Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvad i alverden er det??
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 10:35

Hej alle.

Jeg har det man nok vil kalde for fejlfri hud. Aldrig så meget som en bums, rødme eller ujævnheder. Ja den er faktisk rigtig fin.

Men i går, opdagede jeg til min rædsel, at det øverste af min pande er blevet helt ujævnt. En masse bittesmå buler fra 2 cm over mine øjenbryn og op til hårgrænsen. Jeg synes det var bedre i morges, men det kan også være noget jeg bilder mig ind. Jeg aner ikke hvad det er men jeg har aldrig haft det før. Og det er helt alvorligt kommet på mindre end en time.

Det klør og det svider en lille smule men ikke noget generende.

Er der nogen der har prøvet det før? Eller ved hvad det eventuelt kan være-

Jeg tror jeg går på apoteket når jeg får fri, og får dem til at finde et eller andet frem, der forhåbentligt kan kurere det!

Vickie

Tidligere Vickie (Zheena)

Med smuk Connemara :-D

0
0
Svar på denne tråd

Hovsa..
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 10:36

Det blev lidt småt!

Værsgo':

Hej alle.

Jeg har det man nok vil kalde for fejlfri hud. Aldrig så meget som en bums, rødme eller ujævnheder. Ja den er faktisk rigtig fin.

Men i går, opdagede jeg til min rædsel, at det øverste af min pande er blevet helt ujævnt. En masse bittesmå buler fra 2 cm over mine øjenbryn og op til hårgrænsen. Jeg synes det var bedre i morges, men det kan også være noget jeg bilder mig ind. Jeg aner ikke hvad det er men jeg har aldrig haft det før. Og det er helt alvorligt kommet på mindre end en time.

Det klør og det svider en lille smule men ikke noget generende.

Er der nogen der har prøvet det før? Eller ved hvad det eventuelt kan være-

Jeg tror jeg går på apoteket når jeg får fri, og får dem til at finde et eller andet frem, der forhåbentligt kan kurere det!

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Mit første..
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 10:36

bud ville nok være en allergisk reaktion..

Krone og Bølge - En selvfølge

og de Sorte Perler

Frieserføl sælges - www.heste-nettet.dk/lodge/19305/ hest/165470/

0
0
Svar på denne tråd

Annemette
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 10:41

Jeg er tilbøjelig til at give dig ret. Men jeg spiste bare ikke noget udover det sædvanlige igår - med mindre jeg er allergisk overfor chili, hvilket jeg normalt aldrig spiser, men gjorde igår..

Men sådan noget går vel over af sig selv?

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

ridehjelm?
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 10:46

Jeg lånte engang en andens ridehjelm. Den var åbenbart svedt godt til. I to uger efter havde jeg vanvittige knopper og en form for tør hud i hele panden. Charmerende!

Kan det være det?

0
0
Svar på denne tråd

Jeg ville også...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 11:24

Gætte på ridehjelm... (Hvis du bruger sådan én, hehe...). Jeg har ofte haft kløen i panden hvis jeg har haft en ridehjelm på og har svedt. Faktisk får jeg det næsten hver gang, da min hjelm sidder godt til. :-) Nu rider jeg ikke rigtig mere, men kan tydelig huske når jeg tog hjelmen af, så kløede det så meget at det sveg. Og der kom små knopper. Jeg plejede at skylle det i koldt vand og så smøre noget creme på... Så gik det væk i løbet af en dag. :-)

Mvh

Mona

When there's a cloud in the sky,

You'll get by,

If you smile through your fears and sorrow,

SMILE, and maybe tomorrow,

you'll find that life is still worth wile,

If you just SMILE.

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 11:40

Det er ikke en hjelm!

Jeg rider 2 gange om ugen på min part, og har aldrig problemer med den slags. Dette kom i løbet af igår aften...

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Hr jeg også
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 13:16

Hvis det er som om ens hud nærmest er lidt nubret, så kender jeg det godt, ltså bitte små prikker. Dog kan jeg ikke hjælpe dig med at afklare hvad det er. Jeg plejer at bruge en rensende og fugtgivende maske. Får det oftest om vinteren sammen med tør hud.

Prøv at lav et dampbad med kamille og så så en mild fugtmaske, så tror jeg det går væk snart. Måske plejer jeg egentlig også at exfoliere, det kan jeg ikke huske, da jeg som sagt får det om vinteren

0
0
Svar på denne tråd

jdtyjtdjyjtj
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 16:14
Det lyder som sved knopper. Ligesom dem babyer får. Det fik jeg også på et tidspunkt. Vask med sæbe og sørg for at holde panden tør, så forsvinder de igen.

Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig

www.123hjemmeside.dk/ziggy2006

0
0
Svar på denne tråd

knopper
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 16:20

du må hellere melde dig syg og ligge dig under dynen i 14 dage.

det lyder meget alvorligt.

BIRGER BORTLØBET. Min grå og hvidstribede Birger er forsvundet fra Koglevej. Den har halsbånd på med telefonnummer, og læser Statskundskab på 4. år. Dusør gives

ped@pedogmo.dk

0
0
Svar på denne tråd

Betty Boop
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 16:21

Er det varmeknopper du tænker på? For dem har jeg haft før, men tror nu ikke det er det.

Jeg hælder mest Jane Ø's forklaring! Det du beskriver, Jane, lyder fuldstændig som det jeg har. Men det er bare ikke fedt, så jeg håber det er væk imorgen :-( Ellers ligger jeg en maske - jeg har sjovt nok lige købt en fra Vichy på appoteket, med en kommentar fra damen bag skranken (der stak hele 5øren op i ægget på mig) om, at min hud da ellers absolut ikke trængte til noget som helst i den retning.

Det gjorde den heller ikke, men det var måske ikke så dumt at jeg købte den alligevel 8-)

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Peden..
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 16:23

Det bliver slet ikke nødvendigt ;-)

Jeg har allerede sagt op, så jeg er fri som fuglen.

Og så sover jeg i øvrigt ikke med dyne.

Knuuuzzzer

Vickie

0
0
Svar på denne tråd

Har du brugt
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 22:06
en ny shampo? Sådan bliver jeg efter at have brugt shampoer jeg ikke kan tåle.Det er en allergisk reaksjon
0
0
Svar på denne tråd

Hold da wow.
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 22:24

Ja, jeg plejer ikke at lide at bumser osv - og en dag vågnede jeg os op med dises buller.

Jeg gik det lægen med dem - da jeg havde dem i en del dage og troede det var bumser.

Men det var helt sikkert fordi jeg havde spist noget jeg simpelt ikke kunne tåle, så det kan være sket med dig.

Det bare at vente - lad vær med at pil - så går de væk af sig selv.

Ligesom bumser - hvis man IKKE piller i det.

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider