Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Depression og angst
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 12:05

Hej Ænder,

Ja ved slet ikke hvad jeg skal skrive...men sidder her og har det bare helt ad h... til. det er simpelthen ikke til at holde ud. Har været til lægen og ved at det er en depression.

Har måske brug for at snakke med andre der er eller har været i samme situation.

Er der nogle af jer der har oplevet det?

Jeg føler mig så mutters alene i verden og græder hele tiden.

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 12:07
Jeg har været i din situation.. er dog i dag medicinfri og har det godt igen... Du er meget velkommen til at skrive PB til mig hvis du ikke vil snakke offentlig...

Knus Carina

JEG KAN... JEG VIL... JEG GØR DET...

0
0
Svar på denne tråd

måske skulle
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 12:09

Måske ville det være en rigtigt god ide at finde en Psykoterapeut som kan hjælpe dig ud af din deprission.

Sune

0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 12:10

du må også gerne skrive pb.

knus. op med humøret. du kommer over op af hullet igen åp et tidspunkt...

Nathalie
0
0
Svar på denne tråd

føler med dig
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 12:40

stor trøstekrammer herfra håber snart du får det bedre, har selv prøvet en del gange bare at sidde med tåre i øjnene og kigge ud i den blå luft flere dage i træk.

god bedring herfra

trierhorses,

kunst og heste er det bedste

kursus ved alexandra myhren kan arangeres

se præs.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa du kan
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 13:21

ringe til mig.

har haft flere depresioner ,ved hvad det drejer sig om.

jeg skriver til dig privat ligger mit nr så kan du bare ringe:)

kh linda

0
0
Svar på denne tråd

ellers
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 13:30

er www.depnet.dk en super side, jeg har brugt den meget og gør det stadig endnu, ders chat er god og der altid nogen at snakke med ..

Men ellers må du gerne skrive privat til mig, jeg er også i et længere sygdoms forløb pga dep, angst, paranoi og så videre

Jannie

Kig ind på

www.naestildgaard.dk

Næstildgårds sportsrideklub

0
0
Svar på denne tråd

uhhh ha...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 14:17

Først skal du have et kæmpe kram...du er ikke alene. Faktisk er vi flere herinde der stikker en hånd til dig...prøv at tro på at vi faktisk vil dig det godt...

Du skal have fat i din læge...og fortæl ham hvordan du har det og vær ikke bange for at græde...det er faktisk vigtigt at du selv mærker hvor slemt du har det og kan tage til dig at de er reelt nok.

Der er sikkert en rigtig god grund til at du har det som du har det. Og du har brug for alt den hjælpdu kan få.

Desuden synes jeg du skal kontakte din sagsbehandler på kommunen. Hun kan hjælpe dig dels med at få styr på din dagligdag. Og hun kan evt. hjælpe dig med at få nogle psykologtimer.

Jeg er (og nu får jeg sikkert hug, men det er ok...) af den meget sikre overbevisning, at medicin ikke altid er af det bedste. Mange gange skal den "kedafdethed" gennemleves og mærkes for at kunne forstås. Og den angst du føler, som sandsynligvis er en reel eksistenstiel angst, er vigtig for dig at gennemleve og komme igennem, for at forstå den og kunne arbejde med den fremover. MEN det kan du ikke gøre alene. Du må love mig at få hjælp...det er overordentligt vigtigt.

Og prøv at give dig selv lov til at være i krise. Give dig selv lov til at være ked af det. Som jeg skrev tidligere, så er der nok en god grund.

Og giv dig lige selv et klap på skulderen...du har allerede nået så langt, at du overfor os har sagt at du er ked af det og har det rigtig skidt. Nu skal du finde nogen der kan og skal hjælpe dig.

En krammer mere til dig, og skriv mere, hvis du har lyst, om hvordan du har det, og hvordan det går med at få hjælp.

0
0
Svar på denne tråd

Som de andre skriver
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 14:54

Du er IKKE alene...

Jeg selv lider af depression og angst i meget sværd grad og er stærkt medicineret.

Jeg skal til lægen om lidt for at snakke om mit medicinforløb. Psykiater har ikke hjulpet mig. Men skal i hypnose hos Brigit Silvana i næste måned

Du skal være velkommen til at skrive en PB

Kram herfra

Uddannet negletekniker og laver smukke negle fra 300 kr.
Heste og ponyer til salg
Samt heste og ponyer tages i ridning og kommission
Se præsentation
0
0
Svar på denne tråd

også her
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 12:14

Jeg lider selv af angst og er i gang med at trappe ud af min medicin samtidig med at jeg få Psykolog hjælp.

Du må gerne skrive en PB hvis du vil.

God bedring i hvert fald.

Hilsen

Mary

0
0
Svar på denne tråd

er også en af dem..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 13:32

Jeg lider af depression og stress på nu 5. år - droppede ud af medicinen for et år siden, da jeg følte, at jeg blev mere af bivirkningerne end jeg fik det bedre..

Jeg er netop blevet tilkendt fleksjob ... JUBII... det har så også taget et års tid.

Skriv gerne - hvis du føler for det...

Knuz

Sonja

0
0
Svar på denne tråd

Solar1
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 13:47

hvordan blev du tildelt flexjob??? jeg har lige været oppe og snakke med min kommune, og de er bare ikke til at hugge eller stikke i! jeg har 3 piskesmæld, og stress og depression på 2 år nu,og er stadig på medicin og den dumme kæ... virkede bare som om hun ikke trod på mig

kh mette

0
0
Svar på denne tråd

Hjælp en pige
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 14:54

Ja, vi er mange der er i samme båd.. På godt og ondt.

Jeg har nu været i medicinsk behandling i 1 år. Har prøvet flere forskellige 'mærker', men ingen har hjulpet mig overhovedet. Blev enig med læge, forældre og mig selv om at en psykolog ville være det bedste. Og det er det. Hun har hjulpet mig godt på vej fremad, men jeg er slet ikke ude endnu.

Jeg synes ikke du skal have en psykoterapeut, da de arbejder meget med din fortid/barndom, hvad der har gjort, at du har fået den. I stedet synes jeg ,du skal kontakte en kognitiv psykolog, som arbejder mere med at helbrede dig, i stedet for at finde grunden til det.

Min psykolog arbejder inden for det kognitive område, og det synes jeg er helt fint. Har nemlig haft psykologi i skolen, så ved det mest grundlæggende om det forskellige områder.

Næste gang, skal jeg hypnotiseres - Også en anbefalning. Der findes ofte nogle psykologer der også hypnotisere mod depression, angst, fobi osv.

Du skal vide, der er et lys for enden. Vi er mange der ikke kan se det endnu, men det er der. Vi skal bare arbejde os vejen frem til det, og den dag vi når det, er vi frie.

Jeg ved helt hvordan du har det, angst (for at dø i mit tilfælde) græder; hvilket jeg gør konstant for tiden. Selv over Tv-avise:S

Hvor det hele synes sort, ligegyldigt, og udueligt...

Få hjælp inden det er for sent.

0
0
Svar på denne tråd

hejsa...
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 15:32

hej jeg ville bare høre om nogen af jer kendte nogen til arbejdsmarkeds vurdering? jeg læser på KVL men har dårlig ryg, smadret skulder, 2 dårlige knæ, gigt i højre ankel, piskesmåld, strees, og sociale angst plus en hormonsygdom, som jeg dog får medicin for... men umiddelbart er det svært at få rådgivning og hjælp nogen steder fra... jeg bor ved KBH, så hvis i bor i det område må i gerne skrive en PB da jeg synes det hele er lidt håblåst til tider...

har lige fået blokade i skulderen i går og det gør bare s... ondt, så er det hele lidt værre...

Tro på det og du kan gøre det umulige muligt...

Dem der vil frem rider DV

0
0
Svar på denne tråd

psykiater..
Forfatter: 
Dato:  30-08-2007 15:48

Det er ikke en psykolog du skal have fat i,med mindre du selv vil betale.

Du skal gå til din læge,og få en henvisning til en psykiater.

Der kan du får hjælp via samtaler,og evt. medicin,idet psykiater må udskrive det.

Kan kun anbefale dig at komme hurtigt i behandling.

Jeg lider af svær depression på 10.år og bliver aldrig rigtig rask,fordi jeg ikke kom i behandling i tide..

Held og lykke frem over...

Venter Swarovski føl d. 23 maj 2008

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider