|
|
| Er du glad for dit arbejde? |
| Forfatter:  |
Stald Kolind |
| Dato:  |
30-08-2007 19:47 |
|
Jeg tænker tit på, om det kan passe, at man skal gå hele livet igennem uden at finde et arbejde, man kan lide at møde til hver morgen? Jeg ved godt, at jeg har mange år foran mig, og at jeg har tid nok til at finde det helt rigtige job, men man vil jo også gerne finde det, inden man skal pensioneres, ikke? Jeg er uddannet salgsassistent, og valgte egentlgi kun uddannelsen, fordi jeg var helt enormt skoletræt, og det var den korteste uddannelse, jeg kunne finde. Havde før arbejdet i butik, og kunne egentlig godt lide det. Og så skulle jeg bare have en uddannelse, så jeg kunne få lidt mere i løn. LIDT er helt korrekt, for som salgsassistent for man ikke meget mere end som ufaglært. Lige meget...i hvert fald har jeg ingen planer om at skulle være i butik resten af mit liv. Jeg hader mit arbejde. Mine kollegaer er søde nok. Stedet er ok, og chefen er et fjols som så mange andre chefer. Men selve arbejdet er så trivielt, at jeg føler, tiden går fuldstændig i stå hver eneste dag. Om formiddagen laver jeg flutes i slagterafdelingen i det supermarked, jeg er ansat i. Spørg mig lgie, om jeg hader flutes?? JA! Føler altid, at jeg aldrig laver andet end at skære salat og smøre Miracel Whip på flutes. Jeg er tæt på at brække mig over det! Om eftermiddagen er jeg "postmester" i vores lille Postbutik. Det er ok - når der er noget at lave! Men i disse tider er der bare intet at lave. Alle folk sender e-mails og betaler deres regninger elektronisk eller har dem på PBS. Så jeg står en hel eftermiddag og kigger us i luften, for jeg SKAL være der, HVIS nu, der kommer en kunde! Jeg er bare så led og ked af at stå op hver morgen og tænke: "Så er der én dag mindre til weekenden." Hvis jeg så endda bare tjente penge nok til, at jeg kunne have mine heste, men nej, lønnen er så elendig, at jeg skylder penge til gud og hver mand, så jeg kan beholde mine heste. Kan det virkelig passe? At man skal hade at stå op hver eneste dag, fordi man maks. har tid til to timer hos hestene, hvor man er så træt, at man ikke orker andet end fodre dem, fordi man har slæbt sig igennem en kedelig arbejdsdag? Og så ovenikøbet konstant gå med truslen, om at være nødt til at sælge sit kæreste eje, hængende over hovedet? Jeg ville VIRKELIG gerne tage den uddannelse, jeg altid har drømt om, men der er bare ingen penge at læse for. Hvordan kommer man videre? For videre skal jeg, jeg aner bare ikke hvordan! Er jeg den eneste, der hader mit arbejde?
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja, jeg |
Line ♥Rubina♥ |
30-08-2007 19:51 |
|
er meget glad for mit job. Især nu hvor jeg har fået nyt  Det passer mig perfekt, både i forhold til mine kompetencer og arbejdstider/ flextid. Jeg har hadet mit tidligere job, og gjorde det eneste rigtige.- Skiftet job! Og det skal du også, ellers ender det måske med en ordentlig omgang stress-relateret depression. Tag skridtet  
Courage is the power to let go of the familiar. To be completely honest with oneself, is the very best effort a human being can make. De er sure, sagde ræven om rønnebærene, de hang for højt.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader og hader |
|
|
Tja jeg ved ikke om jeg direkte hader mit job. Men jeg tæller også minutterne til jeg har fri dage. Jeg arbejder mange mange timer og tjener latterligt. som man nu gør som hestepasser. 50-70 timer om ugen til 10.000 før skat (ved godt det er meget i forhold til andre steder). Jeg havde engang et job på en småkage fabrik, det var vildt sjovt og vi tjente godt. nej nogen nætter var længere end andre, men generelt var det helt okay, og jeg ville til hver en tid gerne ha det job igen. jeg synes det er meget vigtig at man finder et job som man er glad for, og tilfreds med lønnen, ellers bliver livet hurtigt en pestilens, og det er da ikke spor sjovt. Så tag du og find nyt job  Mvh Sandra
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har et |
hestepige26 |
30-08-2007 20:12 |
|
rigtig godt job ... og jeg er glad for det ... men den dag jeg bliver led ved det skifter jeg det ud ... men til nu er jeg super glad for det har været der i snart 3 år..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hejhej |
|
|
Er også i butik 
Jeg står i kiosk, kiosk eller kiosk, også har hele tiden et brokken af utilfredse kunder, et utal af møgunger også er der de glade , der kommer og giver det skulderklap der gør jeg gider hænge i.
Hverdag skal der bages, fyldes sprut og cigaretter op, laves tips og lotto (der er somregel brok fordi folk mener de har vundet noget, og maskinen så siger noget andet) Så skal der kaldes folk til de forskellige kasser, mælkekøler, frost osv.
lønnen er 96,93 som er mindste overenskomsten for butik over 18 som ufaglært.
Igår havde jeg en vagt på 11 timer Også skal jeg lige på arbejde i morgen, lørdag, søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag. Så har jeg arbejdet 12 dage i rap og haft 89timer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja det er jeg |
|
|
det er meget livsbekræftende, positivt go jeg morer mig hver dag. Jeg arbejder på et bosted for voksne psykisk og fysisk handicappede. Det er for størstedelen ret velfungerende mennesker, alle med charme og der er ingen der har ondt af sig selv, eller dømmer andre. En ren "kom som du er fest" hver dag Det er dog ikke nødvendigvis "mit kald" men lige nu passer det dødgodt ind i mit liv. Jeg har før arbejdet med heste og undervisning, hvilket jeg sagtens kunne igen. Jeg har en kontorudd. - dødens pølse! Jeg har arbejdet i butik - det er ikke mig Og med rengøring - tja det er såmænd ikke så slemt. Jeg har været på et vin og spirituslager - hvilket er sjovt Tja jeg har været mange forskellige steder - men ikke fundet det jeg skal resten af livet. (Tror jeg ikke)
Dejó *Kilinga* Former known as Linse *Dejó* Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg sidder også |
|
|
med det mest kedelige job i hele verden lige nu - men GUD SKE LOV er det kun et sommerjob og jeg har sidste dag i morgen!! Glædens dag!! Det er lige netop det samme som når du står i post shoppen - jeg sidder på et turistbureau i en rigtig soveby og der er INTET at lave. Nothing whatsoever. I juli var det ok, men nu sidder vi bare to mennesker fra kl.9 til kl.16.30 og tager os af max 10 kunder om dagen. Det er gudsjammerligt kedeligt - eneste lyspunkt er at jeg kan være på msn og HN hele dagen, hurra for det! Ellers var jeg da gået helt i brædderne nu. Og jeg kan ikke lade være med at tænke... Det er DERFOR jeg er ved at tage mig en længerevarende uddannelse - jeg vil ikke ende i den slags job på livstid, hvis jeg på nogen måde kan undgå det. Så må jeg leve med at bo i lejet værelse med fælleskøkken og bad, smalkost og SU i de år det varer. Det går egentlig rigtig godt indtil videre.
Mange hilsner fra Sine stud.ling. ved AAU Heldig ejer af (og bukkende tjener for) haflingerne Havanna & Aslan Skøn 4-årig haflingerhoppe sælges - se præs. Evt. til udlån
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hader og hader |
A T ♣Angelo♣ |
30-08-2007 20:56 |
|
det er ikke mit drømmejob, men det går da an og lønnen er ok.. Dog er det mere kollegerne der er belastende end selve jobbet  Når jeg har fået nogle års erfaring (3-4 år) søger jeg noget andet, her kan jeg ikke blive altid.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Kedeligt... |
Caddie |
30-08-2007 21:01 |
|
Uha, jeg kan godt forstå dig! Sådan havde jeg det også i det meste af min elevtid, jeg var bare så træt af at gå på arbejde og lave det samme hver dag, det samme brok, det samme stress og kunder der stod i kø hele dagen Nøj hvor var jeg bare så sindsyg træt af mit job! På trods af at jeg havde nogle rigtige søde kollegaere, det er bare ikke nok... Jeg blev udlært 31. juli i år, så jeg har nu gået uden job i snart 4 uger. Har dog fået lovning på et job, men intet er jo sikkert før jeg har fået en dato og en kontrakt på hvornår jeg skal starte. MEN, det er SÅ kedeligt at gå uden arbejde, på dagpenge hvilket er = næsten ingen penge. Det er ihvertfald meget utilfredstillende for mig at gå hjemme, selv om jeg bruger tid på hesten, husarbejde osv, men jeg mangler at have "min plads" et sted, hvor min arbejdsfunktion er vigtig og betyder noget... Så - se at komme igang med at søge et nyt job du kan være tilfreds med, ingen er tjent med at være utilfreds med sit job. Vi bruger så mange timer på job, så vi skal også være glade for det. Men vent med at sige dit nuværende job op, før du har fundet et nyt job. Held og lykke
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Fantastiske Fantacy |
|
|
jeg har arbejdet i en fiskecafé i sommerferien. super hyggeligt, de fedeste medarbejdere og rent generelt god stemning! det var helt sikkert toppen! så har jeg arbejdet lidt i min mosters ishus på hendes kro. død kedeligt når der ingen kunder var, da man var helt alene. nu er jeg så ved at få arbejde på min kærestes arbejdsplads som rengøringsdame. det er lige til at overleve 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Måske.. |
|
|
havde første arbejdsdag igår, men umiddelbart er det ganske udemærket.. Jeg har ledt et stykke tid, efter et sted hvor jeg ville stå inde for dyrenes ve og vel..
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| du er ikke den eneste |
Dina1985 |
30-08-2007 21:08 |
|
Jeg er uddannet pædagomedhjælper og arbejder i børnehave og har været der i lidt over 3 år. jeg har altid villet arbejde med børn og har faktisk ikke prøvet andet, har lige arbejdet ½år i fakta og dagligbrugs Lige pt sidder jeg i et vikariart. Min ene faste kollega svinger jeg ikke 100% med og der er lige startet en ny som overhovedet ikke er min type og synes ikke det hjælper på min træthed af arbejdet. jeg er træt af mit job, gider ikke op om morgen, tæller dag e til weekenden, holder øje med klokken når jeg er der, aktiviteter orker jeg ikk gå igang med, min tålmodighed er lig med nul, begyndt at kede mig lidt. Overvejer kraftigt at finde nyt job, men jeg ved ikke hva jeg skal springe ud i, da jeg ikke tror det skal være børnehave, institutions job!
Mvh. Dina med frieser hoppen Julia M nu os med hund og kat
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja !... |
CarolineR |
30-08-2007 21:17 |
|
- Elsker det ! 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeg er super glad |
|
|
for mit job. Efter at have læst biologi er jeg nu havnet i et job som projektleder hos IBM Krævende, men meget spændende og udfordrende... Kh
- Matilde og Shalu -
Uvidenhed står ikke i vejen for fremskridt, illusionen om viden gør
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| øv øv øv |
|
|
Jeg har stået i noget nær samme situation som jeg dig og efter ca 3 år med en del forskellige job -det ene ringere end det andet -tog jeg nogle drastiske valg for at være hvor jeg er nu -og jeg NYDER det i fulde drag! Det er det bedste jeg har gjort for mig selv! 
Hilsen JP -der er gået i lære som beslagsmed! Bred dressursadel sælges -se nærmere på min præsentation
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tjaaa ... |
NinaL |
30-08-2007 22:03 |
|
.. "Da JEG var ung" - så var der flere muligheder åbne ... Men jeg var skoletræt! - og ville helst ud at arbejde. Mine forældre spurgte mig, hvad jeg gerne ville være - eller læse til - mulighederne var uendelige ... Jeg skulle bare sige til - så stod de parate!  Men jeg "gad" i hvertfald ikke noget med en "skolebænk"!!!  Og jeg ville lige "lufte" ørerne lidt ... Dét var så OK - men under ingen omstændigheder uden job - af een eller anden slags!!! Jeg fik så job på et postkontor - men - dét var ikke lige mig!  Blev salgsassistent hos Kehlet Stella Nova (for de unge: et velrekommanderet portrætfirma) - men dét kedede mig også ... Og da Kehlet blev opkøbt af et amerikansk firmea - så var jeg blandt de 42 medarbejdere, der røg ud. *s* SÅ blev jeg ansat som fabrikspige ... i et lampefirma - hvor jeg havde nogle fantastiske kolleger - og en ret god løn (uden akkordarbejde) - men dét var det vel heller ikke den "vildeste" fremtid i??? Een ting - var jeg dog STENSIKKER på - og dét var - at jeg ihvertfald IKKE gad at rådne op på et kontor!!! Som veluddannet - såvel som uuddannet!!! Men nu nærmer sig tiden - hvor det er 30 år siden - at jeg første gang trådte ind på min nuværende arbejdsplads ... PÅ KONTOR!!!  Og ved I hvad? ... Jeg er faktisk rigtig glad for mit arbejde!!!  Jeg har indflydelse og medbestemmelsesret - mine kolleger respekterer mig og bakker mig op - og ... hvad mere kan man ønske sig - bortset fra nogle kortere arbejdstider?  Apropos arbejdstider - så har jeg ret fri arbejdstid - flextid og frie former.  Jeg skal bare udføre mit arbejde - og så er der ellers ingen, der blander sig.  Jeg får stadig mit tillæg for at være mellemleder - men i praksis udfører jeg ikke dette hverv.  Er tjenestemandsansat og får pension (foruden min private) - når jeg om ca. 13 år holder op med at arbejde.  Så - ved nærmere eftertanke - så ER jeg vel ret privilligeret.  Venlig hilsen Nina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Job man hader |
|
|
Nej, jeg kan absolut ikke lide mit job . Det er ensidigt gentaget arbejde og ekstremt kedeligt! Jeg er der heldigvis også kun 22 timer om ugen.
Don't bite the hand that feeds you...!
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Tja... |
|
|
Jeg er så en af de heldige, der rent faktisk er super glad for mit job 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| hmmm |
|
|
jeg hader ikke mit job og hvis jeg gjorde skiftede jeg. jeg arbejder på en institution med senskadet altså voksne der har levet et helt normalt liv men er blevet ramt af fx en blodprop, trafikulykke eller bidt af en tæge. jeg sidder og snakker med dem laver sjov med dem ser tv med dem osv osv. de har brug for guidning for at klare alt i hverdagen. lønnen er ikke fantastisk med ok. dette er bare et bi job min hovedebeskæftigelse er plejebørn hvor vi har en pige på 18 mdr, og en på 15 år der ikke bor hos os. jeg er også butiksuddannet men efter nogle år i brancen kedet det mig og jeg blev træt af at håbe på at folk rodede helt vildt i prøverummet for at jeg derefter kunne få lidt af tiden til at gå med at lægge tøjet på plads igen. men nok om mig hvad udd. vil du gerne igang med hvis du havde råd.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg er |
|
|
Jeg er super glad for mit arbejde, jeg passer køer og har nogle fantastiske kolegaer vi får grinflip næsten dagligt tager @!#$ på hinanden og har gennerelt den samme humor men skal på landbrugsskole om en måned i 3 måneder gider ikke det skolegang men mit arbejde er godt påtrods af at man arbejder hver anden weekend
Mvh Karina Serup Søger Låne eller Part hest omkring Hodsager ved Aulum Mit speciale: Ko-patte-hiv-trækkeeslippeeasistent
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| 123456 |
|
|
Jo, jeg er glad for mit job. Jeg har nogle rigtig søde kolleger, men jeg er nu ikke helt tilfreds med lønnen. For tiden er jeg sygemeldt pga. stress, men jeg glæder mig til at begynde på arbejde igen i næste uge. Jeg har haft mange forskellige jobs igennem årene, og det er bestemt ikke dem alle jeg har været lige glad for. Så når jeg er kørt surt i det, har jeg lynhurtigt fundet noget andet. Man skal da helst være glad for at stå op om morgenen!
*Snepony*
Et godt liv skal man kæmpe for (B.S. Christiansen)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jep også |
Illum |
31-08-2007 10:38 |
|
I den grad...
Illum . Der er kun EN Smuk Ganger og EN MiniTøsedulle... . Undskyldninger er hvad de dovne bruger i stedet for at finde løsninger...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| jeg har efterhånden... |
|
|
... haft en del job selvom jeg kun er 28. Dog har jeg været selvstændig vognmand i 10 år men har kørt for en masse forskellige firmaer. Hver eneste gang jeg har været ved at brække mig over det jeg nu arbejdede med har jeg fundet noget andet. Jeg har altid sagt til mig selv at jeg ikke bliver en af de der medarbejdere der går og brokker sig fra morgen til aften. Det er simpelthen ikke til at holde ud at hører på for de andre der måske godt kan lide jobbet. Jeg har taget en HHX i sin tid selvom jeg vidste at jeg ihvertfald ALDRIG ville sidde på kontor. Det ville da være det mest dødsyge at sidde foran en skærm hver evig eneste dag... Hmm og hvad gør jeg nu? Ej det passer ikke helt. Jeg har rimelig varieret arbejde og nyder al den fritid jeg har:) Jeg arbejder fra 19-22 7 dage og har så 7 dage fri. Så arbejder jeg fra 22-05 7 dage og har 7 dage fri. Så jeg laver kun det samme 7 dage i træk så det bliver aldrig rigtigt trivielt. Nok også fordi at det er sjældent dagene ligner hinanden:) Men jeg nyder ihvertfald at møde på arbejde de uger jeg arbejder. Nok også fordi det føles som ferie hver gang man har fri. Og selvom jeg jo egentlig er ufaglært klager jeg absolut ikke over lønnen da vi er rimelig højt betalt. Så jeg satser da på at blive der forløbig:) Tina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Dumdidum |
|
|
Jeg har også, langt om længe, fundet "min hylde" på arbejdsmarkedet jeg er uddannet teknisk assistent og har tegnet i AutoCad i mange forskellige jobs. Så nu har jeg en museskade og skal have specialmus, hvilket jeg også har. Men allerbedst, jeg tegner ikke mere...dejligt! Nu er jeg hos Vejdirektoratet, hvor jeg sidder med skadevoldersager. Det er også mig som får fjernet de efterladte biler og så skal jeg overvåge vejene til vinter og sende saltbiler, sneplove osv. ud. Alt sammen i vores område. Vi er 6 Vejcentre i landet. Jeg er glad for jobbet og står gladeligt op om morgen og det er da en skøn ting 
hilsen Jane
*24/6-1992 - 23/10-2006* Ghandi Elsket og savnet
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| job eller uddannelse |
|
|
Jeg bruger altid det motto, at man skal huske " at arbejde for at leve og ikke leve for at arbejde " Jeg synes at du skal prøve at regne på at tage den uddannelse du gerne vil have. Du får i forvejen en lav timeløn så det er ikke så sikkert at det er så meget du går ned i mdl. ydelse. Du skal huske at du ikke betaler arbejdsmarkedsbidrag når du læser, kan få højere boligsikring og andre tilskud alt efter din alder og situation. Jeg er kontoruddannet og jeg havde det hver dag jeg tog på job, flyttede dagligt en bunke fra den ene side af skrivebordet til den anden for så at starte forfra dagen efter. Jeg er 40 år og læser nu til pædagog, og jeg er glad for at jeg skiftede over...meget glad 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Glad for mit job |
|
|
Jeg er rigtig glad for mit job. Jeg er uddannet multimedie-designer, og den uddannelse bruger jeg lige nu i et lille reklamebureau hvor jeg laver alt fra hjemmesider og opdateringssystemer til flash-spil og tv-reklamer. Fordi vi er et lille bureau, skal man kunne lidt af hvert og får fingrene i bolledejen på nogen temmelig interessante projekter  De fleste af mine tidligere jobs har været temmelig uinteressante, fordi det mest var noget jeg tog for at tjene penge mens jeg havde pauser mellem de forskellige dele af min uddannelse. Jeg tror det er vigtigt at finde sin helt rette hylde, og så at VILLE det rigtig meget for at få et job man kan lide.
"It's not why you're weak, but what will make you strong"U2Nu med bondegård! Søger part til vores pony (gratis!), samt diverse gamle møbler, tjek mine annoncer 
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| sygeplejerske |
|
|
og ELSKER mit arbejde. Da jeg skulle vælge uddannelse måtte jeg træffe et svært valg. Jeg havde hest på daværende tidspunkt, men vidste at JEG ikke kunne bo i København være på SU og samtidig have hest. Hesten blev solgt, og endelig fik jeg min drømme-uddannelse. Maiken
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| tyvepasser |
|
|
Jeg er også en af de heldige som er glade for sit arbejde. Jeg har gennem 8 år arbejdet som tyvepasser, hvor jeg holder styr på landets banditter og røvere, og så er jeg deltid i et bofællesskab for psykisk syge voksne. Begge jobs tiltaler mig meget og jeg får mere end "bare" løn ud af at arbejde i det område. Jeg har tidligere været i et job hvor jeg ikke følte mig godt tilpas og det er ikke rart at stå op til hver morgen, så jeg kom videre. god dag Betina
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| fabriksarbejder |
|
|
ja, det er utroligt svært og vælge, hvad man vil arbejde med resten af sit liv. Nogle ved hvad de vil uddanne sig til, når de feks er færdige med gymnasiet eller handelsskolen, mens andre bare ved keine. Efter handelsskolen havde jeg fået elevplads i JYSK, og var egentlig oz glad for det i starten, men efterhånden, blev jeg mere og mere ked af og tage på arbejde hver dag, bla pga dum chef, sure kunder og trælse arbejdstider. Sagde op, og gik uden job i 1mdr, hvorefter jeg fik aftenarbejde på en fiskefabrik, det var jeg faktisk glad for, på trods af nogle sure kællinger, men vi havde det nu alligevel sjovt. Der var jeg kun 3mdr, var ansat på kontrakt, lige op til december måned. Så gik jeg ledig igen i 1mdr, og blev tilbudt arbejde hos en landmand som havde grise. Det sagde jeg ja til, fordi jeg godt kunne lide og arbejde med dyr. Det endte med at jeg fik en uddannelse inden for landbruget- faglært landmand. Har så arbejdet med grise, indtil for 2mdr siden, hvor jeg bare havde lyst til og prøve noget andet, og gad heller ik det weekend arbejde mere. Så har arbejdet på fabrik i nu snart 2mdr, det er ok, gode kolleger, men arbejdet er bare møgkedeligt, sidder ned det meste af dagen, og laver det samme. Det er slet ik mig, så kigger også efter andet, men siger heller ik op før jeg har fundet andet... Men, det er pokkers svært, og lidt træls at man ikke kan finde ud af hvad man vil, men mon ik det kommer en dag.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| i starten |
|
|
I starten var jeg rigtig rigtig glad for mig job. (eller, jeg er i praktik) Jeg passer grise. Desværre stoppede to rigtig gode og søde medarbejdere, og siden er det aldrig rigtig blevet det samme. Tilmed er der blevet mere og mere overarbejde, ekstrating, nye medarbejde som ikke tager en sk'd ansvar, så selvom jeg er den yngste, er det mig der står med ansvaret når driftleder er på ferie. Men i bund og grund har det nok også noget at gøre med at min kæreste bor på fyn og jeg kun ser ham hver anden weekend. (har været sådan 1 år nu) Så derfor er jeg meget glad for at jeg kun har 3 uger tilbage. vh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| SOFIE.. |
|
|
SOFIE, det må da være hårdt ikke at se sin kæreste mere end hver anden weekend. Da vi valgte at flytte fra Roskilde til Nordjylland, boede jeg ved mine svigerforældre i 4 mdr. og så på det tidspunkt ikke min kæreste ret meget og det var da nogle svære måneder at komme igennem.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| stengården |
|
|
Det er også rigtig rigtig hårdt. Men vi vil hellere være kærester og vide vi har hinaden, end slet ikke at have noget. Derudover ringer og sms'er vi rigtig meget. Men 3 uger, så er det slut. Tror også det er det, der får det hele til at virke endnu mere surt for tiden, når man ved at der ikke er langt igen ! vh.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Jeps jeg |
|
|
er glad for at gå på mit arbejde, livet er for kort til at bruge tid på noget der er surt og stå op til...så se du nu og skifte til noget andet...
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Nogengange |
10vildeheste |
31-08-2007 22:26 |
|
Nogen gange bliver man bare nødt til at tage springet og så ofre det, der ofres må. Du kan da ikke gå resten af dit liv og være ked af dit job - og hvis det betyder du må sælge dine heste og tage den uddannelse du drømmer om - so be it. Tænk hvis du om 30 år sidder og fortryder, at du aldrig tog skridtet - det ville da være forærgeligt. Jeg VAR glad for mit arbejde, da jeg for et års tid siden arbejdede på en avis i Ebeltoft. desværre blev den solgt og jeg blev "solgt med" og siden da har jeg bestemt ikke været glad for mit job. Det var faktisk det faktum, der fik mig til at blive selvstændig og arbejde med heste - men da det stadig ikke kan betale regningerne, så leder jeg efter et job der ikke alene kan det, men som også er til at holde ud. uanset om man er ung eller gammel er livet for kort til at blive spildt på et job, man ikke er glad for.
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Ja!!! |
JulieTaylor |
31-08-2007 22:49 |
|
Totalt meget modstander af UFO'er (og rodeo)
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Arbejde |
|
|
Ja jeg er glad for mit arbejde  Og specielt efter de sidste 3 dage bliver vores sammenhold endnu bedre. Det er ikke noget jeg kunne forestille mig at lave altid, men det er skønt med så meget fritid.
- Yuki
Med salathesten - nu som ridehest
NU MED VINGER
Med billeder på www.rigola.dk
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
| Heldigvis.. |
fru-schwerin |
01-09-2007 05:58 |
|
er jeg superglad for mit arbejde...særdeles god løn...bestemmer selv min arbejdstid...og så er det både spændende og udfordrende.. Ville aldrig blive i et job jeg ikke brød mig om. vh Helle
|
| Svar på denne tråd |
|
|
|
|
|
|
|