Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Kat tisser i plastik
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 14:03

Jeg har to indenkatte, to neutraliserede piger.

Problemet er, at den ene (og er ret sikker på at det kun er den ene) har en ide med at tisse på plastik! Dette gælder vasketøj som ligger i en ikea pose eller bare en alm plastikpose som måske ligger på gulvet med noget i...

Jeg var til dyrelægen med dem begge da dette startede og hun mente at de begge var sunde og raske, dog var den ene mere sky end den anden (det er hende som tisser)

Jeg købte sådan en feliwayspray og synes det hjalp rigtigt meget. Hun er blevet meget bedre og vil altid gerne nusses (vil dog ikke så gerne løftes op som den anden gerne vil)

Kattebakken blev skiftet for 5 dage siden og den bliver ordnet hver dag...

Men det begynder at blive lidt irriterende at den tisser næsten alle vejne i huset :(

-------

Ad Astra per Aspera

(It is a rough road to the stars)

0
0
Svar på denne tråd

kattetisseri
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 14:40
Vores den ene hunkat tisser også hvis der ligger en plasticpose på gulvet. Det er det eneste sted hun gør det, men det er så irriterende. Aner ikke hvorfor de har den underlige ide??? Det er dog værst når hun er i løbetid

>o<stald flying >o<
en stald med pletter
0
0
Svar på denne tråd

plastpose
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 14:43

Den mest sky af mine katte har også plastfetisch. Heldigvis mest ude, men jeg skal være kvik til at samle mine spånesække sammen, ellers får jeg overraskelser.

:Pia

*

0
0
Svar på denne tråd

plastikkatte
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 16:39
Ok det lyder lidt som et problem man må lære at leve med og så lære ikke at lade plastikposer ligge fremme :)

-------

Ad Astra per Aspera

(It is a rough road to the stars)

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider