Ja jeg bliver altså nød til at vinde ihvertfald en million. Så har vi nok, til at banken vil lade os købe et hus. -Eller dvs jeg har slet ikke spurgt endnu.
Vi har været ude og kigge på huse idag, og på vores vej krydsede vi det flotteste hus, lige min smag...selv kæresten var helt vild med det.
Vi kiggede lidt ind af vinduerne (naboen fortalte det stod tomt) og det så super lækkert ud.
Der var sågar plads til et par heste og der var en ridebane, samt det lå lige op af en skov.
Da vi kommer hjem skynder vi os på nettet og bliver først glædeligt overrasket over, at det ikke koster 15 mio eller lign. Men det er lidt ligesom når man er til et stævne, men virkelig har trænet til...det er SÅ utaknemmeligt at blive nummer 2... og i dette tilfælde er det "kun" en million der skille os af!
Jeg er desværre/heldigvis ikke naiv nok til at tro, at banken vil gå med til det, så jeg må sætte min lid til lotto i næste uge
-Lidt naivitet skal man vel beholde.
Er der nogen derude der har nogle gode tricks til, hvordan man måske for banken til at låne en en mio mere? Eller er der mulighed for lån andre steder? Vi er begge SÅ solgt.
Realistisk må vi nok slå det ud af hovedet. -Men jeg er så optimist, at jeg vil undersøge alt, før jeg gør det.