Ja, vi er mange der er i samme båd.. På godt og ondt.
Jeg har nu været i medicinsk behandling i 1 år. Har prøvet flere forskellige 'mærker', men ingen har hjulpet mig overhovedet. Blev enig med læge, forældre og mig selv om at en psykolog ville være det bedste. Og det er det. Hun har hjulpet mig godt på vej fremad, men jeg er slet ikke ude endnu.
Jeg synes ikke du skal have en psykoterapeut, da de arbejder meget med din fortid/barndom, hvad der har gjort, at du har fået den. I stedet synes jeg ,du skal kontakte en kognitiv psykolog, som arbejder mere med at helbrede dig, i stedet for at finde grunden til det.
Min psykolog arbejder inden for det kognitive område, og det synes jeg er helt fint. Har nemlig haft psykologi i skolen, så ved det mest grundlæggende om det forskellige områder.
Næste gang, skal jeg hypnotiseres - Også en anbefalning. Der findes ofte nogle psykologer der også hypnotisere mod depression, angst, fobi osv.
Du skal vide, der er et lys for enden. Vi er mange der ikke kan se det endnu, men det er der. Vi skal bare arbejde os vejen frem til det, og den dag vi når det, er vi frie.
Jeg ved helt hvordan du har det, angst (for at dø i mit tilfælde) græder; hvilket jeg gør konstant for tiden. Selv over Tv-avise:S
Hvor det hele synes sort, ligegyldigt, og udueligt...
Få hjælp inden det er for sent.