Jeg har 5 heste stående hjemme i stalden og syntes selv det er for mange.
Går så nogen gange med tanken om at komme af med et par stykker, min mand har nogle favoriter som vi bare ikke skal af med. Og når det kommer til stykket så vil vi jo bare ikke af med nogen af dem.
Men nu er vi gået igang med behandling for barnløshed, og hvis det så lykkedes her inden for den nærmeste fremtid så ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre.
Min mand har sagt at så snart der er to streger på testen så skal jeg stoppe med at ride, og kan også følge ham så vil også selv holde pause, for når man har prøvet at blive gravid i 5 år så tager man ingen chancer bagefter.
Men igen så får jeg dårlig samvittighed over for to af mine heste, de kommer jo til at stå stille i lang tid. Min veninde har godt nok sagt at hun nok vil ride dem en gang imellem. Men ved bare at det ikke vil blive til noget for hun har jo også sit at se til.
Men så kommer tanken om salg, ud af de 5 heste er to af dem shetlændere, den ene er min gamle vallak som er pensionist og det er så de sidste to som bliver redet.
Den ene af dem har vi fået gratis, for ikke at sælge ham videre så det er udelukket vi kan komme af med ham.
Så er der lasse tilbage, og han er bare min lille øjesten. Vores temperament passer ikke altid sammen da han kan blive nervøs og så bliver jeg nervøs. Men alt i alt en rigtig dejlig hest!
Har prøvet mange gange at søge efter en eller to piger som må komme og ride alt det de har lyst til uden det koster noget, men når man bor på lars tyndskids marker så er det bare ikke til at finde nogen som vil køre så langt ud til en!
Ved ikke rigtig hvad jeg vil med indlægget, måske bare lige ud med nogle tanker jeg går rundt med.
Tak for i læste med så langt, måske et indviklet indlæg.
Hilsen Stine