Har jo nu taget beslutningen om at Oliver skal sælges.
Der er jo som sagt , en meget tung og svær beslutning , men den rigtige for bassemanden.
Nu til mit spørgsmål.
Oliver er lidt krybbebider. Når jeg siger lidt , er det fordi han ikke har gjort det hele sommeren , trods det at der ligger en kæmpe stub ude på marken , hvor han sagtens ville kunne lave lyde på. Der er også en vandkop og en krybbe med en sliksten i , dem har han heller ikke rørt.
Han gør det en enkelt gang eller to , når vi står og strigler oppe ved pælen , og det er så det.
Min dyrlæge tjekker ham hvert år , og kan ikke se han er garvet krybbebider , da han (7-9-13) aldrig har haft kolik , skader på tænderne eller en kæmpe muskel under halsen.
Og det vil hun gerne skrive under på.
Jeg har ikke sat ham til salg på nettet endnu , men der kommer nogen i morgen og kigger , og skriver lidt med en sød dame , som også søger en fjordhest.
Men de har selvfølgelig betænkligheder , og det kan jeg da sagtens sætte mig ind i.
Synes bare det er ærgerligt da han har så mange plusser: kanon skovturshest , selv når vi er afsted alene, er han ikke bange for noget. Børnevenlig og et stort nussehoved. Har også redet med en lille mongoldreng på et tidspunkt, så han er meget rolig og tålmodig.
Prisen vil blive sat efter hans fejl , og for mig er det helt klart, hjem før pris.
Turde i købe?
Knus en lidt bekymret Heidi