Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Så er der næsten gået en måned...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 10:57

Så er det ved at være en måned siden; link til forklaring . Jeg sidder her og tænker, at når I bare var sådan en stor hjælp for mig, så skal de af jer, der evt. skulle være interesserde også have en opdatering herfra.

Kort fortalt er det næsten en månede siden nu, at min (x)kæreste på vores ½ årsdag i en sms skrev til mig, at han ville stoppe forholdet...

Og jeg er da helt klart kommet et skridt videre, ingen tvivl om dét! Men pyh, det har eddermagme været en kamp, og det er det stadig. Han bor jo stadig her i byen, så jeg kan ikke forlade min lejlighed uden inderst inde at være hunderæd for at møde ham.

Men altså, jeg har været virkelig, virkelig, virkelig langt nede. Jeg har aldrig i mit liv været så ulykkelig, og selvom jeg synes han er en kæmpe idiot, går der ikke ét minut uden jeg savner ham. Hver eneste dag overståes slavisk med tusind gøremål, for hvis jeg bare sætter mig ned i 10 minutter og laver "ingenting", så er den gal. Jeg går i skole, cykler 15 km hver dag ud til Tulle og bruger den resterende tid med veninder eller knoklende nede i fitnesscenteret. Det er en befrielse at stresse sig selv, for der er slet ikke tid til at tænke på ham.

Det værste er næsten når jeg vågner hver morgen. For jeg har altid været så "heldig" at drømme rigtig meget - og jeg drømmer om ham hver eneste nat. Jeg drømmer at vi finder sammen igen... Nyforelskelsens sommerfugle blafrer rundt i hele min mave når jeg vågner fra sådan en drøm, og når jeg så kigger mig omkring, ligger der bare ikke andre end min kat ved siden af mig. En anden ting, som er rigtig styg, er bevidstheden om, at han render i byen og morer sig ustandseligt. Jeg begik den fejl forrige uge at sige til ham, om han ikke nok ville fortælle mig, hvis han havde været sammen med en anden. Det havde han, og jeg kolapsede nærmest på gulvet. Jeg kylede min computer over i sengen, og græd og skreg og hylede. Det gjorde SÅ ondt indeni, for jeg gik jo på det tidspunkt stadig i det uendelige håb om, at han ville fortryde, og komme tilbage til mig. Fra den dag blev jeg så afsindigt gal på ham. Jeg synes han var SÅ ulækker, og forstod slet ikke, at jeg havde spildt et halvt år af mit liv på ham. Nogle dage senere havde min veninde og jeg været i byen, og sad nogle dage efter og kiggede på billeder fra diskotekerne i byen. Selvfølgelig viser det sig, at han har været på samme diskotek hele natten (mødte ham gudskelov ikke), og han sidder på billedet klinet op af en ... @!#$ ... pige.

Jeg formåede jo i øvrigt at smide en 6-7 kilo, som jeg temmeligt hurtigt har fået på mig igen (øv ;) )... og jeg gik også nogle dage i den største frygt om at være gravid, hvilket en test gudskelov fortalte mig, jeg ikke var. Tegnene må have været stress osv.

Nå, men jeg var jo så i byen der sidste weekend, hvor jeg sådan set mødte en helt flink gut. Han er så lige 4 år ældre end ekskæresten, og færdiguddannet ejendomsmægler. Vi har mødtes siden, og skal ses igen - og tro mig, han har fået hele smøren, og jeg har været rigtig ynkelig... Men af uforklarlige grunde er der ikke noget han hellere vil, end at holde om mig når jeg er ked af det, og være der til at snakke med mig, hvis jeg har brug for det. Så det er altså ret meget på venneplan og stille og roligt :) Det er rart, det er lidt spændende, og det er i dén grad bekræftende.

Ekskæresten har så gennem det hele været lidt af en idiot. Men det siger måden han gjorde det forbi nok ganske tydeligt. Siden har vi mødtes to gange, som jeg vist begge har skrevet om i det gamle indlæg. Men selvom han er en idiot, er jeg jo desværre stadig syg efter at få ham tilbage - indrømmet! I hvert fald i "perioder". I ved, når man lige hører en dum sang, som vækker minder eller lignende... Men i hvert fald, har han været skiftevis kold og skiftevis halvvejs fortrydende, og det har eddermagme været hårdt. Pludselig sætter han sig for at ignorere mig fuldstændigt, og pludselig græder han fordi han savner mig. Generelt er min opfattelse dog, at han har drukket sorgerne væk, og jo så været sammen med nogle piger også.

Forleden dag skriver han så til mig, og vi snakker lidt sammen. Han spørger om jeg er sur på ham, og jeg svarer, at næh...det er jeg sgu egentlig ikke. (Han hentydede til efter den dag, han havde fortalt, at han havde været sammen med en anden pige i byen)... Jeg skriver, at det havde været hårdt at se ham komme videre - men nu var jeg efterhånden selv ved at komme videre, og det var rart. Så kom han op på dupperne, kan I tro! Om jeg havde været sammen med en anden da??? Om jeg allerede havde fundet en ny??? Hvem det var??? Osv... Jeg skrev stille og roligt, at jeg så en anden, og det var rart, og det hjalp - men ingen kærestetitel på det endnu overhovedet. Han skrev så til mig, at han ville stoppe med at sige noget nu her, for ellers fik han sagt noget meget meget dumt. Og så har jeg egentlig ikke hørt fra ham siden.

Hmm... Men ja, videre er jeg da kommet, men ind i mellem føles det sgu godt nok som om det er ét skridt frem, og to tilbage. Det er et helvede. Jeg holder mig oppe ved at lave alt muligt, og lade være med at tænke på ham. Når den er helt gal, ligger jeg og bilder mig selv ind, at alting er som før - han sidder hjemme i sine forældres hus, og ligeomlidt ringer han og siger "Hej min søde skat, må jeg ikke komme og holde om dig i nat?". :(

Og JA - jeg tuder nu. Kan dårligt snakke om ham, uden at tude. Havde jeg skrevet indlægget her på et hvilket som helst andet tidspunkt, havde det måske været helt anderledes... mere i stil med "MÅ HANS RØV KLØ, OG ARMENE VÆRE FOR KORTE" - I ved.

Det kan godt være, det virker forkert, at jeg ser en anden, når jeg stadig er møgforelsket i min ekskæreste, og til hver en tid ville fare tilbage til ham, hvis han gav mig chancen (suk, burde jeg ikke - jeg ved det også godt). Men jeg vil godt understrege, den nye gut VED at jeg har det sådan.. og vi har jo ikke været sammen på dén måde heller.

Nu tror jeg lige jeg vil sidde og minde mig selv om, hvorfor det er, at min ekskæreste ikke fortjener mig en skid! Så kan dagen startes, og jeg kan komme igang med de mange gøremål. Skal i øvrigt vist nok i byen i aften, så jeg krydser fingre for, at jeg undgår at møde eksen, selvom det nok er lidt optimistisk.

Tine & Tulle
Det klinger! :D

0
0
Svar på denne tråd

X.kæresten
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 11:26

hvis han har været sammen med nogle stykker,så har han da travlt...nå,det må han jo selv om..

det er dejligt at høre du har fundet en der kan trøste dig...selv om du stadig er forelsket i ham den anden...

VINSMAGNING Kurset i franske rødvine er flyttet til Tuborg bryggeriet, da vi har fået en fordelagtig aftale. Vinglas skal altså ikke medbringes alligevel.

ped@pedogmo.dk

0
0
Svar på denne tråd

You...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 11:27

You go girl...

Har fulgt med på sidelininen og har set du kæmpede.. Du klarer det rigtigt godt.. Og det bliver gudskelov nemmere og nemmere med tiden..

Jeg kan ikke se der er noget galt i at se en anden.. Bare han er indforstået med at du er "on the rebound".. Og det accepterer han jo så.. Så trøst dig med en anden og bliv ved med at komme videre.. Du er allerede kommet meget langt..

Livet er vidunderligt set gennem sprækken mellem dynen og madrassen

0
0
Svar på denne tråd

Mænd!!
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 11:31

Det er da god at høre at det går den rigtige vej. Var ikke hjemme i den perioede hvor I slog op, så det er først senere jeg har læst historien.

Kender følelserne du beskriver. Var igennem lidt det samme i foråret, selvom det aldrig nåede at blive rigtig seriøst, havde jeg også bare så svært ved at komme videre og hver gang jeg syntes det gik den rigtige vej fik jeg lige et skub tilbage igen. Tog så en måned til Australien og regnede med at det ville hjælpe. Lidt væk fra det hele og det ville være for dyrt at skrive beskeder til ham og hvad sker der så... Han skriver selvfølgelig halvvejs igennem at han savner mig og så kører tankerne selvfølgelig igen... Kunne vi måske få det til at fungere, har han fundet ud af at savner mig så meget så vi skal være sammen, kunne vi måske bare ses lidt uden at der var mere i det...

Faldt faktisk så meget i at jeg endte med at invitere ham ud en dag jeg var alene hjemme, fordi jeg bare måtte se ham igen. Det kunne han så ikke og der gik det nok op for mig at det aldrig ville fungere... Men skal da indrømme at jeg stadig er fristet til at skrive til ham når jeg er i byen.

Men, nej hvor er det bare hårdt og slet slet ikke sjovt og føler så meget med dig fordi du har haft det endnu hårdere end mig... Men som du selv er inde på, så fortjener han dig ikke og der er helt sikkert så mange andre der ude der er meget bedre end ham(selvom man ikke altid selv tror på det). En dag vågner du op og er ovre ham og når du tænker på ham er det bare lidt sørgmodigt, men nogle gode minder...

Trøstekram

Thea

Seriøs hyggerytter med de dejlige heste Nicole og Vincent!

0
0
Svar på denne tråd

tak for hjælpen
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 11:40

Hej Tine..

Det er godt at se at du klare det så flot som du gør..

Har jo selv pt, nogle kæreste problemer, som jeg skrev til dig på msn..(tud tud)

Tak for din støtte

Trøsteknus Jeanette

Russ - Den lille traver :-D

0
0
Svar på denne tråd

tjaaahh
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 12:48

Fra min spæde ungdom husker jeg svagt, at det tit var sådan, at lige efter bruddet, så var herren vældig godt tilfreds - nu var han endelig fri og alt det der bræk og han væltede rundt, drak sig fuld og tog de pier, han kunne få - alt imens jeg havde det rigtig skidt. Seks uger efter var jeg ovre ham (sådan rigtigt ovre ham) - og så var det han pludselig bankede på min dør og villehave mig tilbage og alt det der...

Jeg tror det er meget klassisk. Piger sørger lige efter bruddet, mens mange mænd, gemmer følelserne væk og overbeviser sig om , hvor glade de er for deres genvundne frihed - og det prøver de så hårdt på at bevise indtil den dag, hvor der ikke er mere plads i skelet-skabet og de bliver nødt til at tænke de tanker, der gør ondt.

Det jeg prøver at skrive er, at det ikke nødvendigvis er fordi du ikke betyder noget for ham, at han har opført sig som et fjols - men derfor skal du jo ikke tage ham tilbage - du er godt på vej nu, og mangler kun det sidste lille stykke før der går dage og uger mellem du tænker på ham - og hvor du vil opdage, at det slet ikke rører dig at se ham med en anden.

Held og lykke med det

0
0
Svar på denne tråd

Bummelum
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 13:18

Dejligt at høre at du er kommet ovenpå igen...

Hvis du møder din x-kæreste i aften, så lad som om han ikke er der...

Charlotte

Baptized with a perfect name
The doubting one by heart
Alone without himself

Tidligere RS-navn: Chamiz100(Coniston)

0
0
Svar på denne tråd

Godt at...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 13:43

...høre at det går den rigtige vej for dig nu ...

Det hjælper vel også at have Tulle så tæt på hver dag, er hun faldet helt til nu, eller overfalder Fjordhyppen hende stadig?

Pøj pøj i aften, og glem nu ikke "din" ejendomsmægler...

Med venlig hilsen Louise

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

KØBES: Bog, Dressur med Kyra

♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣ ♣

SÆLGES: Stor 1 års Pinto plag

0
0
Svar på denne tråd

hvor dejligt:D
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 13:55

Hvor er det dejligt at læse at du er kommet nogenlunde oven på igen.. Og du skal helt sikkert nok komme endnu mere ovenpå:D

Helt ærlig.. Synes han ikek du har ret til at se en anden når han allerede har været sammen med en anden? At han så gjorde det i byen og måske var fuld er da kun dumt af ham.. men det var trods alt ham der gjorde det og også ham der stoppede jeres forhold.. Så han kan da bare pakke sammen kan han!

Som du ved så er jeg altid til at finde og vil altid bruge tid på at snakke hvis det er..

Hilsen Jette
med dejlige Nazal.
<3Loke Død d. 24-8-06<3
<3San Diego Død d. 5-11-06<3
<3I er begge elsket og savnet<3
www.nazal.webbyen.dk
designet af Cecilie(Chaos)
0
0
Svar på denne tråd

kender det godt
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 14:16

jaa som du nok har læst i mit indlæg "typisk kærlighed" så er jeg selv landet i den situation for en lille uges tid siden...men vi er dog stadig på talefod og snakker i tlf og skriver sammen endnu, for jeg håber jo lidt på at han fortryder og ikke ser så sort hvid på det hele og han indrømmer da også at han savner mig og stadig er meget meget glad for mig osv...og det gør det jo heller ikke nemmere for mig...hmm...og jeg er klar til at hoppe i med begge ben igen til hver en tid hvis han fortryder!!!

Nå men nu til pointen, jeg syns bestemt ikke at der er noget i vejen med at se en anden fyr nu hvor det er helt slut mellem jer og du er kommet et skridt videre, mange gange så hjælper det faktisk at ha en man kan støtte sig lidt op af og få det der mandlige lidt ind på sig igen Syns det lyder til du klare det rigtig flot, og tror da at det er naturligt at håbe endnu...men det er nok bare i en periode det er sådan måske hmm...

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 14:41

Havde skrevet et langt svar til dig... men så slettedes det pludseligt...

Du kan godt være stolt af dig selv pige! Du er nået meget længere end du aner lige nu..

Og bliv ved med at gå i fitness center og cykle alt det du orker (men spis lige noget mad også, ikk? ). Det giver god ernergi til GODE tanker, og du kommer til at se knald brandhamrende godt ud tøs!!!

Drop ham fyren. En person der dropper en anden over sms, en person som holder meget af ham... Det er simpelthen under din værdighed!!!

Du er interessant nu, fordi du pludselig ikke bruger al din tid (udadtil) på at tænke på ham mere. Og fordi der måske kunne være en anden i dit liv pludselig. Han vil helt sikkert droppe dig igen, når du ikke er så interessant mere, og gå ud og finde en anden pige igen osv. Jeg har selv prøvet det i 5 år (ja, ja, jeg ved jeg har været dum). Jeg tog ham tilbage hver gang med den største lykkefølelse over at være tilbage i HANS arme igen. men en dag blev jeg klogere, og skred. Fra den den dag af fandt jeg ud af hvad rigtig kærlighed er...

Held og lykke søde pige, du fortjener det.

Kristina og Mademoiselle

Du kan også hjælpe: www.wspa.dk

0
0
Svar på denne tråd

Og Pumasok ...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 16:45

de-der 10 minutter som indimellem er til overs, dem kunne du altså passende bruge på Tine & Tulles BørneBilledBog. Jeg er sikker på resten af HN vil være med til at lægge gruppepres på dig :-D

0
0
Svar på denne tråd

Melder mig under fanerne ...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 17:02

... til udøvelse af mildt gruppepres

Tine du er jo en sej pige, det har vi da vidst hele tiden

Mvh. Lisbeth

Mange mennesker skylder deres medgang i livet det råd, de andre ikke tog imod.

Alle der føler sig ramt af janteloven, er folk, der ikke kan noget og er kede af, at andre har opdaget det.

Anders Lund Madsen

0
0
Svar på denne tråd

Gruppepres
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 11:54

hov hov :)

I er søde, at I ved det...

Mødte ham i byen igår. Han gav mig et knus (efter tidligere på dagen at have kaldt mig en kælling over sms - men ok, det var måske velfortjent).. nå, men Tine her begynder selvfølgelig at tudbrøle. Ellers hyggelig aften, og jeg tog med ham der ejendomsmægleren hjem. Lå i to timer lysvågen og græd, mens han sov - og endte med at tage mine ting i favnen og liste ud på gaden og hjemad.

Så her ligger jeg nu. Efter at have sendt jordens ynkeligste sms til min ekskæreste...

Voldsom overdrivelse at kalde mig sej og stærk

Men op igen...op op op. :(

Tine & Tulle
Det klinger! :D

0
0
Svar på denne tråd

Det er ikke
Forfatter: 
Dato:  26-08-2007 12:14
nedturene der viser om man er stærk - det er hvordan man får dem håndteret og hvordan man kommer OP igen! Og DET kan du jo godt (y) - selv om det trækker tænder ud!

/Trine T =)
What We Do in Life Echoes in Eternity

Monty søger part
Man skal aldrig sige nej til en fristelse - man ved jo aldrig, om den kommer igen!
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider