Hej allesammen.
Jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg har mistet min rideglæde!
Jeg vil virkelig gerne ride, og tænker ikke på andet, og snakker om det lige så meget som før, og elsker mine heste højere end noget andet! Men glæden ved at ride er forsvundet!!
Indtil videre har jeg tænkt at det nok var fordi at jeg ike havde noget at træne op til, altså havde ikke noget mål at se frem til ved min ridning, eller jo det har jeg, men desværre ikke på denne hest jeg rider nu..
Men nu er jeg begyndt at tro at det ikke er det, for det hele skal jo ikke gå op i stævner, og sådan har jeg aldrig tænkt på det før.. Selvom jeg selvfølgelig gerne vil til stævner 
Jeg har en hest som er 22 år gammel, men holder sig fint, og jeg kan stadig lære en masse af hende, da hun er gammel danmarksmester, dog ikke med mig.. Hun er dejlig og nem at have med at gøre, men har dog nogle unoder, men det kan man vist ikke slippe helt udenom
.
Jeg har haft hende siden 2003, og i 2004 blev hun sat i fol, da jeg syntes at det ville være synd at vente, og at jeg gerne ville have et enkelt afkom af hende. Så der blev en pause, da hun var langt henne, og da føllet var helt lille. Men jeg genoptog træningen efter den tid.
Føllet er i dag 2 år gammel og skal påbegynde tilridningen næste efterår. Det er kun her det sidste års tid at manglen på rideglæden er trådt ind. Og her de sidste måneder er det blevet en kamp for mig at komme ud på hesten. Men alt andet omgang med hesten er en glæde for mig!
^ Bare for at tilføje det.. Så skulle man ikke tro at hun var 22, men snarer 10 år.. Så det er "ikke" en doven gammel sløv hest jeg har med at gøre.
Spørg endelig hvis der er mere i vil vide, og alt kan komme til hjælp, da jeg hellere end gerne vil envinde glæden! Og tak fordi i gad læse jer igennem alt det her..
Mvh. Hende der *Cherlina*