Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

på badetur med hestene i dag.
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 13:00
Vi skal en flok afsted med hestene til stranden i dag, transporten er bestilt til kl. 16.00, det bliver da halv spændende i det skrækkelige blæs vejr, bare den møg vind ville tage lidt af, men det ser ud til vi bare må tage det som en oplevelse.
0
0
Svar på denne tråd

Hejza...
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 18:03

Ih det lyder spændende !

Det må vi høre mere om når i kommer hjem

Mvh Anna

Skærgården Connemara

- nu i Belgien!

www.skaergaarden.dk

TIL SALG: Dressurpony (LA6 ogPRI)

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 18:11

øv med det vejr men god tur alligevel

0
0
Svar på denne tråd

stranden
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 20:23

Det har været ikke mindre end en fantastisk oplevelse, vores chauffør kan ikke takkes nok, han og konen træner og underviser i hms, da min så ikke ville op i lastbilen fik han den der special grime på og 1 minut senere var han læsset på en god måde, da vi ankom fik jeg et hurtigt kursus i at bruge grimen (jeg red ikke pga min kun er tre år) og med den på gik vi ned til vandet, jeg ved min er utrolig vandskræk for bare jeg bruser ham med lunken vand er han total ude af den, sørme om miraklet ikke skete igen, efter 10 sekunder stod min i vandet som den første, han lærte hurtigt at bølgerne var sjove, drak lidt vand (håber han kan tåle lidt salt) og var helt tilpas, han hjalp osse de andre i vandet senere og traskede gang på gang ud for at vise dem det ikke var farligt, han nåede osse at konstatere at frisk tang smager godt mens mor her forgæves prøvede at hive det ud af munden inden han sank (det håber vi så osse han kan tåle)

Jeg er bare så stolt af det hvide spøgelse, vi var taget med for at han kunne glo lidt, aldrig havde jeg troet han osse skulle bade.

Alle kom efterhånden i vandet, med stor hjælp af vores chauffør, jeg var våd helt ind til underhylderne, da vi var temmelig langt ude, godt man havde skifte tøj med, Nu er silver træt, tilpas og afslappet ude på folden.

prøver at ligge billeder af turen ind i morgen.

0
0
Svar på denne tråd

Det lyder rigtig skønt!
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 20:56
Ja, der er nogen der er heldige. Jeg ville så gerne prøve at ride langs stranden, eller bade med en hest.
Jeg er glad for at hører du havde en dejlig tur :D
0
0
Svar på denne tråd

badetur
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 13:54
Så har jeg lagt nogle billeder ind under opslag og billeder, valgte kun nogle stykker da jeg synes det tager lang tid at lave de billed tråde.
0
0
Svar på denne tråd

hvor lyder..
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 14:01

det dejligt og tillykke med din modige hest

Selv har jeg kun 200 meter ned til fjorden så mine heste har os prøvet et par gange efterhånden

Lizamuhtella
Jeg har ik sort humor, men farvet humør ;-D
0
0
Svar på denne tråd

hvor fedt.
Forfatter: 
Dato:  27-08-2007 15:53

det lød da rigtigt hyggeligt.

jeg vil også gerne bade med en hest en dag. men jeg har fem herhjemme så en dag bliver det

hilsen Julie

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider