Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

charterrejser
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 18:39

vi overvejer at tage på en charterferie næste år, men hvorhen. Jeg har været på grancanria mange gange og elsker det, men vil gerne prøve noget nyt- overvejer grækenland, men hvor i grækenland. Hovedformålet er at slappe af og få en lækker kulør, da jeg skal giftes senere på sommeren. Så en lækker strand er et must. Vi vil også gerne opleve noget kulturelt

Hvad kan i anbefale?? Andre steder end grækenland er også muligt- det skal bare være varmt og vi vil rejse i juni

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Lalalala
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 18:48

Rhodos, Kreta, Kos, Samos osv

Apollo har rigtig mange feriemål i Grækenland

Ellers er der Tyrkiet. Det er dejligt i Juni

Rikke Fejrskov
- Life was like a box of chocolate. You never know what you're gonna get

0
0
Svar på denne tråd

Tyrkiet
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 18:52

Jeg kan jo varmt anbefale Tyrkiet. Der er dejligt i juni (og resten af året) og maden er fantastisk (ikke hotelmaden, hvis man rejser med all inckusive, men den rigtige tyrkiske mad)

Særligt Bodrum synes jeg er jo et skønt sted

Anastasia & Tina
Tjek denne hjemmeside: www.prinsessetoben.dk

0
0
Svar på denne tråd

jeg er grækofil
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 18:58

og vil varmt anbefale Rhodos. Jeg simpelthen elsker Rhodos. Nu havde jeg jo i mange år en græsk kæreste så jeg kom mange pladser der det normalt ikke kom turister.

0
0
Svar på denne tråd

Ikke Bulgarien!
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 19:34

Jeg kan også varmt anbefale Grækenland og Tyrkiet. Jeg kan til gengæld ikke anbefale Bulgarien, som jeg besøgte i august.

Kristina

0
0
Svar på denne tråd

Lefkas
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:36

Jeg siger bare Lefkas

Söger oplysninger på DV VALLAK, Mrk DV114. Ca. 11-12 år. Hanetrit i perioder. 168 cm , speciel blis, 4 sokker. Se han på min präs eller hjemmeside. Ingen beskeder ang. ormekur. Sender IKKE ud af lande

0
0
Svar på denne tråd

palma..
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:42

Jeg kan varmt anbefale Mallorca-Palma Nova har været der de sidste 2 år.

Super billigt sted med venlige mennesker og kanon gode strande.

bimsen og Dubi Dance

0
0
Svar på denne tråd

Kreta.
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 21:27

Vi skal til Kreta på søndag. Kan varmt anbefales. Og ellers kan jeg anbefale Malloca og Azoerne.

Mvh. Lene

Supert dejligt fjordhesteføl (Hoppe) sælges. F: Idon Busklund MF: Kastanjegårdens Nick Forventet stangmål: 146-148cm.

Dejlig fjordhest udlånes/sælges.

0
0
Svar på denne tråd

Mallorca er
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 22:05

ikke lige min kop the.. Hvad med Tenrife eller Fuerteventura??? Eller cypern??

Heidi

0
0
Svar på denne tråd

Malloca.
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 07:59

Malloca var ellers det sted hvor jeg følte mig mest sikker og hvor jeg selv kunne færdes ude, uden min mand. På Cyperne, Tyrkiet, Egypten, Cecilien og ligne lande kan kvinder ikke gå alene.

Mvh. Lene

Supert dejligt fjordhesteføl (Hoppe) sælges. F: Idon Busklund MF: Kastanjegårdens Nick Forventet stangmål: 146-148cm.

Hel/halvpart søges. Evt. udlån.

0
0
Svar på denne tråd

Mallorca
Forfatter: 
Dato:  17-09-2007 09:02

Jeg er lige kommet hjem fra mit første besøg på Mallorca, og det var en rigtig god ferie Vi havde aldrig været der før, og vi skulle bare afsted på en stille og rolig slap af ferie, så det var tilfældigt det lige blev Mallorca..

Men det var super lækkert!!! Før har vi rejst til Tyrkiet hvis vi bare skal slappe af, men problemet med Tyrkiet er de mange gadehandlere og lign, som gør at man aldrig kan gå i fred på gaden. Det oplevede vi slet ikke på Mallorca, vi boede i en hyggelig lille by, med gode restauranter og en laaang hvid sandstrand. Så vi er "solgt", vi kommer helt sikkert igen.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider