Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

langt til arbejde...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 09:27

Hmm,hvor langt har i til arbejde??

Hvad er lang tid 15 min?, 30min, 1 time???

Kan det vejes op af at man har sine heste hjemme? andet??

6/7-06 - Min elskede ven igennem 12 år - Jeg savner dig Tamina

Heste klippes billigt - langs køgevejen taastrup til solrød + vestegnenen - mail eller skriv: Rklove@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 09:30
10 min i bil..

Michelle

Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.

0
0
Svar på denne tråd

Hm...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 09:40

12-15 min i bil til jobbet afhængig af trafikken - 5 min til hestene.

Hilsen May-Britt.

Sød part søges til dejlig, stabil hest i Bagsværd. Skriv hvis du er interesseret :-)

www.mbneumann.dk

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 09:46
Jeg har 110 km hver vej, så ca. 3 timers transport om dagen. Nu flytter vi heldigvis snart tættere på, så har jeg kun 45 min. hver vej!!!
0
0
Svar på denne tråd

til arbejde
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 09:52

På knallerten har jeg ca 15 min til arbejde, begge de stedder jeg arbejder.

Kæresten har ca 30 min (40 km hver vej)

Tante: Puha det er da rigtig langt, godt i snart flytter

Ninkamus
-Som er glad for HN har lavet sine farver om på hyggen!

"Love is like the wind you can't see it but you can feel it"
0
0
Svar på denne tråd

10 min
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 09:54
15 måske.

Illum ,pastasalat dansker de LUXE :-)

.

Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle...

.

Undskyldninger er hvad de dovne bruger i stedet for at finde løsninger...

0
0
Svar på denne tråd

godt 2 timer...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 10:14

... hver vej. Under forudsætning af at togene kører som de skal!

Ikke sjovt, men jeg søger andet arbejde nærmere.

Der er dog ikke SÅ meget i dette område - og jeg er lidt kritisk, da jeg jo faktisk på mange måder er glad for mit arbejde. Jeg er bare konstant udmattet af at bruge så meget tid på DSB.

£isbeth & Baloo
*
I don't know the key to success,
but the key to failure is trying to please everybody.
Bill Cosby
0
0
Svar på denne tråd

Tja jeg har valgt...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 10:25

... at flytte langt væk pga. jeg så kunne have hestene herhjemme. Hvis jeg skulle flytte tættere på og jeg skulle have opfyldt alle mine kriterier (såsom tæt på strand og skov, stort hus osv osv) så skulle vi have givet omkring 5 mill. for det. Eller som leje omkring de 20.000 og det nægter jeg da leje er lige ud af vinduet.

Så jeg har ca. 100 km hver vej på arbejde og det tager ca. 1 time hver vej.

Men gør det gerne da lønnen er super god (i forhold til at jeg næsten intet arbejder og har syv dages arbejde og syv dage fri) og fordi jeg godt kan lide det:)

Havde jeg skulle tage de offentlige havde jeg aldrig gjort det men da jeg har bil er det ikke noget problem:) Fnis når nu jeg tænker over det så kunne jeg hverken komme på arbejde eller hjem da jeg bor på bøhlandet og busserne slet ikke kører på den tid jeg arbejder he he.

Tina

Nu med egen hjemmeside:)

www.tb-foto.dk

Og Christel uden stavekontrol fnis

0
0
Svar på denne tråd

hih går i skole..
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 10:59
hesten er opstaldet hos en veninde knap 1 km væk herfra. Jeg har ca. 20 min hver vej til skole. (15 min derop 25 hjem) på cykel altså. Med bus ca. 1½ time i alt. (stor omvej den kører)

Brugbar trense str. full. Sort med en lille reperation på kædepandebåndet. Dette kan næsten ikke ses. 150 kr. Trensen er med tilbagetræk, og er meget velholdt. 24614888

0
0
Svar på denne tråd

ok...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 13:56

Det er meget forskelligt kan jeg se

Tror i at 40 min hver vej ville være noget man ville blive træt af??, hvis man kunne få sin drømme bolig?

6/7-06 - Min elskede ven igennem 12 år - Jeg savner dig Tamina

Heste klippes billigt - langs køgevejen taastrup til solrød + vestegnenen - mail eller skriv: Rklove@ofir.dk

0
0
Svar på denne tråd

Nej ikke for mit...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 14:03

...vedkommende. Synes det er en acceptabel transporttid.

Men kommer an på om du selv føler det er ok at bruge 40 min. Prøv at tænk godt efter og vær ærlig over for dig selv. Hvad mener du så?

Jeg ville gøre det men nu har jeg jo også længere på arbejde end 40 min:)

Tina

Nu med egen hjemmeside:)

www.tb-foto.dk

Og Christel uden stavekontrol fnis

0
0
Svar på denne tråd

40 min hver vej...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 14:25

Og det har kæresten og jeg valgt at leve med, fordi vi kunne få drømmegården med plads til hest m.m., til en pris, som vi ikke en gang kunne få et dårligt beliggende renoveringsegnet parcelhus for indenfor en afstand af 30 min kørsel.

Så for os er 10 min længere tids kørsel hver vej absolut gården værd.

Jeg har så lige i forgårs fået hesten hjem og stå, sammen med en bette ny shetter, så han ikke er alene.

Til november kommer der så også et hingsteføl, så ja det er lige pludselig gået hurtigt med udvidelse af hesteholdet

Jeg synes ikke det er noget problem at have 40 min på arbejde. Men nu ligger min arbejdstid så heldigvis heller ikke i myldertiden - så kunne vi jo sidde i kø i lang tid så.

Ofte har kæresten og jeg så den fordel at vi kan følges ad, og så er det jo lige pludselig kvalitetstid For jeg snakker, og kæresten kør

Når jeg kører alene, ja så får jeg hørt radio, tænkt en masse og planlagt en masse, så det synes jeg ikke er noget der er "slemt".

MVH Charlotte

0
0
Svar på denne tråd

40-45 minutter
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 14:35

hver vej har jeg, og det er ikke noget, som betyder noget. Du kan jo også hurtigt bruge lang tid til job selvom, at du bor tæt på, når det er i myldretiden. Så hellere motorvej og lidt flere km.

Som Charlotte skirver så er det en god tænketid, og der er tid til at stresse ned på vejen hjemad.

Hilsen Eva L & pletfætteren Buller

0
0
Svar på denne tråd

Hold da wow.
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 15:08

15 min på cykel :)

10 min i bil.

- Og, jeg cykler fra og til arbejde hver gang.

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..

0
0
Svar på denne tråd

Jeg...
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 16:24

...har også omkring 50min.s kørsel på arbejde.

Det opvejes KLART af det privilegium det er, så at kunne have hestene hjemme. Hver dag når jeg stiger ud af bilen herhjemme, tænker jeg AHHH hvor dejligt at bo her

Men det skal så siges, at jeg ligesom Charlotte sjældent kører i myldretiden, så jeg oplever ikke frustrationerne over at holde i kø dagligt.

Mvh DorteCL
"CARPE DIEM"
0
0
Svar på denne tråd

lige nu
Forfatter: 
Dato:  11-09-2007 18:18

lige nu har jeg 22 km og det tager 25 minutter på arbejde.

Ud til hesten har jeg 12 km det tager 15 min.

Desværre skal firmaet nu flytte, og jeg får 45-60 minutter på arbejde alt efter morgen trafikken. Det synes jeg er meget tid at bruge på ingen ting, men omvendt har jeg et rigtig dejligt arbejde, og har bestemt ikke lyst til at finde et andet.

Så jeg må vist bare holde køreturen ud. Over vejer også at flytte tættere på mit arbejde.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider