Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

fremmede i ens hjem
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 13:04

Jeg er i den situation, at jeg søger en rengøringsdame til at gøre rent i min lejlighed.

Har tidligere haft en, som jeg kendte i forvejen, og havde derfor ingen problemer med at give min nøgle væk.

Men da jeg nu skal have en ny og der ikke er nogen jeg allerede kender der har lyst til et lille bi-job, så var det jeg tænkte... skal man bare stole på det bedste i folk når man udlevere sin nøgle, eller skal man frygte, at man en dag kommer hjem til en tømt lejlighed?

Andre der har erfaringer de kan dele ud af?

Hvor har I fundet jeres rengøringshjælp? og hvad er prisen?

Maiken

0
0
Svar på denne tråd

Jeg overvejer selv ...
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 13:24

... at finde en person for resten af året, der gider ordne haven.

Jeg ville ikke engang lade vedkommende få nøglen til garagen og så selv forlade matriklen i mens.

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod.

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

den anden part
Forfatter: 
Dato:  29-08-2007 15:02

Jeg er sådan lidt den anden part i det her, for jeg gør rent i 2 private hjem ved siden af studierne.

Jeg vil anbefale dig at lave en annonce, evt på internettet, og så give dig god tid til at udvælge en blandt de forhåbentlig mange der henvender sig til dig. Inviter evt. flere til samtale. Brug lang tid på at snakke med dem til samtalen, vis dem rundt i huset og inviter på noget at drikke. Sådan så du får et rigtig godt indtryk af hvordan vedkommende er. Når du så har valgt en, prøv så, så vidt muligt at være hjemme de første 2-3 gange du får gjort rent. På den måde får du et godt billede af hvem det er der gør rent i dit hjem, og hvis du på nogen måde har en dårlig fornemmelse så er det ikke den person der skal gøre rent for dig.

0
0
Svar på denne tråd

Charlotte
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 00:36

ja du har nok ret... det med at være hjemme er bare lidt svært synes jeg.

Nu er det kun en lejlighed på 3 værelser, så jeg synes det bliver lidt trængt hvis jeg skal være hjemme på samme tid.

Tænker dog stadig lidt over hvordan jeg lige gøre det bedst.

Synd du ikke bor tættere på ellers kunne du have fået et job mere her :-D

Maiken

0
0
Svar på denne tråd

Jeg har...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 09:22

hjemmeservice. De fleste jeg har, er ældre mennesker og de er hjemme..men jeg har et par steder, hvor jeg går alene rundt. Men med hjemmeservice har de ens navn og adresse..så derfor nemt for politiet at finde frem til rengøringshjælpen. Så mit råd til dig er at ta en fra et hjemmeservice firma...de er osse forsikret.

Jeg tager 230 kr i timen. Så mon ikke det er nogenlunde det du skal gi.

Hilsen fra Hanne....

Med de tre fjordheste...Mai, Mille og Tot.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider