Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

ang byld mennesker
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:08
hej ja skriver lige da jeg har fået en byld. har bare fået feber nu og sidder med 2 store bluser på og kan ik få varmen. den vil ik springe selv vil i ringe til lægevagten med såen en. sidder lidt dumt hi . håper andre kender til den den er helt lilla og 1.5 cm vh gyller.bare klmat
0
0
Svar på denne tråd

hvor...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:11
i hovedet eller på storetåen

Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

he he he
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:14
det er i skrittet he loool. men har bare feber. tror jeg må ringe til lægevagten når han kommer hjem med bilen, op mod maven i skrittet vh gitte
0
0
Svar på denne tråd

træls sted
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:16
jeg ville gå til lægen... uden tvivl

Dejó *Kilinga*

Former known as Linse *Dejó*

Gud give mig klarsynet til at acceptere de ting jeg ikke kan ændre, modet til at ændre de ting jeg kan, og klogskaben til at skelne mellem dem.

0
0
Svar på denne tråd

byld...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:18

Nu kommer det så også an på hvor stor den er-er den på størrelse med et knappenåls hoved eller blommestørrelse?

Hvis den har sidstnævnte størrelse ville jeg kontakte vagtlægen(allerbedst havde det været at kontakte din egen læge i dagtimerne)

Annette

0
0
Svar på denne tråd

du skal
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:18

som du selv siger...så skal du have fat i vagtlægen og så et smut der op..

god bedring her fra

MVH Line

......Gør livet til en fest, rid islandsk hest......

0
0
Svar på denne tråd

ja det vil jeg
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:53

hej, den er på str 1.5 har stadig feber men havde ingen feber tidligere. det er bedst med sin egen læge. sf.

så venter på kærsten er hjemme så må jeg lige smutte op og få tjækket. har fået opreret en væk som groet ind ad føj .

takker vh gitte

0
0
Svar på denne tråd

Ring til lægevagten
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 18:12
Bylder i de nedre regioner kan være farlige , så hør lige lægevagten ad, du kan jo starte med at ringe, husk at sige at du har feber.

Ellers er varmt sæbevand (hvide sæbespåner) udmærket til bylder. Pt behandler jeg min hunkat (og prøv lige en kat med en byld i hovedet om den elsket at blive behandlet med vand og sæbe? Den har ikke ondt og spiser og hopper rundt som en gummibold, men bylden var større end en golfkugle ) med det.
Så prøv at lave et sædebad.

God bedring! (Y) (Y) (Y)

Mvh xtiny

♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣

"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 18:58

Var det ikke Skingur/Christina der havde fået sådan en fætter samme sted, for ikke så lang tid siden?

Hun må være ekspert på området.

God bedring.

Hilsen fra Pony-mor.

Som har 4 mentorer til hesten.

Dyrlægen, underviseren, sadelmageren og smeden.

0
0
Svar på denne tråd

Til Lægen!!!
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 20:52

Jeg ville helt sikkert tage til læge... Har selv været uheldig med at have haft en byld 2 gange (begge på brystet, men "kun" 1 på hver med 5 år i mellem) Og sådan en fætter kan faktisk forårsage blodforgiftning hvis det skulle gå rigtigt galt...

Så skynd dig til lægen, specielt når du har feber osv. Afsted afsted afsted!!!

0
0
Svar på denne tråd

Ring til lægen
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 20:58
Du skal have fat i en læge ( nu ), jeg er blevet opereret for bylder flere gange også nogle temmelige store, men jeg har aldrig haft feber pga det, alligevel er jeg hver gang blevet indlagt med det samme, da det er noget rigtig skidt at rende rundt med. Det kan i værste tilfælde gå grumme galt. God bedring fra en der godt ved, hvordan det er at have en byld i r*ven

Only the mountain has lived long enough to understand the meaning of a howling wolf

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider