Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

At sælge eller beholde...?
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 21:12
Hvornår synes i det er okay at skifte fra pony til hest?
Når man har haft den i et år?
Under?
Over?

Hvad hvis man står i en situation hvor man virkelig er glad for sin pony, den kan alt hvad man gerne vil, undtagen det man elsker aller' mest. - Springning, og gerne højere end 1 meter!
Der står jeg nemlig lidt lige nu. Jeg har hele livet elsket at springe, men jeg kan bare ikke komme videre på min nuværende pony. (Han er 140, Tinker) Hvad skal jeg gøre? Har fundet en hest på 155cm. 18.000kr. har pt. sprunget 130 m. rytter, og er 5 år. (Alt udstyr medfølger, sadel, hovedtøj, dækkener, gamascher, underlag, bandager osv osv...)

Hva synes i er det rigtige at gøre?
- Nu gider jeg ikke nogle sure kommentarer, om at jeg skulle have tænkt mig om da jeg købte min pony. Spørger bare om hvad i synes er det korrekte at gøre i denne situation, begrund gerne :)

På forhånd tak!

Mvh. Eder IllerDiller xD

- Med det plettede Bølle'bær af en pony,.
(Ej,.. en stjernefarvet Tinker som kan flyve!)

0
0
Svar på denne tråd

tja hvis
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 21:24

din nuværende hest ikke opfylder dine behov syntes jeg du skal sælge den til nogle hvor den kan blive brugt til det den er bedst til... og så må du jo finde ud af hvad for en hest du vil have i stedet..:)

men syntes stadig du burde have vidst hvad du ville allerede da du købte din tinker så den hve sluppet for og skifte hjem ofte

( ikke negativt)

AYLA FORE EVER
ZENTA FORE EVER
ANIMALS FORE EVER
0
0
Svar på denne tråd

ponyår...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 21:31

... jeg går ud fra at du er ponyrytter. Hvis du har den mindste ambition om, at starte stæver, så ville jeg enten beholde ponyen eller købe en anden pony!

Hvis du vil starte springstævner, så er 155 i stg. en dum højde især når man er ponyrytter og kunne starte ponyklasser. Hvis dine ambitioner ikke matcher din hest, så er det bedre at komme af med den, men sørg så for at den nye hest er velovervejet og opfylder dine krav- også om et år.

Tine

Hestens Urtehave

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og vind

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider