Rytter kendt skyldig i uheld,,
Så stopper i. Det er levende dyr vi snakker om, det er ikke et køretøj som man bare lige kan bramse ned med, det er et dyr med en stor personlighed og og med et hjerte,
Ja nogen gange tænker jeg virkelig, Har de der billister et hjerte? og en Hjerne?
For hvis de ikke vil have en skramme på ders elskede bil, hvis de ikke vil have en bule på den, Så Tænk jer dog bare om 
Hvad tror i selv? at heste har fire hjul? og et båthorn?
NEJ det har de ikke,
Hvad tænker i om dette?
Kan det være rigtig at det er hvors fejl?
Kan det være rigtig at vi skal tage skidtet?
Kan det være rigtig at i tror at heste er en maskine? For så siger jeg noget jeg altid har ment, I er nogen fæhoveder 
Jeg er virkelig så GAL over det her, Det er sku ikke hvors skyld at i høre med den i sidder på, Let jers røv og lyt i stedet 
Ellers skal jeg personligt få jer til at gøre det, og det kommer til at gøre nas, det kan jeg love jer.
Hvad f a n d er der galt med billister i dag?
arr, Glemmer aldrig nogen sinde da jeg så en helt ny sportsvogn, Rød, Stor, med en mega snobbet ejer,
Han kørte bag mig i ret lang tid faktisk, /jeg var self ude og ride på min elskede ismule<3) Lige pludselig gasser han helt op og køre forbi med en f a n d s fart, Jeg ramte hans forlygte, og sidespejl, og en pæn bule i siden af den,, hmm gad vidst hvad han sagde da han kom hjem? 
Men seriøst, hvad har i og sige til det?
Kom med jers mening, og sig hvad i har oplevet,
Undskyld rodet, men er virkelig gal over det,
Sisse