Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

(1) Pomeranian
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 12:56

Jeg har en dejlig pomeranian tæve, som jeg ønsker at få nogle hvalpe på.

Jeg selv, er meget grøn på det område, men min mor har haft hunde kennel og været meget ambitiøs omkring dette for nogle år siden, så hun vil selvfølgelig have mest at skulle sige i denne sag, men alligevel må jeg jo gøre forarbejdet.

Men som sagt er jeg meget grøn på området, og er i tvivl om hvornår de er klar til parring?

Jeg kender nogle som har en pomeranian han, men ham afviser hun blankt de gange de har mødtes. Kan man selv gøre noget vha. evt. dyrlæge, for at fremprovokere hendes løbetid?

Desuden kunne jeg også godt tænke mig en mindre pomeranian, da min er lige det største, hun vejer 4,90 kg. Men hun er et utrolig kønt eksemplar af racen, og har også stambog, men jeg ønsker ikke nødvendigvis en han med resultater eller lign. det kan sagtens være en lille familie hund, da det bare er til stue opdræt, men hvor kan jeg i så fald finde disse han hunde?

Jeg beklager hvis dette lyder en smule useriøst, det er det betsemt ikke, jeg er som nævnt bare meget grøn på området, men håer at jeg ved jeres hjælp kan blive lidt klogere

Jeg håber meget at der er nogle som kan hjælpe.

0
0
Svar på denne tråd

Et indlæg
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 13:55

plejer at række.

www.heste-nettet.dk/forum/1/1513564/ 1513564/

Årsagen til at de bliver slettet er nok at annoncering er ulovlig på debatforummet.

Hund søger nyt hjem.

Se præsentation for mere info. Pris: et godt hjem med hundeforståelse.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

Overskrift
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 14:14

Hej du kan bare skriv en pb har pomeranier og avler lidt engang imellem og der har jeg to han hunde som vejer ca 2 kg...

Men skriv endelig har haft pomsere i snart 6 år så kender det rimelig godt... ;O)

0
0
Svar på denne tråd

Louise E
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 22:28

Du kan da godt nok forstå at formulere dig på en dejlig behagelig måde.

Tak for din oplysning. Jeg har talt med moderator da dette indlæg var blevet slettet, derfor oprettede jeg en ny, alt imens at denne blev oprettet igen, da der ikke er noget ulovlig annoncering i dette indlæg.

Men som jeg vist også har sagt i det andet indlæg, skal du have tak for din respons, og så behøver jeg ikke flere velmenene kommentarer eller lign. fra dig, ellers mange tak. Jeg har ikke orepttet denne eller en anden tråd, for at diskutere, men fordi jeg ønsker råd og vejledning om noget jeg ikke selv er stærk i, og dette selvfølgelig i en sober og positiv facon, der er vel ingen der gider at ødelægge dagen pga. halv sure opstød eller irettesættelser,- og hvis mine antagelser er helt afmacheret, beklager jeg selvfølgelig meget, sådan opfatter jeg dem bare.

0
0
Svar på denne tråd

Næh...
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 08:03

det er såmænd helt korrekt opfattet.

Om det ødelægger din dag bekymrer mig ikke, min tanke er fortrinsvis på hvalpene og hvalpekøberne.

Hvis du ikke vil debattere, så lad være med at skriv i et debatforum. Det ligger ligesom i navnet hvad man kan forvente der eller er det mig, der ikke ved hvad debat er?

Hvis du vil have gode råd og seriøs vejledning uden konstruktiv kritik, så tror jeg godt du kan skyde en hvid pil efter det for de ting hænger ret godt sammen.

Hund søger nyt hjem.

Se præsentation for mere info. Pris: et godt hjem med hundeforståelse.

Ingen er både ærlig og fjendeløs

0
0
Svar på denne tråd

jeg gentager mig selv
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 08:25

Jeg må åbenbart se mig nødsaget til at gentage mig selv...

Læs mine indlæg igennem igen!

Det er åbenbart nødvendigt,- for der er i mine indlæg ingen grund til at antage at jeg vil fremavle hunde med skavanker.

Jeg vil afslutningsvis give dig min medfølelse, for det må da være nogle kedelige dage du oplever, siden du ser dig nødsaget til at skabe lidt drama her, og opfinde usandheder, for at du kan komme ud med noget galle, som du formentlig har gået og opsamlet, som følge af ovenstående.

Hvis du så vil holde dig fra min tråd, så den kan blive brugt til det den egentlig var ment som,- hvis du alligevel føler dig så dybt forurettet at du bare bliver nødt til at komme med endnu en kommentar, så send en privat besked!

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider