ja det er mærkeligt, jeg er hved at ryde op, mit gamle legetøj, og alle mine heste ting, gud hvor får man samlet meget og jeg er kun 30.
hvad går man med alle tingene, ja jeg forsøger at sælge dem, det er lidt syndt at smide det ud, min søster og jeg har idag samlet playmobilen for at se hvad der er, en hel flytte kasse, og en kasse barbi, ja man er ikke i tvivl om at inden jeg fik hest var interessen også der.
ja selv en danskjole er der fundet.
samtidig overvejer jeg at ligge ridningen på hylden, og er derfor startet lidt med at ryde ud i heste tingene, 3sadler skal væk, så er der "kun" 3 tilbage, som jo nok på også skal væk, et utal af trenser og her dukker minderne så op, min første rudsyet os, den kan jeg da ikke sælge, min mersedes trense, nej den er god at have til kåringer, når ja de to andre rund syet os,er, kan jeg heller ikke for hvis jeg nu fortryder!
men gud hvor hænger der mange minder ved.
må nok indrømme at den første rundsyet var min første hests, den hænger jeg hved, hans sadel beholder jeg også lidt endnu.
men egenligt burde jeg sætte hele skiddet til salg.
har i andre det også sådan, med døde ting, eller er jeg lidt små skør?
se min hjemmeside der sætter jeg bilder ind at det hele, og ja så bliver jeg flittig bruger af markespladsen