Logo used for printing

HN afstemning
Rider du i din lokale skov?

Log ind for at deltage i afstemningen

Tidligere resultater
Hyggesnak

at ryde op i sit liv
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 16:08

ja det er mærkeligt, jeg er hved at ryde op, mit gamle legetøj, og alle mine heste ting, gud hvor får man samlet meget og jeg er kun 30.

hvad går man med alle tingene, ja jeg forsøger at sælge dem, det er lidt syndt at smide det ud, min søster og jeg har idag samlet playmobilen for at se hvad der er, en hel flytte kasse, og en kasse barbi, ja man er ikke i tvivl om at inden jeg fik hest var interessen også der.

ja selv en danskjole er der fundet.

samtidig overvejer jeg at ligge ridningen på hylden, og er derfor startet lidt med at ryde ud i heste tingene, 3sadler skal væk, så er der "kun" 3 tilbage, som jo nok på også skal væk, et utal af trenser og her dukker minderne så op, min første rudsyet os, den kan jeg da ikke sælge, min mersedes trense, nej den er god at have til kåringer, når ja de to andre rund syet os,er, kan jeg heller ikke for hvis jeg nu fortryder!

men gud hvor hænger der mange minder ved.

må nok indrømme at den første rundsyet var min første hests, den hænger jeg hved, hans sadel beholder jeg også lidt endnu.

men egenligt burde jeg sætte hele skiddet til salg.

har i andre det også sådan, med døde ting, eller er jeg lidt små skør?

se min hjemmeside der sætter jeg bilder ind at det hele, og ja så bliver jeg flittig bruger af markespladsen

med venlig hilsen Susanne.

Gård sælges i ringsted

Din underskrift kan hjælpe. www.animalsmatter.org/

0
0
Svar på denne tråd

ens liv
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 16:13

da jeg flyttede hjemmefra første gang skulle mine ting også med mig, selvom det ikke er noget jeg bruger og det rent faktisk bare ligger i flytte kasser endnu efter 6 år

Og når jeg går på loftet hjemme ved mine forældre finder jeg stadig gamle ting og ja gud hvor minderne vælter op i en

M.V.H
Tine

***Vær dit eget ikon***

(") (")
('.' )
(")-(")
0
0
Svar på denne tråd

Hejhej
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 17:13

Ja, det kender jeg godt.

Med hestetingene var det rigtig slemt, da jeg skulle sælge ponyen - for hvad nu hvis jeg ville have pony igen senere?! Ja, drømmen om en pony lever stadig, men der går nok maaange år før den bliver til virkelighed.

Hver gang jeg rydder op på værelset (bor stadig hjemme) kommer der også mange minder frem, om at den og den ting fik jeg dengang, det var fra min første tur til Staterne, arvestykke fra min morfar osv. Tøjskabet er egentlig også ret sjovt, for noget af tøjet forbinder man med bestemte lejligheder/oplevelser.

Psst... En rundsyet OS - jeg kunne muligvis være interesseret...!

"Gitte"-bøgerne af Ruby Ferguson søges!

JHN's dressurrytter for hest 2006

0
0
Svar på denne tråd

Ja, jeg er slem
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 17:22
Til få ophobet ting, men så læser jeg i Karen Kingstons "Ryd op i dit rod"- og så ryger der lidt ud.

Del tingene op i flere bunker: Det der skal kasseres, det skal gives væk/sælges, det du gerne vil beholde, og det, du pt ikke kan give slip på.

Min regel er også, at der jo ikke er plads til NYT, hvis jeg beholder al mit gamle "mindefyldte" srammel. ;-) Hvorfor egentlig bruge plads på at opbevare ting, man egentlig ikke bruger/vil få brug for..? Som når folk har garagen fuld af skrammel- og den dyre bil står uden for. ;-D

Men jo- jeg har pt rigtig mange dele af et stel stående, som jeg ikke engang synes om, men det er lidt penge værd. Og jeg er slem til at anskaffe ting, "der er gode at have"- og hvorfor har jeg nu tre legetøjshest stående? Det er jo ikk som om, jeg leger med dem- eller har små børn i huset. :-P

Mvh xtiny

♣ Scientist's Door Sign: "Gone Fission." ♣

"Have no fear of perfection, you´ll never reach it"
Salvador Dali

0
0
Svar på denne tråd

overskrift
Forfatter: 
Dato:  24-08-2007 18:12

Jeg har også utroligt svært ved at smide min fortid ud, men nogle ting er da røget hen ad vejen.

Min mor har gemt nogle af hendes ting, og det er altså sjovt at kigge de ting igennem og se hvordan livet var dengang.

Så for mig selv og mine børns skyld gemmer jeg noget af min fortid. Kan jo være de også en dag finder det spændende at se.

(Dårlig undskyldning for at være dårlig til at smide ud? )

Christina

Kærlighed giver livet mening
0
0
Svar på denne tråd

Svar på denne tråd (Kræver login)
(Oprettelse og logind på Heste-Nettet foregår via Peercraft)

Fora og Emner | Museum | Vejledning | Adfærdsregler | Opsætning | Kontakt Heste-Nettet

Informationer om HN

Annoncering

Mest populære sider