|
|
| ud til hest i natkjole |
| Forfatter:  |
helene stoltenborg |
| Dato:  |
05-09-2007 14:38 |
|
ja lyder skørt men jeg er så heldig at have min hest der hjemme hvor det lige taer ti sekunder at smutte ud af dynen i natkjole til hesten og sige godnat og giv et æbel syntes jeg bare er så hygeligt eller er jeg bare blevet skør  mvh helene riki
hej ogogogogogogogogogogog...gogogogogo
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
HNielsen ♥Trundte♥ |
05-09-2007 14:43 |
|
det kunne jeg skam også finde på... nu har jeg ikke hest og bor i lejlighed. jeg render da engang imellem ned efter post i morgenkåbe og den er ikke det kønneste der er bamser på og så er den blå, men den er dejlig for det er fleeze.. nå men vi har en parkeringsplads ved siden af og der er tit mange mennesker, men hva... de kan jo bare grine hvis det er det de vil.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Uha da da... |
|
|
... ud fora overskriften fik jeg et billede af Baloo iført blomstret natkjole  Men så slemt var det jo heldigvis ikke. Nu har jeg desværre ikke hesten boende hjemme mere - men da vi boedep å samme matrikkel kunne jeg sagtens finde på at rende ud til ham uden at skifte fra natgevanterne. Specielt hvis jeg lige hørte noget fra folden eller fik trang til at tjekke at hegnet nu var tændt.
£isbeth & Baloo Accidental rudeness occurs alarmingly often. Best to say nothing at all, Albus Dumbledore
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| STALD NATTØJ |
|
|
jeg er også en af de heldige, der hver aften inden jeg selv går i seng, går over og siger godnat til mine 2 heste (det er nu hyggeligt) I weekenterne går jeg også over og foder, inden jeg kommer i tøjet og serveret morgenmad for resten af familien. så, jo mine heste har set mit nattøj og morgenkåbe
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| haha... |
|
|
ja man kan læse som man vil hihi.. jeg skrev med min moar og fortalte at jeg havde lukket hestene ud som vanlig i t-shirt og underhakker .. var det ikke svært at få hestene i det ? skrev hun hihi.. du er ikke den eneste, det skal være virkelig koldt før jeg iklæder mig andet end lige det jeg er i for at gå i stalden loool godt heste ikke sladre eller tager billeder.. de ryster dog lidt på hovedet engang i mellem..
livet er som en barne skjorte, kort og beskidt citat, johnny min afdøde bror
Noelle savnes som bare fanden... RIP kompostorme, tag selv western sadel, Herreford Brand sælges Kieffer dressur sadel sælges
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Lalalala |
|
|
Altså nu har jeg næsten altid nattøj på, så det kunne jeg også finde på (hvis jeg altså havde en hest, og den stod hjemme)
Rikke Fejrskov - Life was like a box of chocolate. You never know what you're gonna get
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Hest i nattøj |
Heidi (Heidi) |
05-09-2007 17:19 |
|
Vores står osse hjemme og jeg gider da ik tage det helt store dress på for at morgen fodre dem 
Misbrug ikke din vens venlighed og loyalitet - på den måde bevares venskabet - Heidi - Savoux - Chivas Regal - Nikoline - Lucky Breddam - Hannibal
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| En overskrift. |
|
|
Jeg har også hestene hjemme og dem går jeg da gerne ned til i nattøj og klipklapper, både morgen og aften... Folk må synes hvad de vil, de kan da kigge den anden vej, hvis der endelig skulle komme nogen... 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fhewoqghq |
|
|
Ja det gør vi altså også her i huset.. De stakkels heste.. Ser en når man lige er væltet ud af sengen i weekenden med seriøst morgenhår og dårlig ånde.. Godt man ikke er hest..  Men det er superhygge at rende i stalden kl 5 minutter over og sige pænt godnat og så stikke dem et æble eller et bolsche..
Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| *Overskrift* |
|
|
Ja. Jeg går også nogle gange ud til vores heste i nattøj  (de står hjemme).
- Med "krikkerne" Zaco&Flicka! Det er menneskeligt at fejle..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| heeey .. |
|
|
elsker sådan noget <3 det vildt sødt&ggeligt 
»Amanda Panda† JEG ELSKER ENGHØJSPONYCLUB JEG ELSKER ENGHØJSPONYCLUB ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ENGHØJS I UGE 29&42 - 07! SES VI? SKRIV, VI KUNNE BYTTE MSN.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| også her |
|
|
he he også her. jeg er også altid ovre og sige godnat inden jeg går i seng, så søger jeg lige får at de har wrap nok til natten og at alt er okay derovre inden jeg slukker og lukker  det er da hyggeligt  jeg kan også sagtens finde på at at fodre med morgenhår og i morgenkåbe. da jeg arbejde ude, gjorde jeg det hver morgen. så kunne de spise deres foder mens jeg fik morgenmad og blev færdig og så fik de ellers deres wrap på folden når jeg tog af sted. nu når jeg arbejder hjemmefra er det lidt forskelligt.
Truelslund Hundecenter lille hyggelig hundepension v. Juelsminde
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| ja det |
|
|
Ingen dag, uden morgenkaffe i stalden  Husk tavshed er sommetider det bedste svar ( Dalai Lama )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hahahaha |
|
|
jeanette: Nøgen ud til hestene?? Ha ha ha! Så håber jeg da ikke det er frost vejr!! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Sidste år |
Illum |
06-09-2007 10:36 |
|
Da det var rigtig varmt, lukkede jeg da ud i ingenting kl. halv 4 inden nogen fik liv i kludene, jeg skulle jo i seng igen. De kikkede noget de 2 Smukke, men det var nok fordi det var så tidligt.
Illum ,pastasalat dansker de LUXE  . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Undskyldninger er hvad de dovne bruger i stedet for at finde løsninger...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Vi stod i 4 år på et ridecenter hvor vi selv skulle lukke på fold i weekenden. I de 4 år i efterårs- og vintermånederne, hoppede jeg i flyverdragten direkte fra sengen, kørte 20 km frem - lukkede ponyerne ud - kørte 20 km tilbage. Iført nattøj med overtræk. 
Hilsen fra Pony-mor. Livet er for kort til telefonsælgere.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| lisa... |
|
|
Frost, betyder ingenting, jeg stjæler bare mandens dyne som altid er varm 
Ingen dag, uden morgenkaffe i stalden  Husk tavshed er sommetider det bedste svar ( Dalai Lama )
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nej, nej... |
JulieTaylor |
06-09-2007 21:33 |
|
Absolut nej, om jeg nogensinde går i stalden iført nattøj. Jeg er ALTID klædt på efter kunstens regler, med læbestift, hårlak og nystrøget skjorte. Mine havannabrune ridebenklæder har læg og lomme, og jeg polerer looket med et fikst lille læderbælte, som kækt matcher min charmeklud. Jeg kunne aldrig finde på at byde min hest sådan en gang morgenhår og trucker-ånde. Næ nej. Når den hører mine nypudsede støvler komme ned ad staldgangen, skal den vide, at der venter den et behageligt og civiliseret syn. Til gengæld har den lovet mig, at den aldrig vil rulle sig eller tygge sit dækken i stykker. Vi har endvidere en stiltiende aftale om at ingen af os fjærter eller bøvser, når den anden er til stede - sådanne vulgære funktioner kan fuldkommen ødelægge et ellers æstetisk berigende samvær. Uf. Mvh Julie
Totalt meget modstander af UFO'er (og rodeo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nøøøw... Det |
|
|
gør jeg ikke... Men det er fordi jeg altid synes at der er så hundekoldt, at det bare ikke er fristende... Men hvis jeg SKAL derud, efter sengetid, så smutter jeg lige i noget hurtigt tøj, og ordner det jeg nu mener jeg skal...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tja jeg |
|
|
fodre altid kl 6 om morgenen og det er ikke altid jeg gider at stå op der så tit løber jeg bare derud i t-shirt om morgenen og fodre og løber ind i seng igen, så det lyder ikke skørt i mine ører at du gør det:-)
Camilla Diana Olsen,Rondo Quintus og Bubber
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Også her |
|
|
Her morgenfodres også i nattøj om vinteren... Det passer lige - morgenfodring - ind og spise selv og så lukke ud  Om foråret når jeg har haft føl i vente har jeg også været derude flere gange i løbet af natten i alskens "soveudstyr" for at tjeke hoppen i ugerne op til folingen... Jo jo mine heste har skam meget sjov ud af mig...  Tanja
Se min smukke tinker på min præsentation.... Og nu også med shetlænderne: Sandfords Hjalte, Sandfords Ilja og Trisse.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nå ... |
anjasm (Gipsy) |
07-09-2007 16:20 |
|
Jeg kan se, at det ikke kun er mig der har en overenskomst med hestene omkring sober optræden og omgang. Lige som Julie beskriver, har mine heste og jeg også en aftale om, ikke at ødelægge glansbilledet. Ganske vist ér de vant til morgenkåbe, jeg foretrækker nu kimono ... men det er ikke hvilken som helst kimono, nej den er besat med lyserøde svanedun langs kanten, dertil lyserøde morgensko MED lav hæl, morgen outfittet afsluttes med det lyserøde tørklæde, der skjuler de grimme papilotter. Og når så alle hestene har fået et bubblegums farvet morgenkys på mulen, så kan vi starte morgenfodringen, der altid foregår i god ro og orden. Ingen smasken af roemos i de lyserøde krybber, nej, her indtager vi morgenmaden på civiliseret vis. - Anja, der forøvrigt har et lyserødt skilt over døren ... Welcome to my horze world.
There´s a crack in everything, that´s where the light gets in´ (Leonard Cohan)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tit... |
Aribeth |
07-09-2007 16:49 |
|
Jeg går egentlig skræmmende tit i stalden i bar R*V og altså ikke en trevl på kroppen, nu når jeg tænker over det... Hestene ser ud til at være ligeglade... det er bare ikke så lækkert med et snasket hestekys på babserne  Katrine
Marsvin og kaniner, det er da noget man spiser! * * -Nothing is original everyone imitates someone-
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| nattøj |
|
|
Jeps...Nyder også at gå de få skridt over i stalden iført "sovedress". 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
Illum i Eva-kostume... - godt man er natteblind...  Her fodres der til morgen og "godnat-mysses" iført nattøj og/eller morgenkåbe, morgenhår og drage-ånde.
KH Pia -
-
SALG/UDLÅN/BYTTE: 2 stk. 2-års shetter-blandinger, vallakker. Evt. bytte m. stævneskab, dressursadel, vinterdækkener str. 135
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg ser godt |
Illum |
08-09-2007 10:04 |
|
Ud både med og uden 
Illum ,pastasalat dansker de LUXE  . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Undskyldninger er hvad de dovne bruger i stedet for at finde løsninger...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Overskrift |
|
|
også her, har såvel gået i stalden i bare trusser og BH  Men nu kan jeg også gå i stalden uden at komme helt udenfor, vi har en vinkelgård. og når vi går ud gennem den ene bryggersdør går vi i værkstedet og derfra i en lille lade og så kommer stalden. Der har jeg været heldig de sidste to aå med alt det sne der har været, for der er vores hoveddør fyget til!
Startvægt: 108.9 kg Ønsket tab: 34.0 kg Tabt: 24.7 kg Cavello Læderridestøvler sælges str 39-40 Højde 45 Læg 39
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg TROR... |
99E |
08-09-2007 13:43 |
|
...at såvel de andre medlemmer i rideklubben, som denne klubs naboer (med vinduer ud til "vores" løsdrift) ville blive noget betuttede, hvis vi troppede op i vores nattøj (= nøgne). Hvis vi pr'øvede tror jeg ret hurtigt der ville blive indført nogle påklædningsregler i klubben...?
Vi tager gerne i stalden med morgenhår og dårlig ånde- men MED tøj.
Stod hestene hjemme ville vi nok ikke være helt så sippede...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| natkjole |
|
|
ejer jeg ikke men reder hver aften over i nattøj og siger godnat nu skal jeg kun åbne døren og gå ti meter hen til folden og ellers 30 mete til stalden hehe så jeg føler mig heldig 
AYLA FORE EVER ZENTA FORE EVER ANIMALS FORE EVER
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jooo da |
|
|
Jeg boede sidste år på en hestepension hvor jeg tit lukkede og slukkede om aftenen. en kold vinter aften havde jeg glemt at lukke af for vandet, og da jeg var træt og ville ha det overstået, kravlede jeg ud under dynen, hoppede i gummistøvler, og smuttede hurtigt i stalden, kun iført undertøj og gummistøvler. Som hestepasser var jeg også tit ude i boxershorts og give natmad, det er bare møg hyggeligt 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Bar r#v og viklers |
|
|
Ja jeg er med her, for jeg lukker også ofte ud i trusser og t'shirt. (eller morgenkåbe uden noget under) Det er også hændt at jeg ingenting har haft på. Vi har heldigvis en næsten lukket gård, så naboen skal stå et meget uheldigt (eller i hans tilfælde, HELDIGT ) sted, hvis han skal opdage noget. Hestene er vist ret ligeglade hvordan jeg ser ud.
Hilsen Kanoagaard med Madelaine af Nord-Als & Kanoa.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|