Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

pennykammens endeligt
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 22:14

Her til aften skulle Gaston have rykket man for første gang, besluttede jeg. Den var blevet for lang og uformelig. Så jeg fandt min gode (10 år mindst) penny mankam frem og gik i gang som så mange gange før, men ak kammen er nu draget sit sidste suk. Tænderne knækkede simpelthen, da jeg var nået halvvejs. Den har ellers ordnet mange g genstridige maner, udfiltret mange knuder, ordnet problemer med burre og været min faste følgesvend til stævner, hvor finder man dog en ven som den

Det fik mig lige til at tænke lidt over hvor længe jeres udstyr egentlig har fulgt jer.

Knabstrupperhingsteplag fra april 2006 til salg

Jeg undskylder på forhånd evt. manglende punktummer, kommaer, taste og stavefejl:=)

0
0
Svar på denne tråd

Kender det...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 22:18

Kender det , har haft mine Bucas transport gamacher i ca. 10 år og " Still going Strong " - Det kan man da kalde kvalitet !

Indtil for nyligt havde jeg også stadig mine første dressurgam. !

Eskadron - igen kvalitet

Derudover lige en sort jakke fra HM købt for 100 kr. for ja ca. 8-9 år siden - VILDT eftersom jeg som regel kun har mit tøj ½-1 år før jeg ikke gider det mere.

Men jakken er så lige blevet pensioneret !

0
0
Svar på denne tråd

Ældre udstyr
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 23:36

Jeg har også et par stykker af de der mankamme - bruger dem dog aldrig, da jeg bedre kan lide at bruge en mankniv.

Det meste af mit udstyr er dog af nyere dato, da meget af det ikke passede til min hest, og en stor del var virkelig gammelt. Så har solgt noget og foræret en hel del væk, og så har jeg købt nyt i stedet.

Linda.

Mosegaards El Diablo
Verdens smukkeste hest
0
0
Svar på denne tråd

Strigle
Forfatter: 
Dato:  08-09-2007 02:53

Jeg har en enkelt strigle som jeg har haft siden jeg startede med at ride. Jeg bruger den stadig...

Ja, den strigle er faktisk min allerførste strigle, og jeg kan stadig huske prisen på den - 20 kr.

Derudover har jeg min trickpisk, som jeg er uendeligt glad for - den er afgnavet og grim, men mit bedste stykke redskab... Den har jeg dog slet ikke haft så længe, men aligevel måske en 8 års tid.

Ellers er alt andet vidst blevet skiftet ud med gennem tiden.

LLPHOTO.DK
- opdateret med Middelaldershow og Roskilde dyrskue
Sebastians hjemmeside | Dinahs mindeside | På Pletten

The strong one, is the one, who will not let the falling one fall...
0
0
Svar på denne tråd

hundesnor
Forfatter: 
Dato:  08-09-2007 12:37

Jeg er lige startet til hvalpetræning med vores 3 måneders hvalp. Jeg bemærkede at alle de andre hvalpe havde splinternye snore i glade farver og Wolfe var iført en lædersnor vi købe da vores første hund var hvalp, så den er næsten 14 år gammel. men den er meget blødere og behagelige at holde i end en ny.

/helle

0
0
Svar på denne tråd

Pony grime
Forfatter: 
Dato:  08-09-2007 14:49

Jeg har min aller første grime. Den har så godt nok ikke været i brug siden jeg red pony, så har jo ikke udmærket sig ved lang holdbarhed. Men den må jo så være omkring 15 år gammel. Var vel i brug i 5 års tid.

Men har nu mange ting der er gamle. Blandt andet et par sporer med læderrem min moster red med da hun havde pony som barn. Hun er så lige under 50 nu. Så det kan man da vidst kalde kvalitet.

Mvh.

Kiki

Med misserne Oscar og Maddox

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider