|
|
| Større end Grand Danois? |
|
|
Ja... Jeg har et spørgsmål vedrørende det! Er der nogle hunde som er større end GD? Jeg fik at vide af min mor, at hun kender en, som har en søster, som har en hund som er 85 cm op på skulderen og er 6 måneder gammel... Så mit spørgsmål er - KAN DET PASSE??? og hvis ikke... Hvilke racer topper i GD størrelse... Jeg kom i tanker om - Mastiff, Irsk Ulvehund, Borzoi og så én anden som jeg ikke kan huske... Men - Hjælp!!
And that´s the way it goes! Nu med TO krikker - Aðventa frá Syðra-Fjalli og Eisa frá Stóradali:)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| oejwpfjowpj |
|
|
irske ulvehunde kan sagtens findes større end grand danoise
AYLA FORE EVER ZENTA FORE EVER ANIMALS FORE EVER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Irsk ulvehund |
| Forfatter:  |
fjordejer |
| Dato:  |
18-09-2007 19:24 |
|
Irsk ulvehund er så vidt jeg ved hverdens højeste hund
Hilsen: Heidi med fjordmulen Amanda EN RIGTIG HEST ER EN FJORDHEST
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja... |
|
|
...isk uvlehund er den højeste race og mener en mastiff er den største/tungeste. De kan komme op omkring de 100 kg 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| greherhe |
Sille ♥Pila♥ |
18-09-2007 19:53 |
|
Jeg er ikke sikker, men jeg vil sige én leonberger..
M.V.H Cecilie Hypperne <3 Linse&islænderne<3
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sille.. |
|
|
En leon erger bliver ikke større end en GD 
Men må tilslutte mig de andre, Ulvehunden sagtens kan blive større i højden.
Mastiff, specielt Engelsk , kan runde 100 kg, og de eksistere da med en vægt på 110 kg , bliver så større i drøjden
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Da jeg både har haft både den en og den anden, ved jeg at en Irsk Ulvehund er verdens højeste.
Hilsen fra Pony-mor. Livet er for kort til telefonsælgere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvis du |
|
|
googler : verdens største hund.. kommer GD frem.. eller det gjorde den i hvertfald da jeg gjorde det.. foret par måneder siden.. så.. er der vel ingen højere.. en GB kan godt bliver højere end 85 cm.. Karina.
Bigands Ponyrideklub ridning for velvære... og for sjov!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| uuups.. |
|
|
det var så den irske ulvehund nu.. ups.. :-)
Bigands Ponyrideklub ridning for velvære... og for sjov!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hvad med |
|
|
Dejó *Kilinga* Former known as Linse *Dejó* Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Irsk ulvehund |
|
|
En broholmer er ikke højere end en GD... Ikke dem jeg kender i hvert fald... Men stor det er den helt sikkert!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Der har været irske |
|
|
ulvehunde også i DK på over 105 i skulderhøjde. Min egen tæve på 1 år, der ikke er udvokset er 88 i skulderhøjde og vejer omkr. 65-68 kg. MH Conny
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| overskrift |
|
|
Tror nu skt. bernard ligger i toppen over de tungeste. Ihvert fald havde min kærestes familie en på omkring 125 kg, og den var ikke fed 
/DarkAngel "At give en grund til noget er at så tvivl om det. William Hazlitt" Husk: Du har altid mindst en grund til at være sur. Kan du ikke finde grunden, kan du være sur over det
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bzfxbxcb |
Tine ♣Jolly Jumper♣ |
18-09-2007 22:25 |
|
Har set en irsk ulvehund der var tæt på en meter høj..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| google |
rebsen |
19-09-2007 12:50 |
|
lige en gang til.. så får du en irsk ulvehund ind selv om jeg personligt er til gd hihi
Sundhed og velvære til hest og rytter, brug aloe vera ...............Forhandlere søges..............
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
| 123456 |
|
|
Det er en irsk ulvehund..
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr! Kender I Shannons fortid? Købt af tidligere ejer i Nordsjælland, men ved hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for bille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da fast |
10vildeheste |
19-09-2007 20:17 |
|
Hold da helt op ham Gibson er stor - godt min GD er af "normal" størrelse
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Verdens højeste hund |
Susse |
19-09-2007 20:41 |
|
Verdens højeste hund som individ er en Grand Danois ved navn Gibson. Han er 110 cm i skulderhøjde. Efter racestandarderne er den ønskelige højde (for hannerne) både for den Irske ulvehund og Grand Danois mellem 81 - 86 cm. Verdens tungeste hund som individ er en engelsk mastiff på over 120 kg. og den engelske mastiff er også den tungest hunderace. Er selv den lykkelige ejer af en engelsk mastiff tæve på 85 kg. 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|