Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Hvor er jeg sur!
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 15:34

Nu sidder jeg her og er blevet taget godt og grundigt ved røven!

Idag skulle der have været en pige og kigge på min hest, der er til salg.

Vi aftalte, at de skulle være der ca. 13.30-14.00, så jeg har taget 3 timer før fri fra skole, så jeg kunne komme hjem, og vise ham frem.

Nu er klokken snart 16.00, og jeg har stadig ikke hørt en lyd fra dem!!

Hvor er det bare irriterende, at tage det meste af dagen fri, og så køber alligevel ikke dukker op!

Det ville da også have været helt i orden,hvis de ikke mere var interesserede, eller havde fundet en anden. Så kunne de da bare ha ringet og sagt det i stedet for!

Måske er jeg sippet, men synes simpelthen ikke at man kan være bekendt, ikke at dukke op, når man har lavet en aftale!!!

- nu må jeg bare håbe de kommer inden jeg skal afsted ud i mín lejlighed igen, og kommer de ikke, ringer jeg til "den næste i køen" i aften.

Ved egentlig ikke hvad jeg vil frem til med dette indlæg, er bare så rasende, skulle lige ud med det!

Charlotte Noermark

...

Med den skønne By Densi Print

0
0
Svar på denne tråd

Hmm...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 15:46

Synes også at det er dårlig stil ikke engang at give besked

Men altså, så kan du jo vende det om og sige at det er hende der er gået glip af noget og ikke dig

Sagde Kristina...

Lykkelig ejer af Skumfidussen & den lille sorte

I dont discriminate, i hate everyone!

If i tread you like a number, its because i dont remember your name

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 15:52

Du har tilfældigvis ikke deres nr. (Hvis de har ringet på din mobil)

Jeg ville HELT sikkert ringe og spørge, om de ikke har glemt noget!

Hvor må det da være irriterende

...Men jeg er nu også sådan anlagt, at jeg kan blive nervøs for, om der er sket personen noget, hvis han/hun ikke er kommet til tiden.

"No man is worth your tears, and the one who is, won´t make you cry"

Aloysius - Elsket og savnet. Hver eneste dag.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:06

jo, jeg har deres telefonnummer, men synes det er køberen, der skal kontakte sælger, og ikke omvendt.

I sidste uge sagde de til mig, at de ville ringe onsdag (IDAG), og det har de ikke gjort.. Synes det er irriterende, men der er ikke noget at gøre ved det..

Nu har jeg snakket med en anden pige, der gerne vil ud og se ham

Charlotte Noermark

...

Med den skønne By Densi Print

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:28

Jeg forstår dig godt, for det er da irriterende at sidde der og glo for ingenting. MEN da jeg kiggede hest havde jeg fået lavet en aftale for meget og glemte helt en af dem- de ringede så til mig, og NØJ hvor var jeg dog FLOV over mig selv, for det var da virkelig pinligt at jeg havde glemt den aftale!

Synes IKKE der er noget forkert i at ringe til den potentielle køber for lige at høre hvor de bliver af, der kan jo være sket så meget.

Men du har allerede en ny potentiel køber, det er da rart at kunne tage "den næste på listen", lyder som om mange har store problemer med at sælge for tiden, så du er da lidt heldig.

Held og lykke med salget

Christina

Kærlighed giver livet mening
0
0
Svar på denne tråd

asjdhajks
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 17:33

Jeg kan sagtens forstå du er sur, men vend det til noget positivt.

Hvis de ikke kan komme til tiden når de skal se på en hest - så skal de da ikke eje en hest - så på denne lette måde har du lige fået sorteret en total useriøs køber fra som ville "glemme" hesten.

Det tjener både dit, deres og mest af alt hestens formål ;)

Håber den næste lige er sagen :) held og lykke med det.

Anna og Flicka - Et broget makkerpar !

Fortiden kan ikke laves om så lad være at fortryde den,

fremtiden kan ændres.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 21:14
kan kun sige at er det en afbrænder , jah så ville jeg sgu ik sælge min hest til dem... og nej jeg ville heller ik ringe til dem..
0
0
Svar på denne tråd

Aftale
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 21:32

Da jeg skulle købe pony til min datter, havde jeg lavet 2 aftaler samme dag i nogenlunde samme område.

Da vi havde set den første var vi så forelskede at vi slet ikke havde lyst til at se på flere og jeg ringede derfor til sælger og forklarede hende situationen.

Hun blev SÅ vred på mig og kaldte mig de grimmeste ting. Jeg spurgte hende om det var bedre at jeg spildte hendes tid ved at køre ud og kigge på hesten og så lade som om jeg var interesseret, selvom jeg var "solgt" til anden side, men det ville hun ikke svare på.

Dermed ikke ment at man bare skal brænde sine aftaler af, men hvis jeg en anden gang kommer i samme situation, vil jeg nok lige synke en ekstra gang inden jeg ringer op.

Hilsen Pia

som forsøger at finde rundt i hesteverdenen ;o)

Capriati springgamacher sælges - HELT NYE

0
0
Svar på denne tråd

ggg
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 00:56

Har prøvet noget lignende med en hest jeg skulle sælge for avler. Tøsen havde set hesten, var forelsket og ville komme og hente den ca. en uge efter.

Ugen efter er jeg i sønderjylland til ringridning, hvor avleren ringer og siger, at de aldrig dukkede op. Der stod han så i flere timer og ventede på dem. Han havde så ringet til pigen, som ikke engang ville snakke med ham - nææ nej, han måtte snakke med hendes mor, som sagde at pigen havde sendt en mail til mig. Øhh. ja.. stod i sønderjylland uden computer.

Da jeg så kom hjem og læste mailen svinede hun hesten til. Der var det ene og det andet i vejen med den, den var for dyr, bla bla..

Det er utroligt at man skal spilde tid på sådan nogle mennesker..

SAPHIR NØRREMARK 1999 - 30/4 2005

Jeg vil ALTID huske dig! <3

*

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 08:52

Nu har jeg ikke prøvet det med heste, men ofte med katte og hunde.

Det er skide ærgeligt at køber ikke kommer , men hos mig komme købere kun når jeg alligevel er hjemme, så det gør mig ikke noget

Jeg syntes egentlig at det værste er, når man skal ringe til næste interesserede, som jo er på stand by pga af de første som skulle komme, og så sige til dem, at de første ikke dukkede op alligevel, så nu må i godt komme og se...

Og hvorfor så det??? Jo jeg får sådan en underlig tanke om, at nr 2 interesserede måske tænker "Nå de andre kunne ikke li dyrene, så hun siger bare de ikke dukkede op...hvad mon der er galt med dem..."

En kat skal holdes på egen matrikel

Neutralisering af udekatte - en selvfølge!!

Silkehøns kyllinger

Chabo kyllinger

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider