Jeg har brug for job idéer, - er selv løbet tør.
Står med et møgskema, som gør at jeg er i skole på nogle mærkelige tidspunkter og oftest til kl. 17.
Jeg har egentligt fået job som tlf. sælger og skal starte om 1½ uge, - men de kræver man har mindst to vagter pr. uge som starter kl. 16, - jeg har bare kun mulighed for at møde kl. 16 én gang om ugen.
Skulle så måske vaske op (industri) for en min mor kender, men det er også eftermiddage, - og for at komme derud skal jeg med busser dvs. jeg kan nok først være der kl. 18.
Jeg er ved at være ret irriteret, - jeg vil gerne arbejde men omvendt vil jeg også gerne ha' tid til mine lektier, særligt fordi jeg i år har kemi og jeg er så dum til kemi og det kræver meget tid sammen med de andre lektier.
- Men samtidig skal jeg jo ligesom ha' et arbejde!
Så hvad findes der af jobs?
- Når man har ca. 30 skole timer om ugen, som ligger fordelt fra kl. 8-17, nogle dage har jeg fri hver anden uge, andre dage møder jeg først kl. 12.30 f.eks.
Har søgt i 7-eleven, tænkte de MÅ da kunne bruge mig, kan arbejde nat også, men intet svar! Ikke engang et "Vi har modtaget din ansøgning" 
Hvad findes der ellers?
- Vil meget gerne undgå kassearbejde da jeg sagde op i Netto for en måned siden pga. ødelagt håndled
Som også gør at jeg har svært ved at skrive for meget i hånden i skolen, så vil helst ikke provokere det mere end nødvendigt.