Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

er din kæreste hestepige??
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 07:51

Ja nu sidder jeg og kigger på diverse artikler om hvorfor fyre ( som mig ) Er gode eller dårlige kærester, men savner lidt fra de måske få fyre der er herinde der har en pige der har hest eller bare er blevet taget med ind i hestens verden. Vi kender vel alle det steotype billede af en heste pige der hellere ved sove ved hesten end herren, men sådan hænger det jo ikke altid sammen.

Derfor opfprdre jeg nu fyrene/drengene/mændene til at skrive om deres kæreste og hvorfor hun er en dejlig pige og hvorfor hun bare passer lige til dig. Jeg starter...

Min kæreste ( lisa ) Er tålmodig når det gælder min person.Hun er kærlig, generøs, smilende, overbærende, trofast, spændene, legende, dejlig, charmerende og bare helt sin egen. Tiltider får jeg dybt barnlige anfald men dem kan hun også være med på. Jeg kan være doven og ikke altid lige velduftende når det taget mig, men hun smiler bare og siger jamen det er jo også en del af dig. Jeg er stadig "nybegynder" når det gælder kærlighed så når jeg sårer hende eller bare ikke læser hende rigtigt er hun meget overbærende og tager det som det kommer. Hun passer bare lige til mig selv om vi fysisk er helt forkert ud sammen. hun er 145 høj og jeg er næsten 2 meter så lidt sjovt må det se ud. Men hun er bare den rette pige for mig og jeg ved at lige meget hvad vi måtte komme igennem så er hun ikke typen der bare giver op og siger det var det og stikker af, NEJ hun kæmper for det og derfor ved jeg hun er den rigtige for jeg er vidst ikke altid nem at tumle med.

Håber at høre fra flere fyre herinde. En lille hyldest til vore dejlige Qwinder der tager os som vi er og ikke for den de vil have vi skal være...

Mvh Anders...

Unge der løj´ter a´ hæjst, de løj´ter it´a´ hash.... So thank God im´ a Contryboy *S*
0
0
Svar på denne tråd

Kæresten min
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 09:37

Hej Anders

Hvis man er her på heste-nettet som fyr, så tror jeg næsten alle har en kæreste der også rider. :)

Jeg har i hvert fald.

Ud af de mange kærester jeg gennem tiderne har haft, så er det vist kun én der ikke havde noget med heste at gøre.

Jeg er ikke så god til at sætte ord på min kærlighed, men jeg ved jeg elsker min kæreste for hvem og hvad hun er, og jeg ved at hun også elsker mig for den jer er.

Selvfølgelig kan vi lige som alle andre have dage hvor vi råber ad hinanden, men jeg mener at det er en naturlig del af et godt forhold. Hvis vi rendte rundt og var enige om alt, så ville vi godt nok være kedelige...!

0
0
Svar på denne tråd

Her er det
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 09:44

omvendt!

Her er det min mand som har hest og rider. Han har altid haft den interesse så det fulgte med da jeg mødte ham for 5 år siden. Jeg er selv "gammel" hestepige, men det interesserer mig ikke mere. Jeg tager selvfølglig med til stævner og er da også tit med nede hos Joe.

Det er ikke noget der generer mig, det er jo en sport/hobby som så meget andet, han kunne ligeså godt have spillet håndbold, som der bruges ligeså meget tid på.

Annette

0
0
Svar på denne tråd

Få svar...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 06:59

Der var vidst efter alt ikke så mange fyre med heste piger herinde *G*

Unge der løj´ter a´ hæjst, de løj´ter it´a´ hash.... So thank God im´ a Contryboy *S*
0
0
Svar på denne tråd

jeg ville ønske
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 07:46

at jeg var en hestepige med en hestemand men han er kun til alt der computer og spil, men måske sundt nok med hver sin fritid

HILSEN METTE

PART SØGES TIL MØRKBAK*S DARMA

Se mere på min hjemmeside

0
0
Svar på denne tråd

Man kan
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 09:16

Man kan sagtens have en kæreste der både er til heste og computerspil...

Bare spørg min kæreste :)

0
0
Svar på denne tråd

Omvendt...
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 13:57

Ja, nu skriver jeg, og det er jo helt forkert i en mandetråd - sorry

Men min kæreste har i hvert fald en kæreste der er hestepige.. Men han kommer altså kun på HN for at kigge på nyheder og annoncer, sladderklubben er ikke lige noget for ham

Men tror da også de fleste hestemænd har hestetøser som kærester... De er jo omsværmet af dem til daglig

Mvh. Cat

Stud.med.vet

"Livskvalitet består i at tingene går som man ønsker de skal gå"

OBS. Part søges nær hovedstadsområdet

Undervisning/ridning tilbydes ^^

Skriv for mere info/billeder

0
0
Svar på denne tråd

Min mand
Forfatter: 
Dato:  18-09-2007 14:03

er da ikke gift med en hestetøs!

Annette

0
0
Svar på denne tråd

Lige netop Cat...
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 21:10

Mange af os har da en kæreste der følger med på hestesiden af vores liv, men som ikke lige ønsker at skrive på HN.

Min kæreste ligger her og slænger sig på sofaen mens han ser fodbold og fortæller mig hvilke tråde jeg skal kigge på, for han har nemlig været HN igennem her til eftermiddag, inden jeg kom hjem og overtog computeren han gider bare ikke skrive herinde, fordi han synes der er for meget tøsefnidder og intriger. Han forstår heller ikke at jeg gider (hvilket jeg til tider heller ikke gør) men alligevel...

Så jeg kan svare for ham at han er sammen med mig fordi jeg da er så fantastisk, unik, enestående og helt igennem fantastisk - fik jeg gentaget mig selv?

Nej, det pjat.

Jesper fandt mig på nettet (dating.dk naturligvis, hvor kliche er det lige) og vi klikkede bare godt sammen fra første skrivelse. Jeg kom i krydsforhør og svarede åbenbart rigtigt på alle spørgsmålene, for han ville da i hvert fald gerne mødes.

Jesper red som lille, men var ikke som sådan interesseret i heste dengang vi mødtes... men jeg havde jo to dengang og Jesper blev hurtigt trukket med i skoven på den gamle hest. Han blev så bidt af det at han var nødt til at få sin egen hest. å nu har han Donna, som han bruger temmelig meget tid på.

Så hvad kan man sige... når enden er god er alting jo godt

Venlig hilsen
-miki-
www.prettyfancy.ridesiden.dk
-om krybbebidning og vævning
HUSK:
De mennesker du træder på på vej op af stigen er de samme mennesker som du møder på din vej ned.
0
0
Svar på denne tråd

min ex
Forfatter: 
Dato:  19-09-2007 21:35

kæreste red- Havde part på en pony hvor han boede:)

Brugbar trense str. full. Sort med en lille reperation på kædepandebåndet. Dette kan næsten ikke ses. 150 kr. Trensen er med tilbagetræk, og er meget velholdt. 24614888

0
0
Svar på denne tråd

nej...
Forfatter: 
Dato:  20-09-2007 22:00

man kan på ingen måde sige hun er hestepige - tværtimod

men det er nu ok,det er også rart at have hver sin interesse.

hun er nærmest bange for dyret,for de sparker jo og kan være farlige

mvh Bo

søger en at ride sammen med i midtjylland.

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 02:00

Jeg blander mig også lige.

Min mand kommer også på HN men det er sjældent han skriver da han heller ikke gider fnidder og fnadder.

Da han mødte mig i sin tid der var han over bevist om heste var sat i verden for at æde ham.

Nu har han sin helt egen hest og 2 mere på vej. I dag fylder hestene jo meget når vi snart har 6 stks. Men derfor laver vi meget uden om hver for sig, og det er heller ikke så tit vi er sammen i stalden, underligt nok.

Se vores hjemmeside på www.stald-arthur.dk

Stor lys hestestrailer med lav egenvægt udlejes efter aftale i Sabro eller Tilst ved Århus.

Støtte medlem af Hestenshaab.dk - Det skulle du også prøve.

0
0
Svar på denne tråd

Hestepiger
Forfatter: 
Dato:  21-09-2007 08:29

Da jeg mødte min dejlige kone var hun også en hestepige med stort H, men det var nu aldrigt noget problem. Efter hun desv. måtte sælge sin hest, flyttede vi til Danmarks største landsby(Odense) for at studerer.

Her savnede vi at ride igen og fik elevundervisning på Dalumgaard, indtil jeg en dag købte min egen hest. blev træt at at skulle starte forfra hver gang på elev hestene.

Idag har både konen og jeg hver hvores egen hest. Det er dejligt med en hobby hvor vi kan være lidt sammen hver dag. Og når det en gang imellem bliver for tøset så tager vi bare en herre aften med store røde bøffer og et par kolde øl.

M.v.h. Carsten I Nielsen.

"Det sværeste ved ridning, er at gøre det så let som muligt"
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider