Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvilket job?
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 22:23

Jeg har brug for job idéer, - er selv løbet tør.

Står med et møgskema, som gør at jeg er i skole på nogle mærkelige tidspunkter og oftest til kl. 17.

Jeg har egentligt fået job som tlf. sælger og skal starte om 1½ uge, - men de kræver man har mindst to vagter pr. uge som starter kl. 16, - jeg har bare kun mulighed for at møde kl. 16 én gang om ugen.

Skulle så måske vaske op (industri) for en min mor kender, men det er også eftermiddage, - og for at komme derud skal jeg med busser dvs. jeg kan nok først være der kl. 18.

Jeg er ved at være ret irriteret, - jeg vil gerne arbejde men omvendt vil jeg også gerne ha' tid til mine lektier, særligt fordi jeg i år har kemi og jeg er så dum til kemi og det kræver meget tid sammen med de andre lektier.

- Men samtidig skal jeg jo ligesom ha' et arbejde!

Så hvad findes der af jobs?

- Når man har ca. 30 skole timer om ugen, som ligger fordelt fra kl. 8-17, nogle dage har jeg fri hver anden uge, andre dage møder jeg først kl. 12.30 f.eks.

Har søgt i 7-eleven, tænkte de MÅ da kunne bruge mig, kan arbejde nat også, men intet svar! Ikke engang et "Vi har modtaget din ansøgning" (N)

Hvad findes der ellers?

- Vil meget gerne undgå kassearbejde da jeg sagde op i Netto for en måned siden pga. ødelagt håndled (N) Som også gør at jeg har svært ved at skrive for meget i hånden i skolen, så vil helst ikke provokere det mere end nødvendigt.

Rollo

Marsvinefoder Sælges DDR Ram Sælges

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

Rengøring...
Forfatter: 
Dato:  06-09-2007 22:24

Hvad med rengøring ?

Eller weekend arbejde...?

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 07:26

Jeg siger også rengøring, der kan man vel få noget der ligger om aftenen, når alle andre har fri.

Venlig hilsen Cathrine

- Savner Zeppelin

0
0
Svar på denne tråd

weekendarbejde
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 09:38

Hej. Jeg tror du skal prøve at finde dig et weekendjob. da jeg gik i gymnasiet arbejde jeg hver anden weekend på et arbejde, skiftevis fra kl.7- 14, og 14-20. Det gav mig ca. 3000 kr udbetalt om måneden. Det kan være et lidt hårdt job fysisk, men de fleste steder er de gode til at tage hensyn til at du er ny, og gode til at give dig noget oplæring.

Det var et job jeg var rigtig glad for, og som har givet mig meget. Fordelen indenfor den branche er også at du let kan fånogle ekstravagter hvis du lige pludselig skulle have nogen fridage fra skole.

Hvis ikke det har din interesse, så kunne du også prøve at søge ind for postvæsnet, de mangler næsten altid lørdagsomdelere.

Held og lykke med det

0
0
Svar på denne tråd

Bum bum...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 09:56

Hej :)

Jeg har to fritidsjob,

det ene er i et cafeteria i en sportshal. Det er aftenvagter, og jeg har kun 1-2 om ugen. Det er perfekt - giver lidt penge, men tager ikke for meget tid.

Det andet er som tilkalde/ekstra-tjener på et hotel. Det er forskelligt hvor ofte det er - har ikke været tilkaldt endnu ;D Men altså, det er servering til arrangementer ud over op til 10 timer... somregel i weekender, hvilket også bare passer mig perfekt :)

Det kunne jo være det gav nogle idéer :)

Tine & Tulle
Det klinger! :D

Det er så svært, for den der elsker at gå ved siden af den, som kun holder af...

0
0
Svar på denne tråd

7-eleven
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 15:03
Hej Julie! (længe siden)
Det undrer mig, at du ikke kan få noget i 7-eleven - har du prøvet alle dem inde i Århus, eller sendt over nettet?
Min veninde Vibe (hvis du husker hende...) har haft job derinde, ifølge hende var det ret nemt at skaffe noget. Mener hun sendte ansøgning over nettet.

Men det er ikke nemt med det jobværk! Søger selv fuldtids lige nu, hvor jeg går og laver ingenting.

Hilsen Anne & Savannah!
0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 15:39

Hvad med Cafér? Som køkkenmedhjælper, der er det typisk om aftenen de skal bruge hjælp. Jeg går på HF og har nogle lange dage, jeg arbejdede fra 17-18 stykker til lukke tid (Typsik halv ti-ti) i køkkenet og så hver anden weekend, det passede mig fint og fik også lavet lektier :)

Ellers så søg videre og skriv i din ansøgning hvilke tider du kan arbejde til og fra :)

Held og lykke!

0
0
Svar på denne tråd

Der er næsten
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 15:52
altid arbejde at få inden for plejehjem/ ældrecentre/ hjemmeplejen. Det er jo både dag, aften og nattevagter, hvilket samtidig med ville kunne give nogle vagter på de tidspunkter hvor du har fri.

Sara

0
0
Svar på denne tråd

Jeg går også
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 16:01
selv på HF, sidste år, og er også ved at lede efter noget studiejob, ca. 30 timer om måneden. Men jeg synes det er rigtig svært at finde noget her hvor jeg bor.

Jeg vil også gerne arbejde på noget plejehjem, men synes kun de søger efter uddannet personale på fuldtid?

Jeg vil gerne have noget fast, evt en dag om ugen og så hver 3 eller 3 weekend. Gerne mange timer på én gang, i stedet for det er spredt ud over flere dage..

- HeidiZ
The trust between horse and rider creates a unique partnership
0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 19:41

HeidiZ: På plejehjem søger de altid uofficielt afløsere, så prøv at ringe de lokale plejehjem op og hør dem ad!

- hvis de omvendt ikke mangler afløsere og siger nej tak, så ring fluks til BT og tv2 - for så skal det dælme offenliggøres

Som ufaglært afløser på plejehjem vil timelønnen ligge på ca 105 kr i timen, plus tillæg for weekend og aften.

Michelle

Hvis du er positiv ser du løsninger.

Hvis du er negativ ser du fejl.

0
0
Svar på denne tråd

Michelle
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 19:50
Det kunne jeg da. Og hvis de ikke kan bruge mig, kan jeg altid true dem med EB og BT :-P

Kigger bare på kommunens hjemmeside og jobnet, en der har bare ikke rigtig været noget. Men sådan er det jo også, når man flytter til en helt fremmed by :-)

- HeidiZ
The trust between horse and rider creates a unique partnership
0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 21:19

har selv haft dårlige håndled siden jeg ´var ca 10 år - min læge har forbudt kassearbejde OG rengøring(det vil medføre invalidepension om max 1½ år) så det med rengøring ville jeg lige tænke to gange over hvis du har relle probs med det og det ikke "bare" ha været alm overbelastning(som man jo også skal lytte til).

Jeg arbejder i fitnesscenter som instruktør/receptionist og de arbejdstider passer perfekt til studiet (uni).

Men nu kender jeg jo ikke dine muligheder/hvilket område du bor i.

Jeg tror evt vi kunne bruge nogle folk hvert fald til start som afløser , men jeg mener ikke at kunne huske du bor i Kbh?

Kan du ikke ellers tjene lidt på babysitting mv? det giver oftest okay løn med praktiske job tider + tid til lektier når børnene sover

Xoco82 & Davina

Stud.Theol

Bøger købes:

Søren Kierkegaard: "Philosophiske smuler" + et Bibelatlas.

Se hoppebolden aka Tøsen her: www.youtube.com/xoco82

0
0
Svar på denne tråd

jeg...
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 21:21

kom lige forbi din præs. og så du bor ved Århus - der åbner vi faktisk en afdeling 17.sept men ved selvf. ikke om de mangler derovre

men hvis du tror det ville være noget for dig kan du jo evt skrive en ansøgning

Xoco82 & Davina

Stud.Theol

Bøger købes:

0
0
Svar på denne tråd

Takker
Forfatter: 
Dato:  07-09-2007 22:58

Takker for forslagene :-)

Som Davina er inde på, så har jeg nogle probs med mit håndled som gør at rengøring nok ikke ville være fedt bedste i længden for det :/

- Det skulle gerne holde et par år endnu jo :-D

Må ud og søge videre, - der MÅ da være noget som kan passe ind i et kokset skema.

Anne, - long time no see ;-) Du svarer jo kun på sms'er når du er fuld ;-D Og dem fatter jeg jo nada af!

- Men ja, søgte over nettet :) Uden at få svar, hm.

Davina, - jeg tror ikke jeg vil egne mig i et fitness center, - eller jo, bare som kunde dog ;-D

Men tak for tilbuddet :-)

Rollo

Marsvinefoder Sælges DDR Ram Sælges

R.I.P.

08/07-88 - 27/04-06

Alme'ti Z; My soulmate, I will always love you.

0
0
Svar på denne tråd

Rollo...
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 18:24

Tilbud kan man vist ikke kalde det, det er jo ikke mig der ansætter Men en job idé var det da

Men ellers så indryk annoncer/opslag om babysitting, der er mange forældre der gerne også vil kunne komme ud i hverdage.

Nu ved jeg ikke hvorledes dit skema er konkret - men har du evt mulighed for at hente/bringe børn til/fra børnehave/skole fx?

Det er der også et "marked" for i disse tider hvor mange forældre er presset mellem job og institutionstiderne så det var måske en ide

Evt kan du måske hjælpe i en stald med at tage heste ind/ud fra fold mv hvis tid?

(Kan dog godt se det er nemmere for en som mig der møder tidligst 9 og fri senest 15, på HF(VUC) var skemaet noget længere

Jeg håber du finder et godt job

Xoco82 & Davina

Stud.Theol

Bøger købes:

0
0
Svar på denne tråd

Camilla(Springer Jack)
Forfatter: 
Dato:  09-09-2007 20:49
Hvilken slags weekendarb. har du?

Mange hilsner fra Sine
stud.ling. ved AAU
Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne
Havanna & Aslan
Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs.
Evt. til udlån
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider