Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Jeg er så dårlig :-(
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 08:11

Min veninde er lige kommet på operationsbordet her kl 08.00 og skal for anden gang opereres i hovedet for en stor tumor. Hun har fået kemo og stråling gennem et år og blev erklæret rask for 2 måneder siden. Men ak 1 måned senere begyndte hun at tabe ting og falde (inden for et par timer) så var tumoren der igen og denne gang aggrasiv og voldsom og allerede som en stor blomme. Nu operere de igen for at kunne gi hende ekspermentel(staves) behandling bagefter. Hun har 2 mindre børn og er papmor til min store datter. Hun er det dejligste menneske på jorden og er simpelthen den bedste mor. Hvor er det hårdt og uretfærdigt. Jeg kan slet ikke holde ventetiden ud, sidst var hun ved at dø under operationen da et stor blodkar/åre bristede.. Men dette er desværre den eneste måde at redde hende på, da tumoren er så stor. puhaaa mine børn skal have tøj på og i børnehave, det kan jeg slet ikke konsentrere mig om.. Kryds fingre for hende, hun har ikke fortjent at skulle igennem alt det her. Jeg skal helt kaste op

Ja skulle lige have luft.. Verden er uretfærdig

En frieser er et valg for livet

opstaldning 4*4 boks,10 tønder land ,fodring 3 x daglig, foldtid alle lyse timer,lys på ridebanen, udlukning +indlukning, container + skurvogn. KUN 800 kr incl hø/halm

0
0
Svar på denne tråd

Uha det gør
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 08:16

mig ondt at høre.

Ja,livet kan altså dybt uretfærdigt.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for hende.

Du må lige give en opdatering.

MVH Vipse

Egeskovgård

Bøgeflis til ridebane sælges.

2 bokse udlejes.3x3 m og 3x3,5 m

0
0
Svar på denne tråd

Krydsede
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 08:23

fingre herfra...

Ja, livet er i bund og grund uretfærdigt og det virker ofte som om det er de bedste det skal gå ud over, desværre.

Håber hun kommer godt igennem operationen og det videre forløb.

...og hobitterne *Lisa og Kalina*

Under uddannelse til cand.scient. pindsvin. P.t. med 5 dygtige undervisere *s*

Er du så klog, at du ved, at du muligvis kan tage fejl?

0
0
Svar på denne tråd

Åhh nej
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 08:27

Også krydsede fingre herfra.

Kh

Maria

Dressurunderviser søges på Stevns!

Errare humanum est - sed perseverare diabolicum est...

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 10:20

også krydsede fingre herfra. Håber hun klarer operationen, og blir helt rask igen.

Og et stort trøstekram til dig. Forstår hvordan du har det.

Hilsen Karina.

0
0
Svar på denne tråd

Åh...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 10:30
Og hvad skal man sige :( Ja - verden er dybt uretfærdigt. Stort trøstekram og 10 krydsede fingre herfra.

Tine & Tulle
Det klinger! :D

Det er så svært, for den der elsker at gå ved siden af den, som kun holder af...

0
0
Svar på denne tråd

Krydser...
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 15:47

...fingre og tæer her! Håber virkelig på det bedste for jer alle.

Stald Kolind

Sælges:

- Angloaraber-hingst efter Brahim OX

www.kijofreg.dk

www.hestegalleri.dk/html/ gal_visbruger.asp?userID=13180

0
0
Svar på denne tråd

kryds kryds kryds
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 15:53

herfra også...!

Og en KÆMPE trøstekrammer til dig!

KH:)

Annette

rigtige piger rider hver dag
boks udlejes i lille privat stald
- direkte til skov...

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 16:01

Åh nej hvor er det forfærdeligt, der er jo slet ingen ord der dækker uretfærdigheden i den situation- sidder her med tårer i øjnene over en komplet fremmed.

Åh hvor jeg håber hun klarer den igen, alle de gode tanker og god karma jeg kan finde ryger afsted til hende og hendes familie, samt dig der står på sidelinjen og er hjælpeløs

Kæmpe knus

Christina

Kærlighed giver livet mening
0
0
Svar på denne tråd

Hvor er
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 18:08

det bare strengt!

Hvornår fatter livet, at alvorlig sygdom kun må ramme meget gamle og livstrætte mennesker?

Øv!

/minski

Har nogen set min gamle musegrå/dunfarvede hoppe?
0
0
Svar på denne tråd

1111111111111111
Forfatter: 
Dato:  10-09-2007 20:13

Hej alle

Tusind tak for jeres opløftende og trøstende ord.

Jeg har lige fået at vide at hun er vågnet og at indtil videre er alt forløbet planmæssigt. Jeg venter at høre lidt mere. Gud fri mig vel det har været en lang dag, puha hvor tager sådan noget hårdt på mig.

Jeg er så lettet på hendes vegne. Hun skal selvfølgelig blive på intensiv de næste dage men jeg håber at alt går som det skal indtil videre, så kommer alt det andet bagefter... stakkels børn og stakkels ... , jeg håber en holder hånden over hende..

En frieser er et valg for livet

opstaldning 4*4 boks,10 tønder land ,fodring 3 x daglig, foldtid alle lyse timer,lys på ridebanen, udlukning +indlukning, container + skurvogn. KUN 800 kr incl hø/halm

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider