Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvd gør i når det sker?
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 15:32

Rytter kendt skyldig i uheld,,

Så stopper i. Det er levende dyr vi snakker om, det er ikke et køretøj som man bare lige kan bramse ned med, det er et dyr med en stor personlighed og og med et hjerte,

Ja nogen gange tænker jeg virkelig, Har de der billister et hjerte? og en Hjerne?

For hvis de ikke vil have en skramme på ders elskede bil, hvis de ikke vil have en bule på den, Så Tænk jer dog bare om

Hvad tror i selv? at heste har fire hjul? og et båthorn?

NEJ det har de ikke,

Hvad tænker i om dette?

Kan det være rigtig at det er hvors fejl?

Kan det være rigtig at vi skal tage skidtet?

Kan det være rigtig at i tror at heste er en maskine? For så siger jeg noget jeg altid har ment, I er nogen fæhoveder

Jeg er virkelig så GAL over det her, Det er sku ikke hvors skyld at i høre med den i sidder på, Let jers røv og lyt i stedet

Ellers skal jeg personligt få jer til at gøre det, og det kommer til at gøre nas, det kan jeg love jer.

Hvad f a n d er der galt med billister i dag?

arr, Glemmer aldrig nogen sinde da jeg så en helt ny sportsvogn, Rød, Stor, med en mega snobbet ejer,

Han kørte bag mig i ret lang tid faktisk, /jeg var self ude og ride på min elskede ismule<3) Lige pludselig gasser han helt op og køre forbi med en f a n d s fart, Jeg ramte hans forlygte, og sidespejl, og en pæn bule i siden af den,, hmm gad vidst hvad han sagde da han kom hjem?

Men seriøst, hvad har i og sige til det?

Kom med jers mening, og sig hvad i har oplevet,

Undskyld rodet, men er virkelig gal over det,

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

Jeg fatter
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 15:34

desværre ikke et kvidder af hvad vi andre har gjort??

Du skriver Så stopper i - hvad har vi gjort?

mvh PiaR
quantum in me fuit

Havefest - bryllup? Lej en grill med god plads
weberudlejning.dk

Svar venligst i tråden og ikke via besked

0
0
Svar på denne tråd

Fatter ikke en brik af dit
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 15:37

indlæg.

Nu har jeg ikke læst den omtalte sag. Men hvis billisten køre som han/hun skal, og en rytter rider ud foran, er det selvfølgelig rytterens skyld. Og hvis det er omvendt er det jo billistens skyld. Går ud fra at der i den omtalte sag er vurderet hvis skyld det er er, og så er den vel ikke længere.

0
0
Svar på denne tråd

ramte bilen
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 15:38

og hvad skete der med din hest da bilen rante?

en pæn bule...det kunne hesten vel mærke.

BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 15:40

Det var min fod der ramte bilen,

0
0
Svar på denne tråd

Er det en helt konkret sag ...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 15:42

... du hidser dig op over, så var det måske nemmere at forstå, hvis du beskrev den hændelse, i stedet for at skyde med spredehagl efter alle

Men i bund og grund så har en rytter, der bevæger sig ud i trafikken jo et ansvar, man er ikke ansvarsfri, "bare" fordi man er til hest.

Mvh. Lisbeth

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

fatter
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 15:49

overhovedet ikke dit indlæg lyder bare som en gal gang rod

AYLA FORE EVER
ZENTA FORE EVER
ANIMALS FORE EVER
0
0
Svar på denne tråd

Bommelum
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 20:21

Okay, sorry allesammen,

jeg ville bare ud med det,

Den røde sporstvogn, det hele skete med bilen og min fod, hesten skete der ikke en disse med,

Jeg prøvede bare i rasseri at forklare at jeg sys det hele er noget Badr når nogen gir andre skylden,

Undskyld, Glem indlægget,

Sisse

0
0
Svar på denne tråd

Jamen...
Forfatter: 
Dato:  16-09-2007 22:04

Sparkede du ud efter bilen md vilje?

Hvis han er kørt så tæt forbi dig, at du er blevet ramt, er billisten godt nok meget tæt på og et fjols.

Hvis du derimod, i raseri, har sparket til bilen... tjaaa.. det er sgu ikke smart.

... Hellere en fed bil end en fed hest...
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider