Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kan jeg tillade mig det??
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 12:00

Der ringede en køber igår og sagde at de ville komme til formiddag og se på dyret... Det er nu snart middag og de er endnu ik dukket op. Kan jeg tillade mig og afvise dem da de ikk overholder en aftale eller melder ud at de er forsinket..

Er jeg flabet-sibbet?

Hva ville i gøre?

Diablo sælges - se præsentation....

0
0
Svar på denne tråd

Hold da wow.
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 12:01

Hvad med at prøve at ringe til dem?

Der kan jo være en god årsag til de ikke er dukket op endnu ?

Ellers afvent lidt - og kommer de ikke, så det da bare allermest synd for dem !

Det Er Så Svært At Skilles Ad,
Så Svært At Gå Sin Vej.
Men Alle Mine Tanker,
Vil Altid Følge Dig :'(-<3'

Kan Ikke Hjælpe Mennesker Med Hesteproblemer - Kun Heste Med Menneskeproblemer..

0
0
Svar på denne tråd

Til formiddag er for nogle ...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 12:35

... et lidt diffust begreb ... for nogle går det hen til omkring kl 12-13 stykker.

Så kan man lære at aftale et mere fast klokkeslet, så misforståelser bliver undgået.

Men hvorfor ikke bare ringe og høre om bilen er eksploderet, siden de ikke er dukket op

Mvh. Lisbeth

Tag solbriller på når du skal "nyde" HN´s nye "fantastiske" farver, det føles temmelig tosset, men det hjælper ...... måske.

0
0
Svar på denne tråd

mon ikke...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 12:40

Mon ikke de er ude og se på andre og derfor er forsinket?

Til formiddag er en vidt begreb, det kan sådan set godt strækkes til ved 1 tiden.

"Det tar lang tid, at få en gammel ven"

0
0
Svar på denne tråd

Lad det være...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 13:05

Jeg har prøvet at sidde og vente på en mulig køber til min lejlighed i tre-fire timer.

Det skal siges, at hendes daværende bopæl lå 20 minutters GANG derfra.

Da jeg ringede til hende og spurgte hvor hun mon blev af, så havde hun svedt det helt ud, men ville være der om et kvarter!

1½ times ventetid senere, der valgte jeg at forlade lejligheden, da jeg ligesom også havde et liv at tage mig af...

Jeg hørte aldrig fra hende igen. lejligheden blev solgt tre uger senere.

www.hesteklip.dk

Nordsjælland, Roskilde, Amager og Vestegnen

Gratis hestekalender 2007

0
0
Svar på denne tråd

Folk er...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 16:50

i mange tilfælde totalt ligegyldige overfor aftaler mv.

Men så er man også bedre tjent uden netop dem ;-)

Gider i hvert flad ikke sælge til folk, der ikke kan overholde en aftale, for så kan de ikke passe en hest godt nok heller.

0
0
Svar på denne tråd

Du bestemmer
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 16:54

jo selv, - det er din hest ;-)

Mvh

Line

DV hoppe, 3 år, efter Churchill,kan købes. Forventet stang ca. 162. Longe- og sadelvant, men selvfølgelig ikke tilredet. Skriv for mere info.....

Den som aldrig laver fejl, laver som regel slet ingenting

0
0
Svar på denne tråd

Tjaeh...
Forfatter: 
Dato:  05-09-2007 23:15

Nu er jeg typen der selv gør alt hvad jeg kan for at overholde aftaler, og ellers giver besked om evt. forsinkelser ol...

Jeg ved at alle ikke er lige som mig, men hvis nogen skal tæt på mig, veninder, venner osv. så bliver de nødt til at give besked, hvis de bliver forhindret i at overholde en aftale, ellers kommer jeg til at sidde og vente, og blive mere og mere ked af det...

Jeg tror ikke at jeg ville kunne sælge noget der betyder noget for mig, til en der ikke kan overholde en aftale eller give besked, hvis de bliver forhindret... Men jeg ville nu også aftale et mere specifikt tidsrum, end om formiddagen... Da jeg så har noget at holde fast ved...

Man bliver klog af skade... Jeg har brugt en hel påskeferie på at vente på nogle studiekammerater, der aldrig dukkede op... Der er ikke noget værre, når jeg normalt har det bedst med at have mine opgaver færdige i god tid... Specielt når man er flere der skal lave noget sammen...

Perle

Farvel Felix

Hvil i fred

Charmetrold og Hjerteknuser

D. 21/8 2007

Livet er hvad du gør det til... Tænk positivt... Livs forlængende og sundheds fremmende...

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider