærke til det og ja det irriterer faktisk mine øjnene en del hvis benene er over kors. Godt min mand ikke sidder sådan (og står op og tisser).
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis hænderne |
birkus |
20-09-2007 13:21 |
|
Jeg sidder ofte med benene krydset.  Har godt hørt at nogen synes det er bøsset - men tænker ikke så meget over det, da det ofte er den rareste måde at sidde på. Der er jo også nogen der synes at det er bøsset at ride, og det ved vi jo alle sammen ikke nødvendigvis er tilfældet - ikke?  Men jeg vil dog sige at jeg synes at der er forskel på hvordan mænd sidder. Hvis mænd f.eks. både har rank ryg, benene krydset og hænderne hvilende på knæet, så kan vi snakke om at være bøsset. Til de af jer der ikke har "nødder", så kan det oplyses at de heldivis ofte kan "vandre" tilstrækkeligt (ellers er det måske på tide at få dem tømt), det betyder altså at de ikke nødvendigvis opholder sig nøjagtig samme sted hele tiden, hvilket gør benfoldingen mulig uden smerter. Om jeg sidder eller står op og tisser afhænger vist af "træthedsfaktoren", og om der er tale om mit eget eller et offentligt toilet.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja ... |
anjasm (Gipsy) |
20-09-2007 14:28 |
|
Der må det sgi være en fordel at være mand ... man undgår at sætte sig på de klamme offentlige toiletter ...
There´s a crack in everything, that´s where the light gets in´ (Leonard Cohan)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| At sidde med krydsede ben |
|
|
Nej, det synes jeg bestemt ikke er bøsset  Faktisk...så foretrækker jeg at se en mand sidde med benene krydsede, rank ryg og eventuelt hænderne på knæene i forhold til en mand der nærmest ligger ned ad stolen med ølvommer spilet helt ud og ryggen bøjet så meget, at var han en hest, så havde han KS 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bøsset? |
Anja ♥Yeaa Beby♥ |
20-09-2007 19:07 |
|
HAR INTET IMOD BØSSER DA MIN VENINDES FAR ER DET OG HUN ER 11 ÅR. SÅÅÅ