|
|
| Paul Potts, kl 19 på rådhuspladsen |
| Forfatter:  |
Xenia |
| Dato:  |
05-09-2007 17:37 |
|
Er der nogen af Jer som skal ind og høre ham Live? Jeg mener da, det er idag ikke ?  Forhåbentlig fejler halsen intet idag he he. Håber at de viser noget fra det i tv, han får de små nakkehår til at rejse sig. !
Candyflosss forever - Medlem af AWR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm... |
mknudsen |
05-09-2007 17:39 |
|
de viser det live i aftenshowet på dr1, i aften.. skal også se det. Er slet ikke til opera, men han er da fantastisk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| bummelum |
Trymur |
05-09-2007 17:46 |
|
har siddet og hørt på ham hele dagen.. og gud hvor er jeg træt af det er helt over i KBH han har tænkt sig og stå og synge med sin vidunderlige stemme... ville så gerne se ham live... men hva så længe det kommer i tv så man kan se ham  men hvis du skal der ind, så rigtig god fornøjelse vil gerne høre om din oplevelse bagefter 
MVH Line ......Gør livet til en fest, rid islandsk hest......
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hold da op |
|
|
Hvor er der bare mange mennesker på Rådhuspladsen  Jeg har tv'et tændt og glæder mig til han går på her om ganske få minutter 
Vickie Tidligere Vickie (Zheena) Med smuk Connemara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| KORS i hytten |
Xenia |
05-09-2007 19:24 |
|
en stemme den mand dog har !!  Og hold fest hvor er der mange mennesker på rådhuspladsen !
Candyflosss forever - Medlem af AWR
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Øv - jeg fik... |
|
|
... lige netop ikke set det. Nå - jeg har en mistanke om at jeg får et minut til minut referat på arbejdet i morgen - en af mine kollegaer er en stor fan. Han har en flot stemme - men generelt synes jeg at der er nogen operasange der automatisk giver ståpels på armene. Jeg har altid godt kunnet lide opera, så det er dejligt hvis det kommer mere frem så flere får glæde af den smukke musik.
£isbeth & Baloo Accidental rudeness occurs alarmingly often. Best to say nothing at all, Albus Dumbledore
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Holy Crap |
|
|
Og så live på den enorma plads! Jeg er dybt imponeret!
Vickie Tidligere Vickie (Zheena) Med smuk Connemara 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Vi havde planer om at tage derind, men valgte i stedet et følge det på skærmen her hjemme ( fordi datter i sidste øjebilk ville til skøjteløb også idag og skulle køres ). Men der ER bare stort. Han er vidunderlig og en gave. Intet mindre end fantastik! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Skuffet |
|
|
Jeg kommer næsten lige derinde fra. Og jeg må nok sige at jeg er skuffet. Ikke over Paul Potts. En meget lille mand med en meget stor stemme. Det manglede bare den der WOW-faktor der fik nakkehårene til at rejse sig, og det er vel DR´s skyld. Lyden var ikke ret god og selv om man stod kun 20 meter derfra var det meget svært at høre hvad værterne sagde. Der var kun højtalere foran, istedet for at lave noget surround så lyden kom hele vejen rundt. Jeg synes ikke Paul Potts fik den lyd han fortjente, for synge det kan han!! Man kunne godt se at han ikke følte sig helt hjemme på scenen og slet ikke var vant til al den opmærksomhed, som han fik. Og jeg tror det er en af de ting ved ham der gør ham så populær. Men jeg glæder mig til at se udsendelsen på nettet når den kommer på...
Nu med Høffedyret i en ny og forbedret udgave! ---------- TinaU- Årets Toffe 2007
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Umiddelbart virker hans charme ... |
Lisbeth Sejberg |
05-09-2007 22:06 |
|
... mere overbevisende end hans stemme, men det er heller ikke super forhold at stå på Rådhuspladsen og synge opera. En ordentlig koncertsal var nok bedre. Men hvor er han sød og ydmyg over sit talent og popularitet. Mvh. Lisbeth
Tag solbriller på når du skal "nyde" HN´s nye "fantastiske" farver, det føles temmelig tosset, men det hjælper ...... måske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| anede ikke |
Tine85 |
05-09-2007 22:10 |
|
hvem manden var før jeg så ham i tv på DR med direkte tv fra rådhuspladsen...opera er ikke lige min kop te, men han ku sit kram om ikk andet...og så har han da vidst fået ordnet sine tænder???
M.V.H Tine ***Vær dit eget ikon*** (") (") ('.' ) (")-(")
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Tine85: Ja tænderne fik jeg også øje på med det samme. Men de var dælme ikke kønne før  Fik helt ondt i maven på hans vegne, når han stod deropppe.. Men som sagt, det er vel derfor han er så populær (Ikke ligefrem her-kommer-jeg-typen)
I ved ikke hvad i har, før i mister det - Pas godt på jeres dyr! Kender I Shannons fortid? Købt af tidligere ejer i Nordsjælland, men ved hun kommer fra Nordjylland (Nykøbing Mors)! Se præs. for bille
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
HVEM er Paul Potts? Nu har jeg læst navnet så mange gange, men jeg aner virkelig ikke hvem manden er?!
Rikke Fejrskov - Life was like a box of chocolate. You never know what you're gonna get
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Han vandt i programmet ... |
Lisbeth Sejberg |
05-09-2007 23:04 |
|
... Britains got talent >>>> http://talent.itv.com/ og han fik næsten den strenge dommer Simon Cowell til at græde ... så er man god, har jeg læst et sted. Mvh. Lisbeth
Tag solbriller på når du skal "nyde" HN´s nye "fantastiske" farver, det føles temmelig tosset, men det hjælper ...... måske.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Puha, får kuldegysninger Jeg er ikke til opera- men han er GOD!
Tænk, jeg troede han var politiker, eller sådan en proffesor halløjsa, som skulle lave en eller anden weird debat om klimaforandringer
Rikke Fejrskov - Life was like a box of chocolate. You never know what you're gonna get
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| pyhæe... |
|
|
Var helt vildt imponeret over ham og synes stadigvæk han er helt over gevind for en telefonsælger. Men den der optræden på tv i går... hm... DEr kunne man godt nok godt høre, at han ikke er trænet sanger. Nøj, hvor han snød i vejrtrækningerne. Glæder mig til at hører ham når han har været igennem noget træning. Så har han helt sikkert potentiale til at afløse nu afdøde pavarotti i de høje toner.
Hvorfor tage livet så alvorligt, man dør alligevel af det!  Splinternyt eksem/insekt dækken sælges 200,- billigere end butikspris(fejlkøb) 135 cm horseguard (gråt) kun 500,-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En flot, men uskolet stemme |
miang |
06-09-2007 12:37 |
|
Jeg tror, at han behøver lidt undervisning. Men stemmen er rigtig flot, og manden er meget sympatisk. Det virker nu ikke, som om han er i verdensklasse, men jeg indrømmer, at forholdene bestemt ikke var optimale. Håber ikke, at al den begejstring giver bagslag - det ville vel nok være en skam. Hvis I vil høre en ny 35-årig operasanger, der virkelig er i verdensklasse, skulle I lægge mærke til den mexikanske sanger Ronaldo Villezon, der på få år har begejstret hele verden, synger på de største scener for totalt udsolgte huse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Rikke Fejrskov |
|
|
Det skal du ik være ked af du ik ved jeg er heller altid den hurtigste, så du er ik alene. dengang Jean Michel Jarre kom til Dk og sku lave vindmøllekoncert spurgte jeg kækt : Hvem er HUN" ? ups... havde skisme aldrig hørt det navn
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|