Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

Misse mor er kørt ihejl
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 18:36
Åhh dagen var ellers så god vi skulle gøre klar til en stor fest vi holder i morgen. Mine forældre er netop kørt og 10 min køre jeg til mit store chock ligger min elskede kat nala ude i min indkørsel.

Jeg bryder helt sammen hun var så special. Hun er stadig varm og helt blød så det er lige sket nogle har lagt hende ind til os.

Nu ligger der 5 små killinger på 4 uger ude i stalden og kalder på deres mor.

Og jeg har mistet min trofaste ven når jeg red på banen eller når jeg hentede heste hun var over alt!

Åhhh hvor er jeg ked af det!

Klikkertræning. kurser mm se mere på min hjemmeside.
www.klikhesten.dk

Mød os på STOREHESTEDAG, se os i store ring.

0
0
Svar på denne tråd

ihhh hvor frygteligt
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 18:38

ihhh hvor synd for dig at du skulle finde hende sådan... -kan du ikke se om du kan finde en reserve mor til de små...?

I' m me.... and I'm perfect...

Ægte GUCCI solbriller SÆLGES -se mere på min præ.

Du er lige så falsk som din KOPI-taske....

0
0
Svar på denne tråd

Vi har en kattemor
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 18:51
...men vi bor i Jyderup. (Mellem Holbæj og Kalundborg)

Når du møder en hund på din vej,

skal du trække den i halen og tænke på mig

www.123hjemmeside.dk/ziggy2006

0
0
Svar på denne tråd

tralala
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 19:18

En kat skal holdes på egen matrikel

Neutralisering af udekatte - en selvfølge!!

Silkehøns kyllinger

Chabo kyllinger

0
0
Svar på denne tråd

Raggie
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 19:35
undskyld mig, men den kommentar kunne du vist bare have tænket i dit stille sind. Syntes ikke lige sådan en bemærkning høre hjemme i sådan en situation

Øv bare lige et surt opstød fra en der nogen gange bliver chokoeret over hvor lidt medfølelse nogen har og hvordan de kan få sig selv til at skrive/sige sådan

men til dig Dsommer vil jeg sige at det gør mig utrolig ondt at høre med din lille missemor og stakkels små killinger

Truelslund Hundecenter
lille hyggelig hundepension v. Juelsminde
0
0
Svar på denne tråd

er det ikke
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 20:12

også mange katte der er kørt ned for tiden?

er så synd... :(

MVH Brit

Halvpart søges til min dejlige pige. står på østfyn.
3sadler sælges eller byttes til springsadel (se min præs.)
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 20:18
Har lige begravet hende ved siden af hendes bror.

Jo jeg har mistet 3 katte siden april så syntes det er lidt for mange.

Men vi har staldkatte og de er virkelig effektive. Jeg vidste godt jeg ville miste nogle på den vej men da ikke så mange på så kort tid.

Killingerne har heldigvis en lege onkel som er min grand danois hvalp på 5 måneder.

Vi har nogle hankatte her også og de har boet her mange år så tror bare jeg har været møg uheldig. Men øv hvor gør det ondt.

www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

Truelslund
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 20:38

Næ du

For jeg kan ikke se hvorfor man anskaffer sig en kat, og så kalkulerer med, at katten nok bliver kørt over

Katten er det eneste tamdyr som folk lader gå frit, og katten har ingen rettigheder

Og så vil man ha medfølelse når den stakkels kat bliver kørt over

En kat skal holdes på egen matrikel

Neutralisering af udekatte - en selvfølge!!

Silkehøns kyllinger

Chabo kyllinger

0
0
Svar på denne tråd

hmm...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 20:42

Stakkels killinger, hvordan vil du nu klare dem?

0
0
Svar på denne tråd

her fra får du en krammer..
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 20:45

puha da.

Jeg synes du skal køre til ringsted i morgen og købe killingefoder.

de killinger du mødte her hos os, er jo også fra en kuld hvor misse mor døde meget tidligt. Jeg mener de kun var ca 6 uger gamle. dyrlægen i st.merløse, har mælk til sådanne små killinger.

held og lykke med dem.

IMC.
jeg er ikke klogere end andre, men de andre glemmer bare at tænke sig om
0
0
Svar på denne tråd

Trøstekram...
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 21:00

Hej

Puha, sidder her med tårer i øjnene. Det må være så forfærdeligt at miste sin kat på den måde. Det ved jeg faktisk at det er - fandt selv min staldkat trampet ihjel inde hos hestene sidste år. Det var bare så hårdt, savner ham...

Ang. det "Raggie" skriver, så forstår jeg det egentlig godt "essensen" af det der bliver skrevet. Men jeg synes det er mangel på situationsfornemmelse at skrive sådan noget i en tråd som denne. Hvorfor ikke oprette en anden tråd, hvis der er noget du vil debatere? Jeg har selv 2 indekatte og kunne ikke forestille mig, at lukke dem ud, da det for mig er klart at det kun er et spørgsmål om tid før de ville blive kørt ned. Jeg ser SÅ mange katte (ja også pindsvin og ræve) der ligger i vejkanten og er kørt ned. Det gør mig lige ked af det hver gang.

Føler med dig, Ditte. Håber du finder ud af noget med en missemor til dine killinger.

V.H. Rikke

*~* Dressuren er til for hestens skyld - ikke omvendt *~*

0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 21:12
Jeg mener selv at mine katte har et kanont liv...ja det blev kort men bedre liv for en kat syntes jeg man skal lede længe efter ude hver dag altid mad og friskt vand kan fange alle de mus de vil kan gå på jagt når de vil og være en rigtig kat.

Næ du det rør mig ikke det du skriver for jeg syntes det liv jeg tilbyder dem er fuldt ud optimalt og jeg tænker på det bedste for dem.

Jeg var til st merløse dyrelæge har fået mælke erstatning til dem har købt våd og tør foder som de sagde jeg skulle. De har spist en masse og tonser rundt i stalden og leger så de skal nok klare den!

Men jeg fatter ikke min lille trold er væk.

www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

Held og lykke
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 21:32

med de små.

Håber du kommer over savnet af din dejlige kat og kan glædes ved killingernes trivsel.

0
0
Svar på denne tråd

Ærgeligt..
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 22:19

Jeg synes det er så ærgeligt når en kat bliver kørt over, har selv prøvet det en gang og man bliver så trist.

En kat er jo en fri fugl, og har det bedst med at være ude og erobre verden. Men det har desværre sine ricici.

Selv om det er slemt selv at finde en dejlig missmor i sin indkørsel, skal du være glad for at hun var lagt der, for den gang min blev kørt ned rendte vi og kiggede efter ham i flere dage før vi fandt ham i en vejgrøft.

Håber killingerne klarer sig godt, for der i kuldet er der sikkert en hunkilling som kan overtage sin mors rolle på gården

0
0
Svar på denne tråd

Øv hvor er det synd for...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 00:52

... dig. Kan sagtens følge dig for jeg ville være ligeså knust hvis det var en af mine:(

Men Thomas sagde godt nok at det også var en rigtig ond vej du boede lige ud til:(

Men føler virkelig med dig:(

Tina

Nu med egen hjemmside:)

www.tb-foto.dk

0
0
Svar på denne tråd

hej igen...
Forfatter: 
Dato:  25-08-2007 07:26

dejligt at høre det går godt og du har fådet helt styr på det med mælk og foder.

IMC.
jeg er ikke klogere end andre, men de andre glemmer bare at tænke sig om
0
0
Svar på denne tråd

123456
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 09:20
Åhh jeg syntes det er svært uden den kære nala. Men må sige at de klare det super flot de små.

De følger mig over alt og vi går tur i haven hvor de kan lege. De skal alle nok klare den.

www.klikhesten.dk

0
0
Svar på denne tråd

du må låne en misse mor her..
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 10:08
vi har nemlig 3 af slagsen - men vi bor godt nok i jylland
0
0
Svar på denne tråd

åhh nej hvor
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 16:00

er det bare synd for dig og for de små mislinger.

Lille Nala har forhåbentlig intet mærket..

Øv - de dumme veje. Jeg bor heldigvis et stykke fra en, men den er der og jeg vil ivhvertfald ikke have flere katte når mine en dag dør af ALDERDOM .

Jeg kan slet ikke holde tanken ud

Med præmietøserne lille limer og lille Lichi - hvor heldig kan man være
Bitches
have more fun
Gelenegle laves billigt

0
0
Svar på denne tråd

åhhh nej..
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 17:33

Hejsa Ditte...

Så lige din tråd... I år har vi også prøvet det med en misse mor som blev kørt ned... absolut ikke sjovt!!

Vores klarede sig med tørkost med mælke erstatning varmet i mirkoovn, så bliver det grødagtigt...

Knus Ulla Nielsen

se vores hjemmeside: HER

Forhandler af REGULATOR COMPLETE hestefoder... På fyn!!

www.hestefolket.dk.. et forum hvor der er plads til hygge, for alle på tværs af alder, hesterace osv

0
0
Svar på denne tråd

Dsommer..
Forfatter: 
Dato:  28-08-2007 19:42

Stakkels dig, men du kan være glad over killingerne er 4 uger, jeg har en killing på ca. 4-5 dage som er blevet frastødt af sin mor som jeg flasker hver 2.time. Heldigvis kan jeg få min mor til det mens jeg er på arbejde. Men det er nu rart at se der sker noget med den lille..

Held og lykke med dine små og jeg håber for dig du finder en ny Nala..

Hilsen Natasha

Lånehest søges m. forkøbsret

Primært til dressur og lidt hygge spring.

Minimum 1.50 i stang.

Vil blive behandlet som min egen og forkælet i hoved og R...

Vil stå hjemme hos mig.

0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider